❦ Intro ❦

82 10 7
                                    

“ Hyung!! Kenapa lampu bilik sebelah Kook tiba-tiba je menyala. Bukan selalunya bilik tu selalu gelap ke?? ”

“ Momo tumpang tidur. ”

。。。。。。。。。。。。。。。。。

“ KIM TAEHYUNG!! HELP MEH. ADA MOMO DALAM BILIK AKU!! ”

“ Oh aku lupa nak bagitahu. Kau berkongsi bilik mandi dengan bilik sebelah so itu mungkin Jungkook. ”

“ Jungcock?? ”

。。。。。。。。。。。。。。。。。

“ Aku fikir adik hot macam abang tapi aku salah. Kau nerd rupanya. Euwwww. Buruk gila kau. ”

“ Kita tetap sama di mata Tuhan. ”

“ .... ”

。。。。。。。。。。。。。。。。。

“ Eh you kenapa nak rapat dengan Jungkook i?? You tak layak tahu tak?? ”

“ Jungkook kau?? Kau ke yang mengandungkan dia?? Kau ke yang jaga dia?? And aku tak layak?? Kau lagi tak layak. Tak layak berada dekat hadapan aku. ”

。。。。。。。。。。。。。。。。。

“ Jungkook. You kenal ke perempuan nie?? ”

“ Eh sapa je tak kenal. Dia ni perempuan murah,hodoh dan bodoh dekat sekolah i. ”

。。。。。。。。。。。。。。。。。

“ Finally aku dapat bebas dari si Jungcock tu. ”

“ Seronok betul kau. Buatnya tiba-tiba dia muncul. Merana pula kau. ”

“ Kau Taeyong. Jangan celupar sangat mulut tu. Mulut kau dah lah masin. ”

。。。。。。。。。。。。。。。。。

“ Hai Kim Hyunji. Tak rindu aku ke?? ”

“ Taeyong. Beruk boleh bercakap ke? Tadi ada beruk ni baru lepas tegur aku. ”

。。。。。。。。。。。。。。。。。

“ Hyun~ Jom keluar. Aku belanja. ”

“ Ha kejap. TAEHYUNG!! AKU KELUAR DENGAN JIMIN TAU. ”

" Aku ikut. "

。。。。。。。。。。。。。。。。。

“ Kenapa kau rapat dengan Jimin hyung?? Tak puas lagi ke jadi murah?? ”

“ Suka hati aku lah. At least dia tak sakitkan hati aku. Hati dia tak hitam macam kau. Murah?? Oh sorry tapi aku takde lah sampai game hati orang lain. ”

。。。。。。。。。。。。。。。。。

"Lepaskan aku! Ape masalah kau hah?!"

"Kau!! Kalau aku kata ' Jangan'  tak payah lah buat! Aku cakap elok² tak dengar kan? Meh sini aku tunjuk camne dah dengar cakap aku!

。。。。。。。。。。。。。。。。。

“Hyung² nak mintak tolong ni. "

"Tolong ape?"

"Tolong jauhkan diri hyung dari y/n?? ”

“ Kenapa?? ”

“ Sebab dia akan jadi milik orang lain nanti. Baik dari sekarang hyung belajar untuk move on dari dia. Takut hyung merana je. ”

[OG] Dorm »» j.jkWhere stories live. Discover now