Part 24

3.6K 129 8
                                    

-Én:Márk.....?

-Márk:(Odajön nevetve)Mi az kis csillag?

-Én:Nem szeretnéd el magyarázni,hogy pontosan mi is volt ez?

-Márk:Mire gondolsz?

-Én:Na ne mond,hogy nem tudod?(Nézek rá ironikusan)Hát a kis exedről.

-Márk:Ja..,hogy ő?Nem is tudom mit kéne mondanom.(Gondolkodva néz rám)

-Én:Mondjuk,hogy mit is kell rola tudnom,milyen volt?Vagy hogy milyen lány is ő?!Azt mondta VIOLA,hogy a legjobb barátok voltatok még régen.

-Márk:Hát igen.Régen nagyo jó barátok voltunk aztán ő elment tovább tanulni New Yorkba és onanntol kezdve nem beszéltünk.

Látom rajta,hogy nagyon nyugtalanitja a helyzet és nem szivesen beszél erről.Nem akarom megbántani ezért nem faggatom tovább majd elmondja,ha akarja.

-Én:Oke...akkor nem faggatlak tovább.Látom nem szivesen beszélsz róla.De egyszer ugy is el kell mondanod.(Megyek melette)Mert a barátnőd vagyok.(Vigyorgok rá)

Probáltam oldani a feszültséget,mert éreztem rajta,hogy nagy be van feszűlve.

-Márk:Rendben van,majd egyszer(Azzal kifuja a levegőt jo hosszan és ad egy puszit a fejemre)

-Én:Oke...mivel van még egy oránk amin én ugy is ülök.(Mondom csalodottan)Ezért addig elmegyek mosdoba,te meny csak majd találkozunk,ha keresnél a kis padon leszek.

-Márk:Akkor találkozunk ott.(Mosolyog)

Bementem a mosdoba és elvégeztem a dolgomat,mikor nyitnám meg a csapot kezet mosni valaki elzárja...na valyon ki?

-Én:Hé....

-Viola:Mivan kis hercegnő?Nyeregben érzed magad?Tiéd a nagy kan.

Elnevetem magam.

-Én:Már bocs Viola,de az én "kanomrol"beszélsz.(Nevetek még mindig)

-Viola:Mit nevetsz?

-Én:Azt ahogyan beszéltél róla,hiszen a legjobb barátod volt és a pasid is.Én nem tudnék igy beszélni rola,ha a te helyedben lennék.Válogassd meg a szavaidat szerintem.(Nézek rá egy kicsit lenézően)

-Viola:Úgy beszélek ahogyan akarok.És nem tudsz te rolam semmit sem és szerintem rolunk  sem.

Annyira rosszul esett amikor kimondta,hogy rolunk és ahogyan kihangsulyozta,na az már kiboritott.

-Én:Igazad van.Nem tudok rolatok semmit sem és rolad sem.De azt már tudom,hogy valami bonyolult kapcsolat volt köztetek.És hogy te milyen vagy még pontosan nem tudom,de eddig az én szememben egy két szinű liba vagy.

-Viola:Ezt meg hogy érted?(Mondja dühösen)

-Én:Ha Márk ott van játszod az angyalkát,de ha velem vagy akkor egy kis perszona.(Huzom fel a szemoldokom)

-Viola:Van rá okom,hogy veled és Márkal miért viselkedem igy(Karba tett kézzel flegmáskodik)

-Én:Engem nem érdekel,hogy mi a bajod velem,amikor semmit nem csináltam veled,Nem is ismerlek.(Hitetlenkedek)

-Viola:Szerintem addig örülj még nem ismersz annyira.Csak,hogy tudd az utamban vagy.(Keménykedik)

-Én:És miért lennék az utadba?

-Viola:Nekem lenne a helyem Márk mellett és nem neked.De majd én elérem,hogy te szépen eltünj onann és Márk fejecskéjébe belevésem lassacskán,hogy nem vagy neki elég jó.És hogy nekem kell mellette lennem nem neked.

Bunkó a láthatáron!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora