*1*

91 2 0
                                    

Arkadaşlar söyle soyliyim çok ufak bir karışıklik oldu aslında benim şu an hikayenin ikinci bölümünu yazmam gerekiyordu ama olmadı simdi ise o yayınladığım ilk bölümü baştan yazıp tekrar yayinlamam gerek lütfen takip edin......

   

          Sabah uyandim,daha doğrusu uyandirildim Masal gibi bir ev arkadsiniz olunca sabahın(!) onunda uyanmak mecburi oluyor "Müzik hadi kızım ya kalksana öküz gibi uyuyorsun daha okula gideceksin" evet duydunuz okul!!!! Bugun okulun ilk günü ve benim saat bire kadar hazirlanmam gerek offf lanet

.    Bu kızı daha fazla sinirlendirmeden aşağı indim;

-Oooo prenses uyanmışsiniz,kızm saat kaç ya!?!?!?

-Ya sen benim dün gece kaçta uyudugumu biliyor musun?

-Beni ilgilendirmez Ozanla otur o kadar saat sohbet et falan sonra bana tıslaa iyiymiş

-Kiskandin mi yoksa.......ki bu çok sacma birsey olur çünkü ozan ve benim aramda bir şey olamaz....

     Masal benim çocukluk arkadasimdi ve küçüklükten beri Ozana aşıktı evet çok tatlilardi ama bu aşk tek tarafliydi daha Ozanın bir seyden haberi yoktu

-Ne alakası var kiskanmak falan çok sacmaa.......hem sen onu benim gel de kulahima anlat dun gece o samimiyken böyle demiyordunuz küçük hanım

-Masal kendine gel asla olamaz böyle bir şey hem.....hem ben aşktan korkuyorum biliyorsun sanırım bunu

-Müzik sen aşktan korkmuyorsun aşktan kaçıyorsun bunun sebebi ise Hakanin sana yaptıkları,demişti evet haklıydı ben Hakandan sonra aşkı ve aşık olmayı unutmuştum sanırım bana o kadar çok şey yaşattı ki en son aldatmisti beni kahretsin yine gözlerim doluyordu hep böyle olurdu sinirlenince gözlerim dolardı neden ben peki??

-haha,sacmaladin Masal Ben Hakani çoktan unuttum sadece.....sadece aşık.olmak istemiyorum hepsi bu!!!!!

        Of asıl ben sacmalamistim lanet olsun Lanet!!!!

-Artık üniversiteli oldun Müzik istemesende aşık olucaksin her iddiasına varım hemde her iddiaya

-Gorusucez,dedim ve üstümü değiştirmek için yukarı çıktım dolabı açtım mavili beyazli elbisemi giyecektim ama sakin bu elbisenin abiye olduğu akliniza gelmesin lütfen çünkü değil ve altına all star ayakkabılarimi giyecektim elimede bunlara uygun bir çanta aldım ve arabama atladım şoför koltuğuna oturduğumda gözlerim kendi bacaklarima kaydı aslında çok güzel bacaklarim vardı ama ben sürekli pantolon giyerdim nasil oldu da bugun pantolon giydim ben?

      Arabamı uygun bir yere park ettim ve. indim Masal bugun gelmemişti dersi yoktu çünkü hemen okulun cafesine ilerledim ve iki kahve aldim tam arkamı dönmüştüm ki....

-Önüne bakamaz misin sen biraz!?!?!

-Asıl siz önünüze bakın küçük hanım ben zaten önüme bakıyordum ama kahretsin ki sen sakar kız gelip üstüme kahve doktun sağol yaa!!!!

-Be...Ben özür dilerim of her neyse niye sadece be özür diledim ki simdi hem siz bana o kadar çok.yakındıniz ki arkamı döndüm carptim iste bu normal bir şey abartmayın bence!!!!,dedim ve ordan uzaklaştım.evet bana çok yakındı arkamı döndüm ve o esmer piçin nefesini tenimde hissettim......her neyse onlarla kafa yoramam şimdi....

Çünkü Kimse Seni Benim Kadar SevemezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin