Yazar Notu: Herkes aşırı smut meraklısı çıktı. MERAK ETMEYİN YİĞİTLER ABLANIZ SEX SÖZÜ VERDİMİ ER YA DA GEÇ TUTAR. Buyrunuz kısa bok gibi bi smut, yazma yeteneğim olsa çok daha önce yazardım zaten ama yok işte ,sadece çok istek olunca artık bekletmeyeyim dedim. Beğenmiceksiniz ama çaktırmayın gencolar bunu siz istediniz elimden gelen bu dbhjkjfslogr iyi okumalar.
Bütün bedenim Taeyong'un altında titrerken sonunda bunların bir rüya çıkmasından korkuyordum.
"Şimdi...biz evlendik mi?"
Taeyong alnıma uzun bir öpücük bırakmış ve geri çekilmişti.
"Evet bebeğim evlendik"
Bu kadar mutlu olmam normal değildi . Halbuki daha birkaç ay önce o sikik lise hayatımın bittiği günü en mutlu günüm ilan etmiştim , yani Tae'nin bana evlenme teklifi ettiği günü. 'Tamam' demiştim 'öleceksem tam şu an olmalı' çünkü çok mutluydum , hayal edemeyeceğim kadar çok. Ama şimdi bedensel ihtiyaçların büyüsüne kapıldığım bir zamana 'en mutlu anım' diyebilirdim.
"Çok mutluyum, mutluluktan ölebilirim"
Bunu dediğimde Tae koca bir kahkaha atmıştı.
"Evet bunu sana evlenme teklif ettiğimde de söylemiştin"
Bende ona eşlik edip gülmüştüm. Taeyong hızla eğilip dudaklarımın üzerine bir öpücük konudurdu, beni gülüşümden öpmüştü. O öpücüğü bırakıp geri çekilirken kollarımı boynuna dolayıp onu engelledim ve tekar dudaklarını öpmeye başladım. Baştaki masum öpücüklerimiz gitgide daha şehvetli bir hal alırken Taehyong üzerimdeki bedenini biraz daha serbest bırakmış ve alt kısımlarımızın temas etmesini sağlamıştı. Erekte olmaya başlamış penislerimiz birbirlerine sürtününce öpücüğü kesip başımı geriye attım ve derince inledim. Taeyong durmamış, başımı geri atmamla açıkta kalan boynuma yönelip ısırıp emmeye başlamıştı. Her saniye inlemelerimin şiddeti daha da artıyordu ve daha çok sertleşiyordum.
"Tae ben...ben artık dayanamıyorum."
Bunu dememle birlikte Taeyong hiçbir şey söylemeden üzerimde doğruldu ve hızla soyundu , o kadar hızlıydı ki ne ara eli pantolonumun fermuarına gitmişti anlayamadım bile. Popomu hafifçe kaldırıp pantalonumla birlikte boxerımı da çıkartmasına yardım ettim. Tamam bizim üç yıllık uzun bir dostluğumuz olabilirdi ama hiçbir zaman birbirimizi tamamen çıplak görmemiştik, bu yüzden endişeyle gözlerimi yummaktan geri duramadım. Taeyong'un benine kısa bi göz atmıştım ve tek kelimeyle muhteşemdi ama aklımda 'Ya bedenimi beğenmezse?'düşüncesi dolaşıp duruyordu. Taeyong ben endişeyle gözlerimi açamazken tişörtümü de çıkarıp fırlattı.
"O kadar güzelsin ki.."
Yaklaşık bir dakika sonra fısıldadığında yavaşça gözlerimi araladım. Üstümde hayranlıkla bedenimi süzen eşim o kadar güzel bakıyordu ki, o andan sonra üzerimdeki tüm utanç ve endişe uçup gitti. Taehyong eğilip karnıma öpücükler kondurarak aşağıya kaymaya başladı, öpücükleri kasığımı bulduğunda artık tamamen sertleşmiş penisimi es geçip deliğimde dudakalarını durdurdu. Bir kaç saniye sonra içimde hissettiğim ıslak dille küçük çaplı bir zevk çığlığı attım. Taeyong dilini deliğime sokup çıkarmaya devam ettikçe tüm bedenim kasılıyordu, ardından daha sert bir şey hissetmemle zevkle kapattığım gözlerimi hızla aralamıştım. İki parmak deliğimde gelgit ve makas hareketleri yaparak gevşetmeye çalışıyordu. Biraz acı hissetsemde sesimi çıkarmadan beklemeye devam ettim. Taeyong beni yeterince genişlettiğine karar verdiğinde parmaklarını çekip bacak aramda dizleri üzerinde doğruldu.
