28.deo

348 43 18
                                    


Polako se budim u najlepšem zagrljaju, moj orao i u snu  bdi nad mojim mirom i snom.Ali nije sve tako kako on misli. Zabrinuta jesam iako  mi trudnoća lepo protiče, već sam  5 mesec i nemam tegoba, trudnoća mi je kao sa Darkom, laka  i ugodna, kad se setim Janine trudnoće i stresa koji sam onda imala...Svo ono ludilo devedesetih, misije, smrt moje Dake, majčine majke, ludi Mirko i Miloš kome nisam ni smela da spomenem da nas Mirko prati. Moj otac se borio ko  lav da  ga drži dalje od nas, ne kažem, moj tajni i javni posao mi je mnogo pomagao a i Miloš, svaki slobodan  trenutak smo provodili zajedno.Ipak  dešavalo se da  se sretnemo, kod moje sestre od tetke najčešće koja je i njemu sestra od strica. 

Provocirao me je, dovodio ćerkicu i još kad se pohvalio da mu je  žena opet trudna sa nekim ludim osmehom. Samo sam se nasmejala i čestitala mu. Ubrzo sam izašla i čula sam Veru kako ga grdi i govori mu da je skot što mi to govori.Čujem da joj kaže: -Nek vidi šta je propustila, slušam dalje kako mu ona kaže da  je on taj koji je gubitnik  i da ja imam  pravu ljubav. Da moja Vera je znala za svaki moj  korak pa i za Miloša. Setih se da joj nisam  rekla da sam trudna a ona je pre tri dana došla i  treba da idem kod nje za par dana na rođendan njene ćerke. To je postala tradicija, svake godine se okupimo kod nje  sredinom jula na rođendan moje lepotice. Moje Sofije Loren, tako sam tepala njenoj ćerki koja  je neodoljivo podsećala na slavnu glumicu.Ona sad puni 27 godina i moram danas sa Janom nešto da joj kupimo. 

Protežem se i osećam kako me  privlači sebi, pogledam ga i vidim  mu vragolast osmeh...Nadrljala sam. Polako me  poljubi i okreće da naslonim leđa  na njegove grudi, znam da  mu je ova poza najomiljenija kad sam trudna, jer se plaši da me ne povredi.Obožavam ovo naše jutarnje buđenje i dobro jutro. Dan mi počne lepo...Osećam kako me polako ispunjava i spretno  dovodi do vrhunca.Ležimo jedno pored drugog opušteni i čujem ga:

- Dobro jutro, srno moja - osećam kako me ljubi u kosu.Okrenem se  i poljubm ga:

- Dobro jutro -polako se izvlačim iz kreveta  i krećem ka kupatilu,  osećam da me  prati pogledom.

MILOŠ

Moja najdraža je u mom naručju, osetio sam da se probudila polako  otvaram očii vidim da je zamišljena. Znam da je brine sve ovo, jebiga, brigu joj ne mogu oduzeti.Ali joj zato mogu  odvući pažnju na kratko, zdrav sam muškarac sa  dosta godina ali  svoju srnu još mogu da zadovoljim  bez problema.Vodim ljubav sa njom i na kraju joj poželim dobro jutro. Kad mi odgovori  nakon poljupca me ostavi  da ležim a ona ode u kupatilo. Pratim je i vidim da  se malo zaoblila, najebao sam ako se ugoji kao posle Jane, uh šta mi je tada radila da oslabi. 

Nisam se bunio na vežbe u krevetu ali kad je krenula sa treninzima  ma crkavao sam.Pitao sam se odakle joj snaga a onda sam shvatio da je  to  crpila iz naše ljubavi.Za sada nije mnogo ali moramo da  pripazimo, ni njeno srce nije zdravo, to me podseti da danas zovem njenog kardiologa.Verujem ja da  je ona dobro kao što kaže ali pa i  ja brinem. Šta da radim ako joj se nešto desi?Nisam ni video da je izašla iz upatila. 

- Miloše, hajde oči moje, ustani - čujem je i  nagrajisao sam.

 Čim ona meni tepa Vera je stigla.Volim njenu šašavu sestru, dobar je čovek i mnogo mi pomogla da držim budalu dalje od Lene, niko nije znao da moja majka sarađuje sa  njim. Joj kad bude saznala, ode mi koža na šiljak.

- Evo, srno moja. Ustajem dok kafica bude  gotova stižem i ja - kažem i zapucam u kupatilo dok ona ode  u kuhinju.

Nakon pola sata sam  u kuhinji i ona sedi za stolom sa Janom i Darkom. Uvek sam ovo voleo da vidim. Uživam u svojoj porodici i čujem otvaranje vrata, pogledam kad moj otac. Jebote ladno sam zaboravio da on danas dolazi. Već dve godine  leto provodi na planini na imanju koje je Lena nasledila od oca, brine o  stoci sa radnicima a i prija mu, i mi često skočimo gore jer i Leni  i Jani je odgovaralo.Pitam se  odkud  da dolazi sada. Obično ga ne vidimo do septembra kad je Leni rođendan.

Sudbina ili pogrešna odlukaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt