1

1.5K 47 4
                                    

"שוב שוב שוב! קטי שוב פעם בראש מועצת התלמידים.. נמאס לי ממנה!" אמרתי בכעס לחברתי זואי
"מה לעשות שהתלמידים אוהבים אותה. תמיד יש את שנה הבאה.. אולי בפעם אחרת תהיה." היא נסתה לעודד אותי כמו כל שנה.
"אין מצב.. היא תמיד מנצחת אותי בהכל!"
אמרתי ובדיוק היא עברה במסדרון, מיס קיי.אר. או במילים אחרות, קטי.
שערה הבלונדיני מתנפנף ברוח, שני בנות הולכות מאחוריה, השפוטות שלה.. הבנים מסתכלים עליה בלהט. עינייה הכחולות כמו הים, זה הדבר הכי יפה שראיתי.. אוף למה היא כלכך מושלמת?
"הלו, סקיי. שוב הפסדת לי." היא אמרה עם חיוך מרוצה. כמו כל שנה.. ברצינות! אנחנו מתחרות מכיתה ג'. עכשיו אנחנו בכיתה י'.. והיא כל שנה מנצחת. אותי.. ואת כולם.
"היי בלונדינית. לסקיילר בכלל לא אכפת מועצת התלמידים. כדאי לך לעוף מפה לפני שאני אתלוש את השיער שלך!" זואי צעקה על קטי והיא גילגלה עיניים, "עוד לא גמרתי איתך, סקיי" היא אמרה והלכה
"תודה זואי, אני חייבת לך.." אמרה בהקלה, היא הצילה אותי מהמפלצת
"אז עכשיו את באה לטיול השנתי." היא אמרה בקלילות, היא אפילו לא שאלה. פשוט אמרה
"מה אין סיכוי!"
"אמרת שאת חייבת לי."
"אייש. זואי.. אני לא רוצה.." אמרתי, אבל היא לא מוכנה להקשיב..
"למה לא?" היא שאלה
"כי קטי תהיה שם!"
"נו ו? למי אכפת.."
"לי.. אני לא רוצה לראות אותה.."
"אז תתחמקי ממנה. כמו שאת עושה. ואת באה בכל זאת ,כבר אמרתי למורה שאת באה.."
"אייש. נמאס לי ממך.." אמרתי, היא הבינה שוויתרתי לה.. again
"יאייי!! אני אוהבת אותך! את החברה הכי טובה בעולם!" היא אמרה וחיבקה אותי

צלצול טלפון נשמע. אני בקושי יכולה לפתוח עיניים... עניתי לטלפון שלידי ו.. זואי התחילה לזעוק מהקו השני
"סקיילר.. בואיי! היום זה הטיול שנתי! אין מצב שאת מבריזה לי! אני יהרוג אותך!" היא צעקה עלי ממש חזק..
"על מה את מדברת? איזה טיול שנתי.. " מילמלתי.
"חחח הצחקת אותי! עכשיו בואי! איפה את?? את בדרך?"
ברגע הזה הבנתי שאני מאחרת לטיול שיט.. אי שלא שיט? אני גם ככה לא רוצה לבוא..
"רק קמתי.."
"מה! האוטובוס מגיע עוד כמה דקות! תתעוררי!!!"
הבנתי שאין לי ברירה, אם אני רוצה לחיות ולא רוצה שזואי תהרוג אותי עליי לקום.
קמתי מהר והתלבשתי. הייתי כלכך לחוצה שלא ממש השקעתי כמו בדרך כלל!
לא הספקתי לאכול ולקחתי את התיק ומזוודה, הריי אנחנו ישנים שם יומיים! זה סיוט... אני יצרך לסבול את קטי 3 ימים?
יצאתי החוצה ,לחוצה . פשוט רציתי לבית ספר הכי מהר שיכלתי .

"אוי הינה הפרינססה.. סוף סוף הגעת" אמרה קטי ואחת השפוטות שלה הוסיפה, "בגללך אנחנו מחכים!!!"
"תתעלמי להן, העיקר שהגעת" זואי אמרה וחיבקה אותי.
אני עדין הייתי עייפה אז פשוט התעלמתי. מהכל.
עלינו לאוטובוס וקטי הסתכלה עליי כל הנסיעה. זה היה מביך אבל התעלמתי.
"מה היא רוצה ממני?" שאלתי את זואי
"אממ. שלא היית פה, קטי והחבר שלה נפרדו.. היא מאשימה אותך בזה." ענתה זואי
"מה? מה לעזאזל עשיתי לה?" - כלום! לא עשיתי לה כלום!
"היא חושבת שהוא נדלק עליך. הוא שאל עליך הרבה.. סתם סתומה. תתעלמי ממנה" זואי אמרה והמשיכה לשמוע שירים.
נזכרתי בפעם ההיא שהחברה הכי טובה של קטי-אגם- הזמינה אותי למסיבה שלה. וזואי הכריחה אותי לבוא לשם..
פיט-החבר של קטי או יותר נכון אקס- ואני היינו שיכורים.. אז הוא לקח אותי לשירותים. ושם.. שכבנו.אני לא זוכרת. זאת הייתה הפעם הראשונה שלי... ועוד עם החבר של קטי.. אני בכלל לא אוהבת אותו.. למען האמת אני לא אוהבת אף אחד..

פתחנו את האוהלים, הייתי באוהל עם זואי ועוד כמה חברות.. כמו תמיד הן ריחלו על השכבה ואני קראתי ספרים. לא היה מה לעשות כי ביום הראשון לא עושים כלום.. משעמם!

באצמע הלילה הראשון לא הרגשתי עייפה.. אז רציתי לעשות הליכה. כולם ישנו באוהלים. אפילו המורה שהשגיחה על כולם כדאי לראות אם מישהו יוצא מהאוהל הלכה. פשוט אני.. וזהו..
"אז עכשיו את לגמרי שלי?"- שמעתי קול שהיה לי מאוד מוכר. זאת הייתה קים! קים היא מישהי מהשכבה. יש לה הכי הרבה אקסים, היו לה גם זוגיות עם בנות.. זה מוזר? איך היא יכולה לצאת גם עם בנים וגם עם בנות?
התקרבתי לעבר קים, אבל לא רציתי שהיא תבחין בי. היא דיברה עם מישהי. אולי אחת הבנות שהיא יוצאת איתן..
לא ראיתי בברור את פניה. אבל היא בלונדינית יש לה גוף ממש יפה. היא מזכירה לי את קטי.. אבל אין סיכוי.. כיאלו מה הקשר בין קטי לקים?
"יאפ. אני שלך" הבלונדית אמרה וריסקה את שפתיה לקים. זה היה אמיר להגעיל אותי.. אבל איכשהו אהבתי את זה. שיט! מה אני אומרת.. אני לא רוצה להיות לסבית!
ואז הבלונדינית הסתכלה עליי. זאת היא. זאת מיס קיי.אר!
ניסיתי לברוח משם כי זה היה מביך ואז נפלתי. אני מניחה שהן הבחינו בי
אני לא מאמינה שקטי לסבית!

miss K.R - girlxgirlWhere stories live. Discover now