Millieden
1hafta sonra
Yine finn kate ileydi
... Takmadım alıştım gözüme soka soka bana bunu yapıyorlardı sınıfa geçerken kolumu biri tuttu bu Okula yeni nakil edilen öğrenci Jacop du?
Millie: Bi sorun mu var?
Jacop: Benimle gel!
Beni sürükleyerek bi yere götürmüştü arada geçerken herkes bize garip bakışlar ile bakıyordu bende tedirgince gülümsedim ve onlara el salladım içlerinde daphne,noah,maddie,saddie,caleb,gaten,finn ve katede vardıBi süre sonra kendisi ile beni bir odaya kitledi şaşkın şaşkın ona bakıyordum.
Millie: evet?
Jacop: Konumuz biz
Millie: Biz derken?
Jacop: Bir kaç gündür seni gözlüyorum okula gelmedende önce yıkık kırgın sevgilin seni bir sürtük ile aldatmış gibi görünüyordun-
Millie: nerden biliyorsun?...
Jacop: Anliyorum belli ediyorsun.
Millie: T-tamam konusma bu kadar mi?
Jacop: hayır..
Millie: B-baska ne diceksin?
Jacop: Finn seni artık sevmiyor yine kate aşık oldu...
Millie: ...
Kapıyı açmayı denedim tam bir aptalım kilitli kapıya.
Jacop: Kapıyı açıyım dur.
Ses çıkarmadım kapıyı açtığı an dışarı çıkıp noah maddie daphne ve calebin yanina gittim.
Noah: O çocukla aranda ne var millie?
Millie: Noah abartma sadece biraz konuştuk...
Daphne: Millie bir odaya kitlenip mi konuştun!?
Millie: gerçekleri öğrendim
Caleb: ne gibi?
Noah: Millie?
Millie: Finn artik bana değil kate aşık ve bir Daha beni sevmicek. Arkadaşım bile olmıcak...
Daphne -noah: abartma !
Millie: Jacop bizi izlemiş ve finnide herşeyi olan biten herşeyi görmüş.
Caleb: En iyisi finn ile konuşup artık barışman.
Daphne: Aynen sen üzülme yeterki-
Noah: Biz millienin üstüne fazla gitmiyelim o jacop denen slak ile finnle konussun bizde bakariz?
Millie:Olur ben jacobun yanına gideyim.
¿¿¿¿¿
Jacop: ben ndn seninle geliyorum?
Millie: olayları bilen sensin en azından bana destek çıkarsın olmaz mı?
Jacop: Iyi tamam yüzünü yıka yıkık bi kız gibi gözükme dimdik dur.
Hemen lavaboya gidip yüzümü yıkadım işte o an en fazla 2 haftadır konuşmadığım finn ile konuşacaktım.
Lavabodan çıkıp jacopun yanina koştum. Finnin yaninda kate yoktu finne yaklaştıkça kalbim daha hızlı atıyordu jacop yanlış bir şey yapar mı diye düşünüyorum bi andan bi yandan finn affeder mi diye..
Jacop: Selam millie seninle birşey konuşacakmış!
Wtf bakışları attım abim gibi davranıyordu cok garibime gitmişti
Finn: Millie bu senin neyin!?
Millie: A-arkadaşım.
Finn: Peki ne konuşacaksın?
Millie: Şey ben ıııı
Neden konuşamıyordum neden !!??!?!
Millie: Şey ben senden özür dilerim ...
Finn: Peki bb.
Tek bu muydu çekip gitti sonra yanına kate geldi cildircaktim galiba arkalarından koştum jacop beni durdurmaya çalıştı ama olmadi. Kate arkasından tekme geçirdim bütün özgüvenim yerine gelmişti .
Finne dönüp.
Millie: BIKTIM IKINIZDEN YA SURDA OZUR DILIYORUM KOLUNA KIZI ALIP GIDIYORSUN !
Finn:..
Kate o anda ayaklandı jacop beni tutmaya çalışyordu.
Kate: KIZIM SENIN UCAN TEKME ATMA HUYUN MU VAR!? YURU GIT ANLA FINN BENIM!
Finn : Senin falan degilim seni kullandım süren bitti !
Kate: NE BICIM INSANSIN YA !?
Şuan gerizekali gibi gülüp katenin taklidini yaptim.
millie: No bocom onsonson yo!?
Herkes gülmüştü bende jacopa sarılmıstim aniden.
Millie: Teşekkür ederim..
Jacop: b-bisey d-degil.
XxxxxxxxxSonxxxxxxX
Geri geldim evet sizleri seviyorum ...💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕☁️💕💕😍😘