[🌸] ep.thirteen

1.2K 181 39
                                    

aku memandang abangku yang bersiap sedia memberikan ucapan semasa perhimpunan selaku ketua pelajar di sekolah .

bangga sekejap kerana memiliki abang sepertinya .

sempat dia menghadiahkan sebuah senyuman kepadaku sebelum dia mula memberikan ucapan .

tahniah diucapkan buat sekolah kita yang sekali lagi menjadi Johan dalam pertandingan orkestra baru - baru ini . kerjasama semua warga sekolah ternyata membuahkan hasil buat kita semua . laporan minggu ini ialah ............ ”

seperti sebelumnya , aku mendengar sahaja ucapan taehyung mengenai laporan sekolah yang memang ditugaskan khas untuk dirinya menyampaikan laporan setiap minggu .

sehinggalah ..

semua orang tahu saya mempunyai seorang adik dan ya saya akui saya sangat menyayanginya lebih dari segalanya . saya mohon tolong lepasni jangan sakiti hati dia dan dia bukanlah seorang psychopath . cuma seorang adik yang begitu menyayangi abangnya sama seperti diri saya sendiri .

jika kamu cakap adik saya psychopath , saya juga begitu dan akan pastikan semua orang yang sakiti adik saya akan merasai apa yang sepatutnyakim yuha , nado saranghae adik ! ”

taehyung siap buat heart lagi .

tanpa memperdulikan pengetua yang sedang menghembus hingus di sapu tangan kerana terharu dengan taehyung , terus aku meluru ke arah taehyung lalu memeluknya erat sambil diperhatikan oleh ratusan pelajar .

adik pun sayang abang ”

❝ 𝗕𝗥𝗢𝗧𝗛𝗘𝗥 ❞ ㅡ 𝗧𝗔𝗘𝗛𝗬𝗨𝗡𝗚Where stories live. Discover now