37

515 37 4
                                    

Derek

,,Omlouvám se, hlavně mi to nevyčítej," Jen jsem ho objal a pustil. ,,Kam jdeš?" Chytl mě za rukáv mikiny. ,,Jdu najít Scotta," Pousmál jsem se a sešel schody. ,,Scotte?" Nikdo se neozval, ani Lydie tu už není.

Me: Kde jsi, Scotte? 

Chvíli jsem čekal na odpověď a dokonce jsem nikde neslyšel vibrace mobilu, nebo nějaký zvuk.

Scott: Daleko od tebe! 

Me: Proč by jsi mi utíkal? 

Scott: UM? šibe ti? 

Scott: Třeba že se chci dožít večera? 

Pousmál jsem se. 

Me: Tak šup, řekni kde jsi a kam jsi dal Lydii

Scott: Lydii? Ta by tam měla být

Zamračil jsem se. Dal jsem si mobil do kapsy a šel ji hledat. ,,Lydie?" Prošel jsem obývák a ona nikde. ,,Lydie?!" Zavolal jsem hlasitěji a uslyšel jsem hlásek z pokojů v dolním patře. Otevřel jsem první pokoj a ona ležela na posteli, v slzách. ,,Co se děje?" Sedl jsem si k ní a chytl ji za nohu. Neopověděla a zírala dál do prázdna. ,,Ještě přijdu,"  Zvedl jsem se a zavřel ji dveře od pokoje.

Me: Tak kde jsi ty? 

Scott: P R Y Č 

Me: Povídej :) 

Zaslechl jsem menší rámus v obýváku. Došel jsem do obýváku a hledal něco, co by mi řeklo, že tu Scott je. Došel jsem ke skříni a jen ji otevřel. ,,Hihi," Pousmál se Scott a já ho ze skříně vytáhl. ,,Nebij mě," Dal si ruce před obličej. ,,Měl bych tě zbít, protože jsi jeden z druhých leaderů ve smečce," Naštvaně jsem se na něj podíval. ,,Takže naposledy," Zavrčel jsem a pohrozil mu.

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat