beni yak kendini yak her şeyi yak

1.4K 80 172
                                    

uyarı: slow burn, smut, ex!kaisoo ama öyle çok geçmiyorlar, KIZIL KYUNGSOO, aşk acısı çeken chanhun ve bolca sarhoşluk. 11,8k kelimelik bişiler yazmışım işte. hatalar varsa kusura bakmayın iyi okumalarr! 💫

Bazı insanlar pamuk gibi bir kalbimin olduğunu söyler fakat yumruklarımın demirden bir farkı yoktur, yemin ederim. Dış görünüşe aldanmamalısınız. Bazen öyle sevimli görünürüm ki ben bile aldanırım bu görünüşüme. Yine de böyle diyorum diye sanmayın ki kötü biriyim canım, gerçekten pamuk gibi bir kalbim vardır benim. Tanıyanlar öyle diyor en azından.

Şimdi yumruklar ne alaka falan filan diyorsunuzdur, ben de bilmiyorum gerçi, kafam bayağı güzel. Kimseye öyle durduk yerde yumruk da atmam, ben yoldaki karıncaları incetmekten bile kaçınırım. Muhtemelen az evvel Sehun'un omzuna kahkaha atarken şakasına yumruk attığımdan ve onun da alkolden allak bullak olmuş dengesini kaybedip arkasındaki bir grup insanın üzerine düşmesinden kaynaklanıyordu yumruk muhabbetim. Yumruklarım demir gibidir mevzusu da birkaç gün önce tekrar tekrar Demir Adam serisini izlememdendir.

Biliyor musunuz, neredeyse parayı biriktirirken akciğerimi satmanın kıyısına geldiğim Demir Adam kostümünü geçen aylardan birinde nihayet alıverdim. İlk birkaç gün üstümden çıkarmamaya yemin etmiş gibi ortalıkta kostümümle dolaşmayı düşünmüş hatta sahiden iki gün boyunca o rahatsız kostümle yatıp kalkmıştım ama sonra Sehun çıkartmazsam beni evden dışarı atacağını söylemişti ve böylece ne yazık ki onun da yardımlarıyla üzerimden zar zor çıkarmıştık.

Şimdi Byun Baek'in doğum günü partisine neden Demir Adam kostümümle gelmedim diye bir köşeye çekip iç çekmek istiyordum çünkü ona bir dünya para kıymıştım, böyle günlerde giyemeyeceksem başka ne zaman giyecektim ki? Ah, tüm bunlar Sehun'un yüzündendi çünkü beni yanında gezdirmeye utanıyormuş, öyle demişti geçen gün. Üstelik bu Byun Baek'e yürüyebileceği oldukça büyük bir fırsatmış ve eğer ben bunu o lanet rezil kostümümle mahvedersem beni asla affetmezmiş. Eh, işte bu yüzden giyememek zorunda kalmıştım.

Ancak yine de olaylar planladığımız gibi gitmemiş, Sehun doğum günü çocuğu Byun Baek'e partinin odak noktası olduğu için etrafındaki yoğunluktan dolayı bir türlü ulaşamamış ve o iğrenç iltifatlarıyla ona yürüyememişti: bunun sonucunda ise kendini içkiye verip güya efkara vurmuştu. Peki beni neden ve nasıl kendi pis işlerine alet etmişti bilmiyordum fakat bir şekilde ben de bu olaydan etkilenmiştim ve ilerleyen saatlerde içtiğim içkiler sağolsun bayağı bir sarhoş oluvermiştim. Sanki reddedilen benmişim gibi ağzıma içki götürüp duruyordu şerefsiz, ben de hayır diyemediğimden paşa paşa içkileri mideye indirmek zorunda kalıyordum lakin korkmayın, bünyem çok dayanıklıdır benim.

Öyle birkaç içkiyle gitmez bilincim!

"Aaa," diyerek parmağıyla biraz önce üzerine resmen uçtuğu kısa boylu bir çocuğu gösterdi Sehun, a'yı farkında olmadan fazlasıyla uzatmıştı çünkü demiştim ya dibine kadar efkarlı ve sarhoştu. "Do Kyungsoo, seni burada görmek ne kadar güzel!"

Kulağıma çok da yabancı gelmeyen isimle birlikte gözlerimi Sehun'un utanmadan parmağıyla işaret ettiği oğlana çevirdiğimde yine tanıdık gelen simayla bir an durup düşünmeye başladım. Eski tek geceliklerimden miydi yoksa aynı dersi aldığım öğrencilerden miydi, kimdi, neydi bilmiyordum fakat tanıdık geliyordu, çok tanıdık. Bünyem sağlamdır ama zihnim hakkında aynısını söyleyemeyeceğim, şu an soyadımı bile hatırlamakta güçlük çekiyorum.

Ne yazık ki Sehun söyleyene kadar da çıkaramamıştım tanıdık simayı.

"Chanyeol, Kyungsoo'yu hatırladın mı? Hani Jongin geçen sene bizi sevgilisi olarak tanıştırmıştı ya. Aaaaa ama siz ayrılmıştınız değil mi? Çok özür dilerim, Do Kyungsoo. Eski sevgilisi diyecektim. Neyse hatırladın mı, Yeol?" Sehun sıçtığı yetmezmiş gibi bir de sıvarken ben çoktan Do Kyungsoo adlı tatlı oğlanı hatırlamıştım ve siktiiiiiir, hatırladığımdan daha tatlıydı şimdi.

yakmayı iyi bilir kyungsoo // chansooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin