Jeg pakkede min idræts taske fordi ja vi har idræt om torsdagen ihhh hvor er det dejligt. Nejjj! Jeg pakkede mit idræts tøj ned og tog afsted.
Da jeg ankom til skolen stod pigerne over ved vores skabe og snakkede. Jeg gik mod dem med et smil og da jeg ankom smilte de stort til mig "hvordan var træning igår" spørger Rachel hurtigt "den var god" smiler jeg og tager matematik bogen fra mit skab og så går vi mod matematik lokalet.
Vi har lige nu frikvarter og så har vi idræt i næste time. Jeg står ved mit skab da et falsk host afbryder stilheden. Jeg vender mig om og ser Jason "hey dumbass" smiler jeg og ligger matematik bogen ind "hey" smiler han "hør der er en pool party hjemme hos Austin i næste weekend vil du med" spørger han og jeg nikker "ja tak" smiler jeg og hår mod kantinen jeg har prøvet virkelig meget og holde mig væk fra ham men det er så svært når han popper op hele tiden.
Vi står i pigeomklædning lige nu og jeg er ved at trække mine bukser over røven på mig
Og så går jeg ud til de andre. Drengene kigger enormt meget på mig da jeg kommer gående mod stolene over i siden pigerne kommer forbi og klapper mig i måsen "hey piger" smiler jeg og går med dem over til stolene bag ved drengene og tilfældigvis sidder jeg jo bag ved Jason. Self!!
"Vi har lavet grupper på fire personer blandet drenge og pige og så skal i lave de her øvelser der er i cirklen" forklare Jon som er vores idræts lære. Vi skal lave cirkel øvelser eller hvad fuck det nu hedder.
".... og gruppe 5 er Rachel Price, Emma Stone, Clay Johnson og Jason Cleveland" siger læren igen. Helt ærligt? Nå jeg stilte mig op med Rachel og gik sammen med drengene ned til post nummer fem som er en squat post.
"Nå næste prøve er stadig i grupperne i skal ud på et slags løb men der skal altid være en der bliver løftet for eksempel skal Amanda op på ryggen af Jorge og skal de gå rundt til de forskellige poster sådan" siger vores lære da vi er færdige med cirkel øvelsen vi nikker og får stukket en stak papire i hænderne med et kort og nogle regler til de forskellige. Vi gik ud til døren og stilte vores drikkedunk på hylden hvor de skal stå.
"Nå hvem skal løftes" spørger Clay "ja det vil jeg ikke" siger Rachel hurtigt "jeg er også let så en af jer skal løfte en fjer" siger jeg og Jason melder sig frivilligt jeg hopper op på ryggen af ham og så går det løs vi går ud af hoveddøren ved hallen og går mod skoven og ned mod nogle fodbold baner hvor den første post vist skulle være.
"Det er faktisk pisse hyggeligt det her" siger jeg da vi har været ved post 3 "jep men der er tolv poster mere" siger Rachel opgivende "og mine ben er allerede ømme" siger hun igen jeg begynder og grine vildt meget "du ryster meget når du griner kunne du stoppe" spørger Jason med et smil "du er heller ikke sjov" siger jeg han hopper let så jeg kommer længere op på ryggen og tager lidt ekstra godt fat om mine lår "du havde ret i at du ikke vejede så meget" siger han så "det er jeg da glad for" siger jeg og smiler.
Vi er lige gået fra post 10. "Er du sikker på at jeg ikke skal holde hende lidt" spørger Rachel til Jason "nej jeg kan godt holde hende" siger han med vildt meget overskud! Han har altså snart gået med mig i en time! "Du lover bare lige at hvis det bliver for hårdt så siger du til" siger jeg og han nikker storsmilende.
Vi er lige blevet færdig med opgave 15 og skal til at tilbage til hallen men jeg skal stadig løftes hjemad. Da vi kommer tilbage hopper jeg ned fra Jasons skulder som knækker sin ryg og det samme gjorde jeg. Vi aflevere vores papire med vores svarark på og sætter os i stolene.
"Så vi har fundet en klar vinder og det er også den eneste gruppe hvor personenen der bliver båret ikke kom ned på jorden så hold 5 kom lige herned" siger han og vi stiller os op og går ned til læren for at tage imod noget CHOKOLADE!!!!! Yeeees! Vi fik lov og gå over til skolen i den sidste halve time og der sad vi egentligt bare på biblioteket og spiste chokolade.
"Uhhh det smager så godt" siger jeg trængende og tager et stykke mere "hey åben munden" siger Jason og tager stykket for at kaste det ind i munden på mig jeg griber det og spiser det "voila" smiler jeg "der er snart dejlig mad tid" smiler jeg og kigger op på klokken ved indgangen til biblioteket som snart slår 09:50. Ring ring. Vi går som en samlet gruppe hen til kantinen og sætter os ved det bord vi plejer at sidde ved.
Klokken bliver 14:45 og vi har fået lov at tage hjem nu så jeg går træt ned af fortorvet mod gaden som jeg skal dreje ind ad. En masse tanker bore sig ind i min hjerne. Hvorfor popper Jason overhovedet op hele tiden? Jeg vil holde mig fra ham! Og det gør jeg jo ikke rigtig når jeg sidder på hans ryg i næsten to freaking timer! Altså hvad sker der også lige med mine øjne de lander jo hele tiden på ham som om de selv søger efter ham? Noget jeg ikke gider!!
Jeg presser det kølige jernhåndtag ned og skubber døren op efter jeg har låst den op Bronzo kommer løbende han ved nemlig godt hvad der skal til og ske! Jeg giver ham snor på og går turen jeg går hverdag. Da jeg så kommer hjem skal jeg virkelig i bad. Jeg træder stille op ad trappen og går ind på mit værelse med Bronzo i hælene og da jeg skal ud på toilettet hopper han op i sengen. Jeg trækker tøjet af og tænder bruseren for bagefter at træde ind under den dejlige bruser. Vandet pibler ned fra brusehovedet og lander på min krop og gør den lige så stille varm. Jeg tager noget shampoo og køre det ud i håret og så skyller jeg det ud. Jeg vasker mig og træder så ud. Svinger hurtigt et håndklæde om mig og tørre mig. Jeg går ud til Bronzo og bevæger mig over til skabet for at tage noget slap af tøj på.
ESTÁS LEYENDO
We fell in love
Novela JuvenilJason er Ringwood highs største player og kaptajnen på ishockey holdet. Emma er den nye pige på skolen. Men Emma har været udenfor nogle problemer med playere før og vælger derfor at holde sig langt væk fra Jason og hans gruppe men det går ikke så g...