Rüya

457 23 5
                                    

Sabah her zaman ki gibi 3500 alarmla kalkmayı planlarken korkurkunç bir rüyayla uyandım. Ben ve korkmak bu iki zıt kelime bir araya gelmese bile bugün geldi. Rüyam:

Bir seri katilin peşinden koşuyorum. Yüzü belli değil. uzun bir koşturmadan sonra tam yakalıycaaaakkken birden bana dönüp silah çekiyo. Yüzüne baktığımda başımdan kaynar sular dökülüyor. Çünkü bu kişi benim biricik tavşanım. Hemde bir seri katil. Benim minik tavşanım ve seri katillik. Cidden korkunç. Tam tetiği çekicekken uyandım.

İste böle.

Terler içinde uyandim.

Soğuk güzel bir duştan sonra ilaçlarımı içtim. Siyah kombini tamlayıp evden çıktım.(porshem) Okula varmama az kala telefonumu evde unuttuğumu fark ettim. Geri dönmek zorunda kaldım. Camlarımı açıp geri dönmeye başladım. Ilerliyrdum ki bir yerden sesler gelmeye başladı. Birileri kavga ediyordu. Ve biri çok fena dayak yiyordu. Bizim okuldandı ,formasından anladım. Arabayı park ettim. Çocuk beni görür görmez imdat diye bağırmaya başladı. Onlara yaklaşıp aramızda dört beş adım kala kaçtı. Koşturmaya niyetim yoktu.

+Yüzünü gördün mü?

Cevap olarak kafasını hızlıca olumsuz anlamda salladı.

+Peki neden dövdüğü biliyor musun?

Tekrar kafasını olumsuz anlamda salladi.

Tam arkamı dönüp bir adım atmıştım ki

-Yüzünde mmaa-maske vardı. Kkkorkkunçtu. Tavşan maaaskesi.

Transa girmiş bir şekilde olduğum yere çakıldım. Aklımdan kısa şeritler halinde rüyam geçti. Tanrı'm neler oluyodu, ne yaşıyordum? Dejavu filan mı? Ayyyş.

Transtan çıktıktan sonra eve varıp telefonumu aldım. Tavşanı öpüp tekrar okula gittim. Bu sefer herkesin ezikleyici bakışlarını değil korkulu farklı bakışları yakaladım. Bana niye böyle bakıyolardı. Yüzümde bir şey filan mi var?
Bakışlardan kaçarak sınıfa girdim pek çok kişi yoktu. Arka sıraya yerime geçtim.

+Bi baksana!

Çojuk da aynı okuldakiler gibi bakiyordu bana.

-Eeffendim.

+Noluyo?

Çojuk bakışlarını yere indirdi.

+Cvp vernese aq ?

Yanıma yaklaşarak telefonu uzattı. Okul haber sitesiydi.

Haber:

Okula yeni gelen kız da kimmiş?

Okula yeni kayıt olan Neon Mi Cha bir manyak. Daha önceki okulundan ve ondan evvelki bir çok okuldan atılma sebebi adam kaçırma, bıçaklama ve dövmedir.
Lakabı Sadistic Girl olan kızımın akli dengesinin yerinde olmadığı düşünüyoruz. Neden hastanesine  yatırırmamış olması meçhul.      

Kendinize dikkat .
Saygılarla. 
            ANONİM

Kocamaaaan bir HASSIKTIR.     

Telefonu uzatır uzatmaz cantamı alıp sınıftan çıktım. Müdürün odasına bodoslama girdim.

+Buda neyin nesi?

-Bilmiyorum evladınım. En kısa sürede silmeye çalışıcam.

+En kısa süresi yok. O. Haber. Şimdi. Silinecek. Anladın mı? Yoksa karışmam!

Bir şey demesine müsaade etmeden odadan çıktım.

Okul bahçesinden geçerken herkesin bana bakmasına aldırış etmeden arabama binip eve gittim. Sinirlenip arabayı hızlı filan kullanmaya çalışmadım. Ölmemem lazım benim.

Eve varınca direk kendimi yatağıma attim. Tam uyuyacakkan telefonum çaldı. Lanet ederek açtım.

+Alo?

-Selam Mi Cha ben Jungkook.

+Eee?

-Sanırım sinirlisin. Herneyse ben sana akşamki yemek icin gidiceğimiz yer hakkında bir şey sorcaktim?

+Sor.

-Bar?

+Olur. Barın adı?

- ++++++ bar ,saat 22.00 de. Seni alıyım mi?

+Ben gelirim bay.

Arama sonlandırıldı.

Biraz uyuduktan sonra kalktım sıcak bir duş alıp üstümü giydim.
Siyah

(Kırpmaya usendim I am sorry)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Kırpmaya usendim I am sorry)

Hazırlanıp bara vardım. Içeri girdim ve onları görüp yanlarına vardım. Biraz muabbetten sonra içmeye başladık. Ben alışık olduğumdan sarhos değildim fakat bu ikisi fena sarhoştu. ***********konuşma ********* Jungkook'un dediği şeyden sonra sinirle ordan çıktım. Ne halleri varsa görsünler mk.
#############

Acabaaaa  Jungkook ne söyledi??

Lutfen oy verin emeğe saygi!!!!

❤❤

#Katil kız#JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin