~16~

1.3K 73 1
                                    

#Hayal et

Sen büyülü güçlere sahip lise öğrencisi birisin. Ama kimse bilmiyor. Ah pardon kimse bilmiyor mu? Yanlış oldu. Sen bir süper kahramsın gizli kimliğin olduğu için bilmiyorlar. Ama o kadar kahramanlık yapmazsın. Neden? Tabiki mahallemizin dost canlısı örümcek adamı yapar bu işleri. Hatta ona yardım bille etmişsindir.

Yine okul çıkışı kafanda kapşonlu kullağında kullaklık ile yürüyorsundur. Arkadaşın Peter canını sıkmıştır. Alt tarafı ödev yapacaktınız ama mühim işleri olduğu için sen tek yapıyorsundur.

Ve bumm! Bir patlama. Sen hemen sesin olduğu yere dönersin. Bu ses bankadan gelmiştir. Sen hemen bir yer bulup kostümünü giyersin. (Kostüm hayel etmeyi size bıraktım). Sonra koşarak pardon uçarak oraya gidip bakarsın. Bu sandığın gibi bir soygun değildir. Son teknoloji silahları olan altı adam vardır.

"Selam çocuklar. Bakın çocuklar dedim. Ve çocuklar silah kullanamaz hadi bırakın o elinizdikikeri."

Ve evet pek dışa vurmasanda espirili birisindir.

Adamlar sana bir ışın atar sen kalkanınka geri savurursun. Ve bir tane daha ve bir tane daha. Böyle devam eder.

"Kendinizi yormayın bebeler hadi bırakın onları."

Ama anlamazlar. Sen artık yorulmuşsundur. Artım gücün kalmamıştır. Ve tam o sırada bir ışın daha gelir.

Devan ecek...

Yazar bölüm attı yehuu.

Tom Holland İle Hayal Et! (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin