Exek - 8. rész

1.3K 85 0
                                    

Alice

A kanapémon fetrengtünk. Nem csináltunk semmit. Csak úgy fetrengtünk.
A mellkasán pihentettem a fejem és a pokrócomba bebugyolálva pihentünk. A hajammal játszott, kibogozta a kócot belőle, amit James okozott. Néha beleszagolt és megpuszilta a fejem búbját és én el is felejtettem, hogy fájdalmaim vannak. A teste szeretetet és védelmet árasztott.
Az esti műsört vártuk a tévében, amelyiknél felléptek. Elő műsor, a szart. Ezen kuncognom kellett.
- Mi olyan vicces? - kérdezte a rekedtes hangjával, ami akkor változik át, amikor fáradt vagy sokáig nem használta. Vagy amikor sokáig használta. A lényeg, hogy az elképesztően szexi és most olyan közelről hallhattam.
- Csak a média hihetősége jutott eszembe.
Felhorkantott, ezzel kifejezve, hogy pontosan tudja, mire gondolok.
- Te az egésznek a közepében vagy nem? Mármint én modell vagyok de annyira nem érdeklem az embereket.
- Nos igen, tényleg követnek mindenhova. Figyelnünk kell, hogy mit mondunk, mit posztolunk és hogy miről éneklünk. Mit viselünk de néha még el is várják tőlünk, hogy egy bizonyos dolgot kimondjunk.
- Az kemény lehet.
- De szerencsére az előnyünkre fordíthatjuk. Ma, amikor távoztunk a stúdióból magtalált minket egy paparazzi. - a szája huncut mosolyra húzodott. - Titokban nyuszifüleket csináltunk Elliot-nak. Alig várom, hogy nyilvánosságra hozzák őket.
Nevetni kezdtem, ahogy elképzeltem a rocksztárokat, akik az ujjaikkal nyuszifüleket csinálnak az általában komoly bandataguknak. És végre nevettem, aznap először.
Bemondták a műsor perceken belüli kezdetét. Izgatottan mozgolódtam, miközben Alex továbbra is a hajammal játszott. Úgy érzem, jobban eltereltem a figyelmét, mint a tévé.
- El fogok aludni. - morogja, de azért a képernyőre emelei a tekintetét, amint elkezdődik a műsor.
Négyen a nagy tapsvihar közepette besétálnak a terembe, miközben mindenki sikít. Mosolyognak a rajongóknak, integetnek, majd helyet foglalnak. Alex Noah és Spencer közé préselte magát. Végül tényleg azt viselte, amit reggel ajánlottam neki. Elfogott a büszkeség és egyenes felfaltam a képernyőn magabiztosan mosolygó gitátost, aki most szorosan a karjai közt pihentetett.
Bemutatkoztak, beszéltek kicsit az új albumról és nem is történt nagyon valami. Kénytelen voltam felpillantani a rocksztáromra, aki érdekes módon még továbbra sem aludt el.
- ...az egész egy nagy családi összejövetel lesz. A szüleink még a távollétünkben is tartják a kapcsolatot. - magyárázta Elliot, de úgy tűnt senki sem akar beszélni a szülőkkel való találkozásról.
- Tényleg meglátogatnak a szüleid? - kérdeztem, de csak egy igenlő hümmögést kaptam válaszul.
Esetleg be fog majd mutatni nekik? Egyáltalán találkozhatok majd velük? Miért pont most látogatnak? Annyi kérdésem van.
- Csak csekkolni akarják a gyerekeiket vagy van egy különleges ok?
- Van, de még senki nem tudja, hogy mi az. - mosolyodott el huncutul Noah.
- Senki?
- Senki? - kérdezte a harom másik tag is egyszerre a vendéggázdával.
- Mégis miről beszél? - kérdeztem, ahogy egy pillanatra a rajongójukká váltam és már minden érdekelt a bandáról.
- Még nem mondta el.
- Még nem?
- Arra hívta a szülőket. Majd akkor mondja el mindenkinek.
- Értem. Akkor valami komoly dologról van szó.
- Remélem annyira azért nem komoly.
- Nem is kérdeztétek, miről van szó.
Megrázta a fejét.
- Bízunk benne és bármit is akar közölni mi nem firtatjuk.
Elképesztő, mennyire egy család. Sokat nem tudok róluk és a fiúkkal se találkoztam még, de ahogy beszél róluk látszik, mennyire szeretik egymást. Nekem sosem volt ilyen családom, még csak testvereim sincsenek. A szüleimmel is rossz a kapcsolatom, igazából hosszú ideje már csak a munkának élek. A férfiak jöttek-mentek, nem maradt egyik sem. Nem kellett egyik sem.
- Mesélj az exeidről.
Meghökkent, éreztem, ahogy elfelejt levegőt venni.
- Biztos voltak valamilyen afférjaid a turné alatt. - nógattam, mivel láttam rajta, hogy csak csendben ölelkezni akart.
Morgott, mocorgott, de végül belekezdett.
- Jártam régen egy sráccal. Kevinnek hívták és egy koncerten találkoztunk. A srácokkal elmentümk kirándulni még gimi alatt és sikerült jegyet szereznünk egy koncertre. Noah nagyon megkedvelte őt, a srác velünk volt egész este a koncert után. Sétalgattunk a városban és nagyon berúgtunk. Emlékszem, ahogy egy sikátor falánam nyom és szenvedélyesen csókol. Elképesztő egy este volt.
Összejöttünk és távkapcsolatunk volt, ami bírta pár hónapig. Megismerkedtünk egymás barátaival és minden úgy tűnt, hogy rendben lesz. De egyszer felhívott este, hogy sajnál mindent és szeretné, ha tőle tudnám meg először. Megcsalt. Nem akartam hinni, de a barátai egyből a hívás után már küldték is a videót, ahogy valakivel smárol.
A történet szomorú volt, de az arca nyugodt volt. Látszólag már nem is izgatja az egész. Milyen kínos lehet a srácnak látni Alex arcát mindenhol. Már biztos megbánta, hogy megcsalta.
- Azóta nem voltál együtt senkivel?
- Csak kalandok. De most egy kicsit hallgass el.
A távirányítóért nyúlva kikapcsolta a tévét és kényelmesen elhelyezkedve hozzám bújt.
Kint az ég piroslott és én itt ölelkeztem Aley Fausttal. Sikerült elfeledtetnie velem a délutáni borzalmakat, bár tudom, hogy holnap előveszi a témát. Őt ismerve nem hagyná annyiban és ezért elképesztően hálás vagyok neki.
Az arcom az övéhez nyomtam, a légzése egyre csak lassult. Beszívtam az illatát, teljesen hozzápréseltem magam. Fontos számomra. És ő is ezt sugallja. Hálás vagyok neki.
Ennyire még sose éreztem, hogy szeretnek.

Vékony Húron TáncolvaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora