Daralıyordu, boğuluyordu. Mardin'in kasvetli sıcağı onu kazanın içinde yanan ateşe çevirirken, bir de kocasının kıskançlıkları nefes almamasını sağlıyordu. Yatak odasında parkenin üzerinde yatarken bir an önce sabah olmasını diliyordu.
Her sabahın yeni bir günü vardı ve o yeni bir güne çıkmak için gözyaşlarıyla dua ediyordu. Yere damlayan her damla içindeki aile özlemini kasıp kavuruyordu.
"Babam, annem, ablam çok özledim sizi lütfen gelin."
Odanın kapısı ağır bir şekilde açılınca gözlerini kapayıp sessizce döktü gözyaşlarını. Yanı başına oturan adamın kokusunu, varlığını hissetmek tüm bedenini gererken aynı zamanda rahatlıyordu. Yerden havalandığını hissedince gözlerini hafif aralayıp kocasının sinirden gerilen göğsüne baktı.
On dakika önce büyük bir kavga etmişlerdi, evliliklerinin birinci ayının ilk kavgasıydı. Sırtı yatağın yumuşak yüzeyine değince gözlerini tamamen açıp, gözleri kanlanmış adamın yüzüne baktı. Az önce esip gürleyen adam şimdi uysal biri gibi karısının yüzünü inceliyordu. Silah tutmaktan nasırlaşmış elini karısının yumuşak saçına dokundurup iç çekerek gözlerini kapadı.
"Seni kıskanmam sana zarar vermez Azra. Sadece benim kalbimi yakar, o güzel yüzünü soldurduğum için."
********
Talha Aslan; 27 yaşında, Bordo bereli. Çocukken öz annesi tarafından darbe almış bir adam. Her ne kadar babasının ikinci eşinden sevgi görse de, kadınlardan hep uzak durmuş bir asker. Asla bir kadına zarar vermez. Azra'yla hayatı birleşince zorlu bir serüven ikisini bekliyor olacak.Azra Yılmaz; Sevgi dolu bir ailenin içinde büyümüş 18 yaşında bir genç kızımız. Gece gündüz çalışıp Tıp Fakültesini kazanıp okulunu okumaya başlar. Maalesef okulda yaşadığı bir olay onu okuldan soğutur ve çok sevdiği okuluna gitmeme kararı alır. Aldığı bu kararda karşısına Borda bereli çıkar ve onunla yollarına devam etme kararı alırlar.
Görücü Usulü Evlilikle başlayan bu serüvenimiz iki genci hangi yollara sokacak gelin beraber öğrenelim.
Her kurgu okumayı hak eder. Umarım okurken beğenirsiniz. Şimdiden okuyan o güzel gözlerinize sağlık meleklerim.
❤️
Tanıtım video
Kadın karakter Hande Erçel değil. Anna Zak. Onun videoları olmadığı için Hande'yi kullandık.
-GİZ- ( ASKERİN YARİ)
❤️
İnstagram: melekkas
TÜM HAKLARI SAKLIDIR. ©️
BUGÜN İTİBARİYLE YAYINEVİNDEN BÜTÜN HAKLARI ALDIM. BÖLÜMLERİ DÜZENLEYİP YAVAŞ YAVAŞ PAYLAŞACAĞIM.
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZ & ASKERİN YARİ (RAFLARDA)
Historical FictionBirbirine yabancı iki yara vardı. Sadece iki tane asla kabuk tutmayan kabuk tutsa dahi sürekli bir yerlere takılıp, her seferinde yeniden kanayan iki yara... Merhem yoktu, ilaç yoktu, bir tedavisi ya da doktoru yoktu! Birbirine panzehir iki yaraydı...