Haj haj haj... Hát azt hiszem ez is elérkezett... Sem én, sem te nem hitted volna el hogy mi egyszer ki fogunk itt kötni igaz? 😅🤷🏼♀️
46-rész,két írói utószó rengeteg mélypont és hullám völgy.. Rengeteg érzelem, sírás fájdalom boldogság ami megjelenik ezekben. Nosztalgiázzunk egy kicsit mit szóltok hozzá? ☺️🙏🏻
Ezt a történetet 2017 december 5-én kezdtem el. A világ legrosszabb időszakában, számomra ekkor ebben az időszakban kezdet ténylegesen darabokra hullni az életem. Itt értek el a felismerések a barátaimról akik úgy használtak ki átjáró háznak és használtak ki hogy nem tudom leírni. Rengeteg fájdalom csalódás övezte az életemet. Megbuktam fél évkor, nem úgy ment a suli se ahogy szerettem volna darabokba voltak a terveim is. Úgy éreztem bármerre nézzek semmi jót nem találok csak fájdalmat... Így hát mit csináltam? Gondolkodás nélkül bele vágtam ebbe az egészbe gondoltam én hogy amire végig írom elfelejtek minden rosszat régi barátokat, felesleges érzéseket, minden fájdalmat és rá jövök hogy igazából mit is akarok. Bár teltek múltak a hónapok a fájdalom nem évült csak inkább egy rossz hullámvölgy lett ami mai napig meg-meg van még. Viszont én büszke vagyok magamra, ez a időszak a nagy betűs változás volt az életembe sokat változtam az elmúlt több mint 2 évben. Megtanultam a dolgokat értékelni és elég sok mindent. Ebben a történetbe nem csak a lelkem íródott bele hanem a szívem is. Egy tökéletes önképp néha a gondolataimról és az érzéseimről. Gyakran mondtam hogy a sorok mögött olvasva tökéletesen ki lehet akár ismerni is.
Úgy vágtam bele hogy nem tudtam mi lesz a vége nem voltak nagyon ötleteim csak Matt karaktere es köre építettem fel mindent.
Ez a kedvenc irományom.. És talán az egyetlen is amire igazán büszke vagyok minden tekintetbe az első évad után hatalmas nagy hiány éreztem miatta.. Fájt a szívem hogy lezártam és az is hogy már nem lehetek Matt világába mintha onnantól már csak a képzeletembe és az emlékembe lenne ez. Rettentően sikerült hozzá kötödnöm érzelmileg és ugy gondoltam h majd valami más el veszi a figyelmemet róla de nem ment így hát szenvedtem,,A második évadnak a megszületésére gyakran olyan kényszeresnek érezhetnétek és csak egy légből kapott dolognak gondolhattátok de én itt szeretnék kiábrándítani mindenkit hogy egyik sem volt. Én találtam ki, senki nem mondta és kényszeritette rám ezt. Én döntöttem el hogy megírom még aki kapta se tudta ( ami elég nehéz volt hisz szinte mindent tudd ) de majd rá is ki fogok térni. Azért lett második évad mert én nem engedtem el a történetet és mert tudtam hogy senki nem gondolta volna az hogy annak lesz bármi folytatása is. Rettentően féltem és rettegtem hogy milyen lesz.. Én a második évadokra mindenbe úgy gondolom hogy szinte alig-alig tudják úgy megcsinálni, megírni hogy jó legyen és általában csak elrontják az egészet. Ezért remegtem, napokig mérlegeltem hogy valóban ezt akarom? Biztos ezt kellene tennem? Elmondok nektek egy titkot... Én egy részt akartam írni egyetlen egyet csak Dorkának. De... hát amikor leültem és neki kezdtem a negyedénél tudtam hogy ez egy rész soha sem lesz.. És megint vissza jutottam oda hogy tényleg ezt szeretném? Majd nagy nehezen meghoztam a döntésemet és azt mondtam legyen. És tudjátok mikor múlt el minden kételyem azzal hogy megbánjam ezt a egész döntésemet, akkor amikor khm aki kapta menyire meglepődőt és rettentően örült neki... Kicsit el is érzékenyült ( most lebuktattalak 😆😅🙏🏻 )
Ha már ennyit emlegettelek téged akkor szeretnék neked is valamit mondani itt...😪
Nos szia Dorkám, Nyunyum,Denblackem bár te az ilyeneimtől sokszor rosszul vagy és meg forgatod a szemedet de tudod... én tudom hogy örülsz nekik titkon néha. Mit is mondhatnék igazából csak annyit hogy meglepetés. Nem hitted volna amikor megkaptad hogy komolyan gondolom ezt és azt se hogy befejezem de látod én mindig mondtam hogy bíz bennem mert tudod én ha én valamit megígérek és szavamat adom akkor betartom és úgy lesz. Igazából már mindent tudsz és lassan nem tudok már ujjat mondani neked de azért meg próbálom még. Én vagyok az a ember aki kb 2 perc alatt fel tudd idegesíteni de ha kell ennyi idő alatt megnyugtatni is. Aki bár rémesen hisztis és síros sokszor, még is elviseled a szeszélyeit még ha azt se tudod h ép mi miatt is történik. Azt hiszem tartozok neked egy köszönömmel és egy sajnálómmal is. És azt hiszem ezekkel mindig is fogok. Nem akarok ömlengeni nagyon de azt hiszem ha nem lennél az életem része én se lennék itt, és egyáltalán nem ilyen lennék. Na meg ha nincs egy morgos Nyunyum aki mindig rám morran ha valami felelőtlenséget vagy hülyeséget csinálnék az életben meg a történeteimben is akkor lehet ez nem lenne itt és még sorolhatnám... 🤭Köszönöm hogy megírhattam ezt részben neked és remélem minden egyes részt egy kicsit a szívedhez közel érezted és hogy az egész egy olyan lesz mint amire széppen emlékszel majd vissza. ☺️ Mert hát ebbe sok neked rész született és monológok. Tudod Dorka még mindig szeretnék az a ember lenni aki igaz lesz neked. Mert szeretnélek életem végéig őrületbe kergetni, a titkaid őrzője lenni megnyugtatni és meg nevettetni mint egy igaz barát aki mindig melleted áll. ❤️
Nem véletlen hogy ma zárom le a történetet mert hát ma 16-honapja hogy keserítem és boldogítom az életedet és gondoltam legyen ez a utolsó meglepetés a történetben hogy még egyszer utoljára kapj tőlem itt valamit. ☺️❤️
Hajaj rengeteg munkám és időm van az egész történetben. Az utolsó részben több mint 6-óra. Panaszkodhatnék hogy menyi időt elvett tőlem de tudjátok nem az számit mivel menyit dolgoztam és mikor hogy voltam le terhelve hanem az hogy ti élvezétek-e és hogy mindenek legyen egy mondanivalója és tanulsága ami át jön nektek.
