CHAPTER 3

20 1 0
                                    

           Yeah .....Hari ini adalah hari pertama persekolahan saya di sekolah baru busan.Saya berasa gementar sebab saya tak pernah pergi sekolah bersama nenek selalunya eomma atau appa akan teman saya masuk ke kelas.Saya dan nenek pun pergi  pejabat dan tanya kelas mana saya kena masuk.
               setelah habis selesaikan urusan di pejabat nenek temankan saya masuk ke kelas baru saya.Semasa saya di dalam kelas saya terjumpa kawan lama saya iaitu KANG DANIEL.Kang daniel adalah kawan rapat saya masa saya sekolah rendah di seoul.Tapi sekarang dia dah pindah.

          Cikgu suruh saya pilih tempat duduk yang mana saya nak sebab nenek suruh cikgu biarkan cucu saya pilih tempat duduk mana yang dia nak.Saya pun pilih tempat duduk mana saya nak duduk.Selepas pikir tempat yang saya nak duduk akhir sekali saya duduk sebelah kang daniel.Semenjak tu saya dan kang daniel menjadi kawan rapat dekat sekolah.Semasa pulang kang daniel jalan dengan saya.Rupa2 rumah kang daniel sebelah rumah saya patut lah jalan pada haluan yang sama.

           Semasa di kelas saya ternampak seorang lelaki handsome yang bernama HWANG MIN HYUN.Yang dikenali sebagai budak paling popular dekat sekolah.Orang kata min hyun seorang yang sombong tapi pandai.
Semenjak tu saya terus suka dekat min hyun.Saya selalu ikut kemana dia pergi.Pada suatu hari ,saya pun jujur yang saya suka dekat dia tapi dia tolak sebab dah ada girlfriend.Saya pun okay jelah tapi saya dan min hyun berkawan biasa je.

            Semasa waktu rehat,saya ternampak sekumpulan group perempuan gedik berjalan dengan min hyun.Saya pun tanya kang daniel kenapa min hyun jalan dengan group perempuan gedik tu.Rupa2 nya girlfriend min hyun adalah salah satu daripada group perempuan gedik tu.Saya pun pelik kenapa nak girlfriend yang gedik.Sejak tu saya mula tak suka min hyun dan anggap
Min hyun tu kawan biasa.

MY LOVE DIE AT THE MOON Where stories live. Discover now