Реакція 1

458 10 3
                                    

Реакція мемберів на те, що Т/І має погані звички. (Хьон лайн)

Намджун
У Т/І є звичка, коли вона хвилюється, гризти нігті.
— Чагі, що ти робиш?
— Джунні~, я хвилююсь перед здачею екзаменів
— І тому ти гризеш свої прекрасні нігтики? – Т/І кивнула
Джун підійшов до дівчини, вийняв пальці з рота і сильно - сильно обняв, стараючись забрати хвилювання своєї коханої чагі. В нього це получилось, але через деякий час у Т/І виникла інша погана звичка. Обіймати свого оппу коли хвилюється.

Джин
— Сука! Грьобаний Коннор програв Хабібу! Джин, ну ти це бачив? Вийожувався на прес-конференції, а тут проїбався. Я хуєю
Джин тихенько сидів збоку і дивувався з того, яких словам навчив, його паїньку Т/І, Юнгі.
— Пезда Юнгі. – сказав Джин. — Бля. – пауза. — Сука, Юнгі заїбав

Юнгі
Т/І курила. Юнгі про це не знаю, та й дівчина не збиралась йому про це розказувати.
Одного прекрасного дня Т/І забула, що в неї в сумці лежить пачка сигарет.
— Чагі, зайка, дай свою машину, я поїду в магазин
— Ключі в сумці, – не відриваючись від готовки сказала вона
— Т/І, це що за піздєц?? – хлопець прийшов на кухню з пачкою сигарет, — Чому я не знаю, що ти куриш? – дівчина мовчала. — Добре, окей. Кури далі, а я поїхав.(Від автора: Мені мама так само сказала, коли знайшла в сумці пачку сигарет. Жизнєні історії)
Хлопець не мав нічого проти того, що його чагі курить, просто він хотів, щоб вона йому розказала, а не він сам дізнався про це.

Хосок
— Котя, я приїхав. – крикнув хлопець коли зайшов в квартиру
— Хо, роззувайся і взуй тапочки. Помий руки, переодягнись, помий руки знову і йди їсти.
Як ви могли зрозуміти у Т/І фетіш на чистоту.

__________________
Привііііт~
Це моя перша реакція, яку я пишу. Тому надіюсь, що вам сподобалось і ви підтримаєте мене.
Люблю~

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Oct 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Реакції БТСWhere stories live. Discover now