Iedereen droomt ervan om mooi te zijn, succes te hebben, een mooi slank lichaam te hebben, beter gezegd; iedereen wil perfect zijn. Wanneer ik naar alle andere mensen op mijn school kijk valt het me pas op hoe lelijk ik ben. Ik heb fel blauwe ogen en een witte huid. In werkelijkheid lijk ik net een zombie. Mijn ogen vloeken met mijn huidskleur en mijn haar pluist. Ik heb lelijke dikke benen en mijn buik hangt over mijn broek. Ik weet dat dit mijn verbeelding is, maar alsnog weerhoudt het me er niet van om niet te eten.
Back to the point, ik zal me even voorstellen. Ik ben Chrissy, ook wel bekend als varken, dikke bamibal of lelijk eendje. Dit zijn een paar van de ''leuke'' bijnamen. Momenteel ben ik 17 jaar oud. Ik heb één abnormale hobby; ik schrijf brieven. Nu zal je je vast afvragen waarom ik dit doe en aan wie. Nou, dat zal ik je eens vertellen. Mijn brieven zijn opgedragen aan Luke. Luke Hemmings. De inhoud van de brieven zijn een soort van dagboek voor mij. Ik beschrijf mijn dag, lever de brief persoonlijk af bij het huis van de jongens van 5 Seconds of Summer en vertrek weer. Mijn dagen zijn niet echt bepaald interessant.
—————————————-
Chrissy wordt heel erg gepest op haar school. Door al deze haat begint ze aan zichzelf te twijfelen, wat lijdt tot depressie en zelfmoordneigingen. Ze besluit een dagboek bij te houden. Dit is echter geen echt dagboek. In tegenstelling tot andere mensen houd ze een dagboek bij door middel van brieven. Elke woensdag en vrijdag levert ze een brief af bij het huis van de jongens. Haar hele leven staat in deze brieven. Zal Chrissy ooit haar tieneridolen ontmoeten?
Een betere vraag, lezen de jongens haar brieven wel? Of beter gezegd, leest Luke de brieven wel?
Wat als Chrissy op instorten staat? Kunnen de jongens haar helpen, of staat ze er helemaal alleen voor?
JE LEEST
Missing you ➳ L.H
Фанфик❝I wish I was kissing you, instead of missing you.❞ Highest ranking #4 fanfiction