Wszystko toczy się dalej

879 26 1
                                    

                                                                                               *

Odkąd Natalia i Kuba wrócili z wakacji minęły dwa miesiące.Choć na początku nie wszyscy akceptowali związek tej dwójki pracownicy komendy przestali już żyć burzliwym romansem  policjantów.

                                                                                              *

No to na dzisiaj koniec!-powiedział z uśmiechem na twarzy Kuba odkładając na brzeg biurka skończony raport.

To może chodźmy zanim szef znowu dla nas coś znajdzie-odparła kobieta wstając od burka pełnego papierów.

Kuba odpowiedział jej głębokim uśmiechem a zaraz po tym przepuścił kobietę w drzwiach.

                                                                                            *

No to może dzisiaj jakaś kolacja?-zapytał mężczyzna schodząc po schodach komendy po czym złapał Natalie za rękę.

Z tobą zawsze-odparła spoglądając kontem oka na ukochanego.

Zapraszam panią-powiedział Kuba otwierając drzwi samochodu od strony pasażera.

Dziękuje!Co z pana za dżentelmen-kobieta rzekła z błyskiem w oku siadając w fotelu.

Mężczyzna prychnął śmiechem zawieszając się na drzwiach samochodu i przez otwartą szybę pocałował kobietę.

Na co ma księżniczka dzisiaj ochotę?-zapytał rozbawiony odpalając silnik.

Książę może wybrać-odpowiedziała próbując mu dogryźć.


PS.Lusia_15

Na ZawszeWhere stories live. Discover now