Svatba

159 14 3
                                    

Před pivovarem už stály davy lidí na kterých bylo vidět jak si dnešní den užívají. Vystoupili jsme z taxi a zaplatili.
Když jsme procházeli mezi auty s kytkami na kapotách, čím dál víc očí se na nás obracelo. Nebyla jsem si jistá, jestli je to kvůli Richardovi nebo kvůli mně. Ale poté, co ke mně přichvátal otec Johnyho, mi bylo jasný, že kvůli mně.

,,Evo? Jsi to ty? Tak tebe jsme tu opravdu nečekali," zazubil se a já poznala jak moc se musí k tomu úsměvu nutit.

Od našeho rozchodu s Johnym jsem se s jeho rodiči neviděla a tak jsem si nebyla jistá jaké lži jim o mě nakecal.

,,Zdravím, pane Webere," pozdravila jsem a přitom si všimla jak sebou Richard vedle mě nepatrně škubl.

,,Nechci být nějak nezdvořilý, ale smím se zeptat, kdo tě pozval?" usmál se ještě víc a na tvářích se mu přitom udělaly ďolíčky. Úplně stejně jako když se usmál Johny. Najednou jsem ho měla chuť praštit a utéct odsud, ale místo toho jsem s nuceným úsměvem odpověděla:

,,Možná vás to překvapí, ale byla to Adele."

Weber otevřel pusu, aby něco řekl, ale včas jsem ho přerušila: ,,Omlouvám se, pane Webere, ale ráda bych šla dovnitř a poblahopřála budoucím novomanželům, jestli vám to nevadí."

,,Jistě, že ne," řekl neochotně a ustoupil stranou.

Prošli jsme kolem něj a já cítila jeho pohled, který kritizoval každičký pohyb, který jsem udělala.

,,Who was that?" (Kdo to byl?) zeptal se Richard, když jsme procházeli okolo cedule, která nás upozorňovala na směr svatby.

,,My ex's father," (Otec mého ex.) řekla jsem nenuceně.

,,Oh and your ex he's..." (Jo tak a tvůj ex, on je...)

,,His grand-father was from Germany," skočila jsem mu do řeči, protože jsem věděla nad čím uvažoval, vzhledem k jeho škubnutí, když jsem vyslovila jeho přijímení.

,,I see." (Aha.)

Došli jsme na obrovskou zahradu za pivovarem. Všude visely kytice růžových, bílých a žlutých růží. "Jaké klišé," pomyslela jsem si, když kolem mě proběhly dvě holky ve světle fialových dlouhých šatech a zmizely ve dveřích pivovaru. Družičky.
Nasměrovala jsem si to rovnou k baru, protože dnešní den jsem si byla jistá, že vydržím jen za menší pomoci nějakého dobrého koktejlu. Bar se nacházel pod velkou vrbou a tak jsem směle vykročila, ale hned se zase v půlce kroku se zastavila, když mi k uchu dolehl hluboký pronikavý hlas. "Johny," projelo mi hlavou varování.

Otočila jsem se a hned spatřila jak se za rohem objevily černé husté vlasy, jako vždycky neučesané, takže i v jeho svatební den vypadaly jako vrabčí hnízdo. Byl navlečen do černýho smokingu s malou fialovou kytičku na klopě a usmíval se od ucha k uchu.
Obleky mu nikdy neslušely. Nejvíc mu slušely jeho černý kalhoty s roztrhaným tričkem Megadeath a svítivě červenými teniskami. Jedna z věcí, kterou jsem na něm milovala byl jeho příšerný vkus. A pak jeho černé oči, ne tmavě hnědý, ale opravdu černý, skoro jste nerozeznali zorničku od duhovky.
Ustoupila jsem o krok dozadu. Richard si všiml mého ústupu a otočil se na Johnyho ve chvíli, kdy na nás upřel jeho havraní oči a olízl si piercing v jeho dolním rtu.

,,Time to go," vzala jsem Richarda za ruku a vlekla ho směrem ke dveřím, kde před tím zmizely družičky.
Zabouchla jsem za námi dveře.

,,Evo?" ozvalo se za mnou překvapeně.
,,Seš to opravdu ty? Ty jsi dorazila?"

Otočila jsem se od dveří a spatřila Adele v krajkových bílých šatech s velkou sukní.
Skočila mi kolem krku, než jsem si stačila cokoliv uvědomit a její velká sukně přitom zašustila, ale hned se zase rychle odtáhla a zahanbeně sklopila oči k zemi.

RammLiveKde žijí příběhy. Začni objevovat