Fárasztó reggel

89 8 3
                                    

ELISZ

Lassan kinyitottam a szemem és minden homájos volt. Amikor megélésedet a látásom, egy nagy réten talaltam magam ami körül sűrű erdő volt. Előttem egy gyönyörű nő ált. Kíváncsian rá néztem, hirtelen elfordult és elindult egyenesen. Pár méter után hátra nézet. Én megértettem a jelét és követtem. Egyre méjebre mentünk az erdőbe, és etszere csak egy oriási szakadék szélén találtam magam. Mellettem ált a titogzatos nő és végre volt időm megcsodálni szépségét. Halványan látszott a napfényben de így is láttam gyönyörű kék szemét. Fehér haja, mely levegett a levegőben mint ha csak vízbe lenne. Bőre, mely fénylett mint kristáj a vízben. Amikor előre néztem megpilantotam egy lélegzett elállító meleg színekben játszó birodalmat. Amikor visza akartam fordulni hogy megkérdezem merre vagyunk, a nő eltünt és az egykor dús zöld erdő , szemem láttára vált sivár, sötét helyé. Viszafordultam és az egykor színekben
táncoló varázslatos kastély, romokban ált akárcsak egy háború után. Féltem. Egy lökést éresztem, és hirtelen már csak zuhantam.

"Cŕŕŕŕŕŕŕn!"
"Jézusom!" A démon amit ébresztőnek hívunk, úgy megijesztett hogy fejjel a padlónak ébredtem.
"Hát igen ez az én szerencsém" a kezemmel alá támasztottam magam és megfogtam lüktető homlokomat. Felemeltem a kezem és lecsaptam az ébresztőt. "Csitulj sátan!" Nagy nehezen feláltam és megpillantottam magam az ágy melleti tükörben.
Dús fehér hajam az égnek ált mint minden reggel. A nagy kék szemeimen látszott az alvás hiány. A rémálmok miat hetek óta nem aludtam rendesen.

elmentem a szekrényemhez felkapni magamra valamit. Kinyitottam, és persze hogy a felsőim a legfelső polcon vannak. Felnéztem és sóhajtotam egyet. Tipikus probléma az alacsony lányoknak. Nagy nehezen leharcoltam a felsőt a porcról.

Miután felöltöztem, elindultam a fürdőszoba felé. Beakartam menni de az csukva volt. Gondolom az imádot nővérem szépíti magát. Nem mintha szüksége lenne rá. Bekopogtam és Jennifer megszólalt.
"Egy pillanat!"
"Jenn mióta vagy már bent?"
"Kábé 20 perce"
"Tehát egy óraja" motyogtam magamban.
"Bemehetek?"megkérdeztem. És előtem kinyílot az ajtó. Az ajtóban a magas, model alkatú nővérem ált.
Dús barna, hullámos haja tökéletesen ált mint mindég. Sárga ragyogó szeme
mindenkinek mosolyt csal az arcára.
Rám mosolygott és megszólalt "jó reggelt kishugi" vissza köszöntem és gyorsan átcsúsztam mellette a fürdőbe.

Megmostam a fogam és az arcom. Belenéztem a tükörbe aztán a make up-ra a mosdó szélén "Ehh" legyintettem egyet a kezemmel és kimentem a fürdőszobából. Nem hordok make up-ot mert rajtam már a csoda se segítne.

Lementem a konyhákba, ahol a reggeli palacsinta édes illata köszöntött és a nővérem parfümje.
"Jo reggelt" mondta apa.
"Jo reggelt. Isteni az illata"
Megkóstoltam a palacsintát és így szoltam "finom pont ojan mint...nem érdekes." Anyukám Pont ijet készitet, csak Jenn nem szeret rola beszélni.
Anyukám elhunyt mikor én 7 voltam jenn meg 9. De annak már vagy 9 éve.
Beteg volt.

Eszembe jutott anyukám kis díszköve
Amit anyira féltett.
Még mindég a nappaliban lévő kis asztalkán tartjuk. Sose értetem miért féltete anyira aszt követ de néha amikor visza gondolok a kő mintha megcsillant volna. Oljan kék a kő akarcsak anya szeme volt.

A gondolkozásból felébresztett Mila, a fekete macskánk. Az ölembe mászott pont mielőt Jenn megszólalt
"Gyere Elisz, mert elkésünk a suliból"
Amikor észbe kaptam már Jenn majdnem kilépet az ajtón. Gyorsan utána futottam és mar a kocsiban is ültünk.

°°°°°°°°°°°°°°

Megáltunk a kocsival a suli előt. De rögtön kiszáltam az autóbol mint megpillantottam az agyatlan energia bombákat vagyis Jennifer barátait közeledni. Ot van Natali az idióta szőke és persze Viktória, aki egy kicsivel intelligensebb de nem mondanám lángésznek. Jennifer minionyai.

Éppen a suli bejáratához indultam amikor csatlakozott hozzám valaki. Berry.
"Szia Elisz! Hogy vagy?"
Unottan ránéztem "Soha jobban" montam irónikusan.

Beléptünk a suliban és éppen a bejárat felé sétált ..... Ó NEEEE!!!!

The lost kingdom (DISCONTINUED)Where stories live. Discover now