Nekem csak az a fontos hogy jól éreztétetek magatokat miközben olvastátok, mosolyt csalt néha az arcotokra vagy megsiratott titeket mert olyan mély témát és érzéseket dolgozott fel egy-egy rész, vagy csak kikapcsolt a szokásos monoton napokba és elmerülhetettek ebben a világban, ha bármikor is volt olyan pillanat hogy úgy éreztétek hogy ti is kicsit olyanok vagytok mint Matt akkor azt hiszem minden időt megérte hogy ezek a részek meg szülessenek. Szóval te aki ezt most olvassa igazából köszönöm neked hogy kibírtad velem ezt a 46-részt minden hullám völgyel és minden pillanattal együtt. ☺️🙏🏻❤️
Nos Matt... egy reménytelen ember volt akinek az élete a hullámvölgyekből állt és a negatív dolgokból. Egyszer felülemelkedett rajta és megtalálta önmagát. Majd elbizonytalanodott ez okozta a legtöbb problémát az életében hogy csak a negatív hatásoknak kezdet élni. És nem annak hogy ott ahol rossz van, van benne egy kis jó is még ha te nem is látod biztos hogy van. A főszereplőm lelkileg törött volt, mondhatjuk már depressziósnak is eljutott oda a történet végén hogy feladja az életét és a háta mögött hagyjon mindent de még se tudta fel adni az életétt. Mert a remény még mindig meg volt benne még ha a legmélyebben is volt. Ez a egész történet mondani valója hogy legyen minden kilátástalan, legyen bármenyire elégedetlen az életeddel, hagyjanak el ezren és szúrjanak hátba gondolkozz el vajon egy megoldás az ha te adsz fel mindent? Ne legyetek buták. Az élet néha kegyetlen de mindig vannak pillanatok, dolgok és olyan emberek akik miatt érdemes élni. Mert mindenki megérdemli a boldogságot azt hogy tudjon őszintén mosolyogni, nevetni és szeretni. Higgyetek nekem én tényleg rengeteg rossz és negatív dolgot megéltem már olyan szinten hogy pszichológushoz is kellet járnom és lehet hogy az életem jelen pillanatba romokba van de tudjátok azt hiszem sose tudnék már olyan lenni mint régen mert azt hiszem az aki engem ismer egy kicsit és kedvel az azért szeret mert tudja milyen ember vagyok.
A történet vége hát gyerekek nem is tudom mit mondjak csak annyit hogy nem zárhatam le egy deppy endel... Pedig tervbe volt... De tudjátok ez nem érdemelt volna meg egy ilyen véget... Na meg hát az asszony már meg fenyegetett tegnap hogy nem beszél velem... ( hisztis.. 🙄)
Igazából vissza gondolva minden percét élveztem amit ebbe a világba tölthettem, ez lett a legnézettebb történetem amin megvagyok döbbenve, ahogy azon is hogy menyiötöknek tetszett és menyi csillagot kommentet és vissza jelzést kaptam az egésszel. 😮
Hatalmas nagy köszönettel tartozom nektek. Rettentően jól eset minden támogatás és az is hogy tudom pár embert sikerült megsiratnom is pedig nem akartam,,,, Majd eszembe jutott hogy igazából akkor sikerült néha átadnom az érzéseket és ennek kicsit hogy sikerült elérnem a szíveteket.☺️🤭
Hogy mit hozz még a jövő még nem tudhatom, de talán egyszer még lesz ehhez valami...😯😯
De jelen pillanatba ez lett Matt világának a lezárása és azt hiszem ezzel fogok most tőletek búcsúzni most. ☺️Nagyon köszönöm hogy végig olvastad az én mesémet az én „lelkem" történetét. ☺️
Köszönök minden vissza jelzést, csillagot! ❤️
És remélem neked is egy szép emlék lesz ez a egész történet és nem bántad meg hogy te is egy rövid ideig ennek a világnak a részese lettél!☺️
Nagyon nagy szeri van nektek! ❤️
És remélem még egy új történetembe találkozzunk!😉🤗
VOUS LISEZ
Elveszett szerelem ( BEFEJEZETT )
AléatoireVajon létezik-e folytatása!!!! Csak akkor olvasd ha olvastad az előzményt is!!! Matt és Daniel boldogsága egyik pillanatra a másikra foszlott szét és tört össze. Nem állta ki a szerelmük az időt. Vajon Matt képes megtalálni megint az igaz szerelme...