"Hazır mısın bebeğim."
Heyecandan konuşamayacağımı bildiğim için kafa sallamakla yetindim ve beklemeye başladım. Taeyong pensini birkaç kere çekip deliğime sürttükten sonra bastırarak içime yolladı ve yavaşça içimde ilerlemeye başladı. O an o kadar canım acıdı ki çığlık atmamak için dilimi ısırmak zorunda kaldım ve gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı. Taeyong bu halimi görüp endişeyle geri çekilcekken hızla kollarını kavradım.
"Hareket et, alışırım."
"Sen bakirsin."
Şaşkınlıkla çıkan sesini anlayabiliyordum. Ondan önce kız erkek pek çok sevgilim olmuştu fakat hiçbir cinsel ilişkimde altta olmamıştım muhtemelen Taeyong ölümüne bottom olduğumu düşünüyordu bu yüzden acı çeksemde şaşkın yüz ifadesi beni güldürdü.
"Hareket et hadi, bakma öyle."
İkinci kez lafımı tekrarladıktan sonra bu sefer beni dinledi ve gel-git hareketine başladı. Başta kibar ve havaş hareketleri zaman geçtikçe kontrolünü kaybetti ve hızlanmaya başladı. Bir an içimde öyle bir noktaya deydi ki zevktwn dünyayla bağlantım kesilmiş gibi hissettim ve acıyı tamamen unuttum.
"Aşkım, orsası!"
Taeyong dizlerimin altından kavrayarak bacaklarımı daha çok açtı ve daha set bir şekilde o noktaya vurmaya başladı. Az önce acı yüzünden dökülen göz yaşlarım artan inlemelerim eşliğinde zevkten dökülmeye başladı. Rahatlayan vucüdumun tekrar kasılmaya başlamasıyla yakında geleceğimi anladım.
"Gelmek üzeriyim Tae."
Taeyong tekrar yavaşlayıp üzerime eğildi ve kollarını boynuma doladı, bu pozisyonda tıpkı üst üste sarılıyor görünüyorduk tek fark Taeyong içimdeydi. Boynuma bir kaç öpücük kondurup yoğun bakışlarını gözlerime çıkardı, onunda sonra yaklaştığını anlayabiliyordum. Yavaş ama sert şekilde yaptığı son vuruşlar kendimi bırakmama sebep olmuş ve kendi gövdemle Taeyoong'un gövdesine boşalmıştım. Bir kaç vuruş sonra içimde hissetiğim sıcaklıkla onun da geldiğini anladım.Biraz bekleyip tamamen boşaldıktan sonra içimden çıktı ve kendini benim üzerimden çekip yanıma attı.
"Ten ,aşkım ,yine sıçtık galiba."
Merakla ona döndüm.
"Annenin verdiği prezarvatifleri kullanmayı unuttuk."
Ciddi surat ifadesine bir kaç saniye baktıktan sonra kahkayı patlatmıştım. Sanırım asla normal bir çift olamayacaktık. Neden bu kadar salağız, neden?
"Biz malız, nasıl ilk sexsimizde korunmayı unuturuz ya." dedim hala kıkırdarken.
"Ben ateistim fakat hastalık kapmamız ilahi güçlere kalmış gibi gözüküyor." dedi ve dua etmeye başladı.
Tekrar yükselen kahkahamı durduramazken.
"Seni seviyorum, gerizekalı." dedim.
Taeyong ufak çaplı duasını bitirdikten sonra.
"Sana aşığım,aptal eşim." dedi.
Biz böyle bir çifttik. Biz en yakın dostlar, birbirimizin kalplerinin sahibi , salak ile avanakğız. Bazılarına göre kusurluyuz ama bana göre mükenmeliz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUDE ;nct;taeten✔️
FanfictionTaeyong: Kanka Sana aşık oldum falan dermişim :'))) Ten: Ya dkdjdkgkfl Bende sana ; Bende seni 3 yıldır seviyorum falan dermişim :') Ay komik :') Taeyong: Sana aşığım Ten: Seni üç yıldır seviyorum Not: dünyadaki en saçma abidik gunidik hikayedir oku...