7. Vzpomínání

1K 52 0
                                    

Své třinácté narozeniny Morgana oslavila pouze s babičkou a svým mudlovským kamarádem Frankem. Už dávno se vzdala naděje, že by se její otec vrátil. O proroctví věděla jen to, co se tradovalo v rodině. Snažila se však, nelámat si s tím hlavu, vždyť její magie byla na vysoké úrovni. S hůlkou čarovala stejně brilantně jako bez ní. Množství knih, které nastudovala bylo ohromné.

V tichu svého pokoje vzpomínala, kolikrát svými znalostmi ohromila babičku. Bohužel, vše má své stinné stránky. Právě díky své magii a znalostem nikdy nemohla nastoupit ke studiu do Bradavic. Hodiny, které brala u starého Zlatého tria, jí to ovšem značně vynahrazovaly.

Ano, toto bylo podle babičky jediné správné řešení. Byť bylo Harry Potterova, Hermioně Weaslyové i Ronaldu Weaslymu přes sto let, uvolili se pomoci s její výukou. Když se zrovna nevěnovala studiu, poslouchala co vše zažili za druhé války. Všechno si poctivě ukládala do paměti, tušíc, že jednou jí to bude ku prospěchu. Hermiona i Harry jí často říkali, že je výjimečná a natolik silná, že nemají pochyb o jejím úspěchu.

Teď, když seděla na posteli a hleděla na dárky, které dostala, dopadla na ni tíha jejího osudu. Už za rok zmizí neznámo kam a nikdy své blízké neuvidí. Pohladila medailon, který dnes dostala od Franka a uložila se ke spánku. Od Franka, který i přes svůj sarkasmus a ironii, je jejím nejlepším přítelem a který by pro ni skočil i do ohně. S touto myšlenkou se Morgana odebrala do říše snů.

Následující ráno šla Luisa Morganu vzbudit. Ještě se nestalo, že by zaspala, dnes je to poprvé. Hned, jak přišla ke dveřím ucítila závan silné magie. Otevřela dveře a zalapala po dechu. Její malá Morgana ležela ve zjevné horečce a kolem ní byla viditelná magická bariéra. I přesto se Luisa pokusila k vnučce přiblížit. Bariéra ji však odhodila přes celou místnost. Luisa se rozhodla ve zlomku vteřiny a odeslala patrona se vzkazem ke Zlatému triu. Jestli jí někdo poradí, tak oni. Byli mistry v odhalování záhad. Odstranila ochranná kouzla a vzápětí se ozvalo trojité prásk.

„Luiso co se stalo? Něco s Morganou?“

Luisa byla schopna jen přikývnout a ukázat na schody. Harry se okamžitě vydal nahoru a jeho přátelé ho následovali. Luisa jako ve snách šla za nimi. Hermiona okamžitě začala chodit kolem bariéry s hůlkou a tiše mumlala zaklínadla. Po chvíli se otočila na své společníky, kteří spolu s Luisou čekali co zjistí.

„Tu bariéru vytvořila Morgana. Je bez nebezpečí. Je to na vás kluci.“

Harry jen kývl a přistoupil těsně k bariéře. Zavřel oči a po chvíli se mu na čele objevily kapičky potu. I přesto se začal usmívat.

„Morganino vědomí spí a její podvědomí pracuje na plné obrátky. I když o tom pochybuji, raději zkontroluj cizí účast Rone.“

Malátným, znaveným krokem ustoupil svému příteli a sledoval jak namířil hůlkou na Morganu. Pomněnkově modrý paprsek prošel bariérou přímo do jejího těla a hned nato se vrátil stříbřitě bílý. Celé trio si oddychlo. Jen Luisa nechápala vůbec nic.

„Řekne mi konečně někdo co se děje?“

Cesta za Pánem zlaKde žijí příběhy. Začni objevovat