Lars pengar

71 2 3
                                    

När liemannen och Lars fika så behövde Lars gå till Jesus, men liemannen var nyfiken så han smög efter Lars. När Lars var framme hos Jesus så börja dom prata, liemannen hörde inte så mycket men det han hörde var att det fanns en stor mängd pengar på vinden i den stora salen, så liemannen gick till stora salen, han hitta inte någon lucka i taket men om han fortsatte leta kanske han skulle hitta nån. Han leta i 4 timmar efter en lucka och äntligen hitta han luckan. Han en hämta en stege och klättra upp på vinden, där fanns en dörr där det stod, Lars pengar kom inte in, liemannen strunta i texten och hoppa rakt in genom dörren så att den gick upp i ett stort brak. Där inne fanns flera tusen guld mynt och en sten. Liemannen hämta massa säckar som han la ner allt i ,men sen kom han på att han inte hade sin lie han kolla runt och sa aha där är du min kära lie. Han tog lien och gick fram till stenen förs kolla han på den och sen när han tog den för att lägga ner i säcken så teleporterades han till sitt hem. Nu kunde ju inte något gå fel. Han höll på att få sova första gången på 1 år. Han skulle tycka det blev så skönt.

Ända tills Thanos kom och tog hans lie. Nu är liemannen arg.

Hur liemannen fick sin lieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang