3.Kapitola

118 7 2
                                    

,,Chloe" zašepkala Adéla. Hneď som vstala a vystrašene som sa rozhliadla ,,Č-o, čo je?" pozrela som sa na ňu rozospato. Vysvetlila mi len jedno. Škola. Vstala som ako strela a hneď som zmizla v kúpelni s bielym tričkom, čiernymi deravými džínsami, čiernymi ponožkami a čiernymi topánkami s bielymi fľakmi. Namaľovala som sa. Ale iba jemne. Tucet make upu by som neprežila. Moje modré vlasy som si nechala rozpustené a vyšla som vysmiata z kúpelne. Už mi bolo fakt oveľa lepšie. Zobrala som si tašku a vlasy som si prečesala po ceste. Zbehla som schody a hádajte čo? Limuzína. 

Cesta ubehla rýchlejšie ako inokedy. Vystúpila som a prešla som okolo idiotov. Urážky a výsmechy. Pche dnes mi nápadu nedojebú. Prvá chemoška hm..to zas bude. Prešla som chodbou k skrinke, ako inak otvorila som ju, šupla som tam tašku a vytiahla si chemošku + peračník. Logické no nie? Je to druhý deň čo ma šikanátory majú v piči. Nechcem to zakríknuť. Do triedy som išla najpomalšie ako sa dalo. Pozrela som si jedálny lístok a usúdila že si pôjdem kúpiť hotdog. To mi na obed stačí. Ešte chvíľu som sa prechádzala a tak po piatich minútach som vošla do chemickej laborky. Učka tu nebola tak som si sadla na obvyklé miesto. Sedela som s jedným dievčaťom čo na mňa stále zízalo. Povedala som jej aby vnímala látku a snažila som sa o to milo no znelo to skôr naštvane. Bože začínam byť hladná.

Musím vydržať. Učka prišla asi po pár minútach čo som tu sedela a hľadela do blba. Ospravedlňovala sa, zapísala chýbajúcich a rozdala nám papiere. Na nich sme mali napísané čo máme spraviť. Takže menší chemický pokus. Hneď som sa do toho pustila. Som kurevsky hladná tak to chcem mať čo najskôr za sebou aby som sa mohla najesť. Robila som sice na ňom sama ale netrvalo to preto dlho. Takých 20 minút? Keď som skončila ukázali sme to učiteľke a ona len nemo pozerala. Uznala že je to dobré tak nám dala jednotky a ja som zmizla na chodbu. Utekala som zo školy do obchodu si kúpiť kuraciu bagetu. Myslela som že ma porazí. Schmatla som dve kuracie bagety a zaplatila som ich. Jednu som si dala pod pazuchu a druhú som otvorila a jedla. 

Zamierila som do školy. Po ceste som odhodila obal z bagety a druhú som len tak niesla v ruke. Prešla som okolo idiotov a vyhla som sa potknutiu takže som len počula posmechy druhých na toho čo sa o to snažil. Vravela som nikto mi nemôže dnes skaziť náladu. V tom mi to došlo. Ďalšia hodina je výtvarka. Mňa jebne. Zbehla som k skrinke. Zobrala som si svoju tašku, do ktorej som dala bagetu a utekala som si obsadiť najlepšie miesto na výtvarke. Vybehla som schody a v rýchlosti svetla som otvorila dvere a sadla si na to miesto. Vytiahla som peračník, podložku a papier. Akurát keď som položila peračník zazvonilo a všetci sa hrnuli do triedy. Nikto ma tam nečakal ale bolo im jedno že tam som.

Všetci si posadali a učiteľka prišla čo nevidieť. Pripravila som si farbičky, gumu, strúhadlo a všetko potrebné na kreslenie. Nezabudla som ani na pentelku. Učiteľka nám vysvetlila že máme nakresliť niečo s jeseňou. Dala som sa do toho. Asi 10 papierov skončilo na zemi ale posledný náčrt ma dosť prekvapil a začínala som sa do toho dostávať. Všetká mojá zlá energia ako keby na chvíľu nebola. Hodinu som na tom drela. Učiteľka keď prechádzala okolo mňa len s úžasom pozorovala. Na konci som sa pozrela na moje dielo a zostala som prekvapene sedieť. Učiteľka pribehla že čo sa stalo a ostala tiež v nemom úžase. Nakoniec ma pochválila a dala mi do rúk listy. Hodila som ich na obrázok a hneď som si ho odfotila a poslala Adéle.

 Hodila som ich na obrázok a hneď som si ho odfotila a poslala Adéle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Netrvalo dlho a prišlo mi video ako jása od radosti. Učiteľka sa usmiala. Obrázok som si odložila do záložky s názvom "Úžasné veci čo som spáchala". Neviem prečo som ju takto nazvala jednoducho som chcela. Príde mi to že to sedí úžasne. Zbytok hodiny som presedela s pohľadom na veveričku, ktorá utekala cez cestu na strom. Po zvonení som sa vybrala na ďalšie hodiny. Keď škola skončila vytratila som sa zadným vchodom. Obišla som školu a nastúpila som si do limuzíny. Dnes som mala dostať po piči od jedného šikanátora ale vyjebala som s nimi. 

V limuzíne som si dala slúchadlá do uší a až do doby kým som si neľahla som počúvala hudbu. Doma som si zapla twitter a akurát vysielal na živo 2sekundovymato tak som si to pustila na tv a chystala sa do školy. Spravila som si domáce a občas som sa z plného hrdla smiala až som skoro oprskala zošit. Fakt ppči youtuber. 

Jak ten večer utekal tak s ním aj moja dobrá nálada. Začínalo ma to nudiť tak som to vypla a vybrala som sa vonku. Vybrala som si čierne veci a vlasy som si rozpustila. K tomu som si zobrala vak a môj druhý novší skate. Trebalo by ho rozhýbať a konečne prevetrať. Zase som zdrhla zadným vchodom a zmizla vo svetle z pouličných lámp. Jazdila som si kade tade až do Darku. Nezdržala som sa tam dlho. Predsa len treba mi nájsť niekoho v pohode kto by to tam postrážil. Zatiaľ to má na starosť Amber. Jediná osoba, ktorú poznám už od plienok no nemám čas sa s ňou kamarátiť ale niekde v hĺbke môjho srdca je jej fotka a okolo nej posvätné sviečky. 

Zase som bola do rána vonku. Nachádzala som sa v meste a nechcelo sa mi trepať domov na skate. Treba sa aj prejsť. Vzala som do rúk skate a otvorený vak som si po ceste zaonačila. Pomaly som si kráčala okolo ľudí, ktorý sa divili mojím modrým vlasom.

  Po hodine som vzdala to obyčajné prechádzanie a zviezla som sa 8 domov k nášmu a hneď ako som vybehla do svojej izby som sa hodila na posteľ a zaspala v tom, v čom som prišla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  Po hodine som vzdala to obyčajné prechádzanie a zviezla som sa 8 domov k nášmu a hneď ako som vybehla do svojej izby som sa hodila na posteľ a zaspala v tom, v čom som prišla. Nezabudla som sa pred normálnym vchodom vyzuť a uložiť vak aj skate na svoje miesto. Prezlečená som sice nebola ale aj tak sa mi výborne spalo. Rozprávkovo výborne.

..fly away √Where stories live. Discover now