Kafamdan geçenler

8 0 0
                                    

      Kafamizdan gecenler herzaman güzel olmayabilir , çileden cikabiliriz ,birini bile öldürebiliriz ama önemli olan disariya ne yansitigimizdir.
       O kadar yorulmustum ki hayattan ,sahtelikten , belki kendimde onun parçasi olmaktan , hiçbir seyi becerememekten ,aileme evlat ,karadesime kardes ,dostlarima dost olamamaktan,yapacagim en küçük seyde bile bir sürü hata yapabilmeye beceren bir insan olmaktan yorulmustum. Nefes bile alsam hata yapiyorudum ...almasam mi??
Tabikide bu mümkün degildi çünkü her  ne kadar herseyi yanlis yapmis olsamda  kendimi öldürmek çözüm degil sadece bir sorun daha yaratacakti ,kendimi öldurmek ceheneme direkt dönüsüz bilet idi ,ama bu hayata kaldirilacak gibi degildi ...çikmaz sokak dedikleri bu olsa gerekti .Her ne kadar zor olsada ,biliyordum rahat bulabilecegim bir yer vardi oda cenneti idi ,ki bu durumda sadece beklemek kaliyordu...
   Her ne kadar bir is ile alindigimda normale donuyor gibi olsamda aslinda yanliz kaldigimda kafamdaki agir düsünceler gündemeki yeri koruyorlardi , düsünmemek çozüm degil'di ,yaptigim tek sey ders çalisip , namaz kilip , uyumakti , ve diger biolojik ihtiyaçlar ...
    Banyoda herzaman çok kalirdimda o zamanlarda , çikmak için bir sebeb te yoktu zaten ,durduk yere agliyor ...anlasilmasin diye su sesilerine bogmak istedigim hiçkiriklarim...yada isirdigim elbiselerim...
   Basimdaki düsüncelerden dolayi zaman zaman atesim yukseliyordu... indirmek için düs almak istedigimde bile ...sicak suyla temas edemiyordum ,ancak  soguk su birazcikta bile olsa kafamdaki o buyuk baskiyi kaldirmaya yardim ediyordu ... bu durumdan grip olmadan kurtulmak zor tabi ,bu seylerin yanina gripte "eksikti" demek isterdim ama aslinda grip olunca pek dünemiyorsun bu da bana aslinda çok güzel geldi , hastaliga sükredecegim aklima gelmezdi...

Depresyon düsünce katalogu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin