Her zamanki Pazartesi işte. Yastıkla saatine vurursun, sonra yastık yere düştü diye ayağa kalkmak zorunda kalırsın. Bir bakmışsın yüzünü yıkıyorsun. Ellerini yüzünden çektikten sonra karşında anne eli değmiş bir kahvaltı görüyor, gömüyorsun onu. Saçımı başımı yapmalıyım derken saat dokuzu geçiyor. Otobüs, taksi derken kapıda buluyorsun kendini. Tıklıyorsun istemsizce. "Gel" sesini duyduktan sonra mahcup bir sesle "Özür dilerim" diyorsun , "Geç kaldığım için." Gün böyle geçip gidiyor . Hala anlamış değilim. Ben ölsem, bana deseler : "Hayat nasıldı ? Günlerin nasıl geçti ? Ne yaptın ?" diye. Benim kısa, öz ve hazır bir cevabım var: " Okula gittim! "
Bunları anlatırken beynime kan fışkırıyor âdeta. Sinirlerim bozuluyor ve dünyayı bir zindan olarak görmeye başlıyorum.
Her neyse bu konuları geçelim. Bir de iyi tarafından bakmaya çalışalım. Bunu için bir liste yaptım.Okulu Sevmeme Azıcık Olsa Da Etki Eden Etkenler ;
•Yasemin hoca
• Beden dersleri
• Boş dersler
• Arkadaşlar
• Teneffüsler
• Kantinde ara sıra dağıtılan beleş yemeklerAslında baya neden var. Fakat dersler daha çok olduğu için okulu sevmeme nedenleri artıyor. Ben hiç sevmedim okulu. Anasınıfında da, Ilkokulda da. Hep isteksiz gittim. Cuma günleri parti verdim. Cumartesi yine ağladım. Çünkü ailemin o dershane dedikleri lanet şey yüzünden. Her zamanki gibi fazla sinirlendim. Kendi kendimi yiyorum. Ne yapıyorum ben ? Bu bir günlük paralama defteri değil !?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıkıcı & Saçma Yaşam - Okul 1
RandomBu kitapta bir genç kızın sıkıldığı hayattan ve sıkılması sonrasında elde ettiği sonuçlardan keyifli bir şekilde bahsediliyor. Daha ipucu vermeyeyim gerisi kitapta !