POV Owen
'Dus wat wordt de linknaam?' vraag ik, we zitten met z'n vieren achter de computer om het plan van Nikki uit te voeren.
'@MainStreetMainiac?' stelt Rein voor, ik knik en typ het in 'Bezet'.
'Andere suggesties?' vraag ik met een kakstem, Daan geeft me een stop en lacht.
'Wat dachten jullie van @kusjeMainiac_' ik kijk achter me en zie Do staan, ze geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Goed idee domino' zegt Nils en slaat een arm om haar heen. Ze port hem in zijn zij en loopt daarna grinnikend weg.Ik ben niet het "jaloerse vriendje" dus besteed ik er geen aandacht aan, ik weet dat het vriendschappelijk is.
Twitter meldt dat de gebruikersnaam beschikbaar is dus die gebruiken we, dan komen de volgende stappen ;
- Naam
- geboortedatum
- wachtwoord
'Hoe noemen we ons?' vraag ik.
'Merel?' stelt Daan voor, 'Ja leuk hoor Daan' zegt Rein lachend zo heet je beste vriendin, Daan bloost.
'We moeten een aparte naam hebben, eentje die niet vaak voorkomt' merkt Nils op 'iets als uh.. Lieve?'
POV Nils
Ik denk na, 'We moeten een aparte naam hebben, eentje die niet vaak voorkomt iets als uh.. Lieve?'
Ik kijk de jongens aan, ze knikkem en Owen tikt het in op zijn laptop.
de rest vullen we random in.
Even later zegt Owen 'Jongens we hebben alles op 1 ding na' 'en dat is?' vraag ik. 'een profielfoto DUH' zegt Rein 'Gast nu klink je als een wijf' zegt Daan net iets te droog waardoor Owen weer heel hard in lachen uitbarst. 'Stelletje achterlijke kerels zijn jullie' zeg ik en moet lachen.
'Is dit wat?' Daan laat het beeldscherm van zijn telefoon zien 'Woah zij is mooi..' zegt Rein 'te mooi, dit gaat niemand geloven'
Daan geeft toe en we zoeken verder, uiteindelijk vinden we een foto van een mooi meisje, niet té mooi. Gewoon naturel en mooi, als we het profiel aangemaakt hebben volgen we eerst onze eigen account. Ook loggen we de accounts in op onze telefoons. Daarna volgen we zo ongeveer 50 random mainiacs, ze zouden eens moeten weten dat wij het waren ..
JE LEEST
everything I do is wrong {MainStreet}
Teen Fictionhey ik ben Dominique en ik ben 14 jaar. de meeste mensen noemen me Do, nou ja 'de meeste mensen'.. er wordt niet echt tegen me gepraat, iedereen hier die ik ken haat me zo'n beetje, waarom? geen idee! ik doe me wel voor alsof ik gelukkig ben maar...