32.BÖLÜM

717 29 7
                                    

Merhaba değerlilerim.Yeni bir bölümümle sizlerleyim.Okuyup vote / yorum yaparsanız çok mutlu olurum . Bir isteğim olacak en yakın arkadaşım Rabia'nın  '' BİRLİKTE BAŞARDIK . '' adlı bir hikayesi var.Fazla okunmadığı içinde arkadaşım final yapmayı düşünüyor.Gelelim isteğime . Sizlerden isteğim okunma sayısını arttırmanız. Arkadaşım okuyucu sayısını az görünce kendinde başarısılık görüyor.Ki aslında tam tersi çok başarılı . Sizler belki kitabı okuyup okuyucu sayısını yükseltirseniz arkadaşım bu güzel kitabına devam eder . Eminimki kitabı okuduğunuza pişman olmayacaksınız.

Bahsettiğim arkadaşımın ;

Kullanıcı adı : rabss_zeynep

Hikayesinin adı : BİRLİKTE BAŞARDIK .

Gelecek bölümlerde ithaf isteyen yoruma yazabilir.İyi okumalar :))

Resim Emir :))

Koray'ın bunu inadına söylediğine kalıbımı basabilirdim . Emir ' e baktığımda sandalyesinde zor duruyordu.Dişlerini birbirine bastırmış , ellerini yumruk şeklinde yapıp masaya koymuştu . Masa camdan olup çatlasa şaşırmazdım. Sadece Koray ' ın duyabileceği kısık bir ses tonuyla '' Sen az önce nededin ? ''diye sordum. Sırıtarak '' Benim prensesim dedim '' deyince gözlerimi kaçırdım ve sonra yine gözlerimi onun gözlerine sabitledim . '' Ben senin prensesin değilim '' dedim.Gözlerini benden çekip Emir  'e bakarak '' 1 haftalığına benim prensesimsin ama '' dedi . Bu sefer ciddiydi.Bende birşey demeyip arkama yaslandım ve Emirle Koray ' ın birbirlerine şeytani bakışlarını izledim.

Uzun bir sessizlikten sonra Mert '' Waffle isteyen ? ''dedi.  Pamuk şekeri sevdiğim gibi waffle da seviyordum. Ceren ile gülerek aynı anda '' Benn '' deyince birbirimize baktık . O akşam denize düştüğümde Kıvanç beni kaya ' ya çıkartmıştı. Gözlerimi açtığımda Ceren 'in kucağındaydım . Ağlıyordu. Benim için endişelenmişti . Şimdi de gülmemek için ikimizde dudaklarımızı birbirine bastırmıştık . Mert Rabia ' ya baktığında Rabia gülerek '' Saol ama ben sevmiyorum '' dedi . Waffle sevilmezmiydi ya. Mert kafasıyla onayladıktan sonra Sude' ye baktı . Sude telefonuyla uğraştığı için dalmıştı . Mert '' Sude ? '' diye sorduğunda Sude kafasını kaldırıp hepimize baktı en son da Mert 'e bakarak '' Efendim ? '' dedi . '' Waffle ? '' diye sordu .Sude kafasını aşağı yukarı doğru salladıktan sonra tekrar telefonuyla uğraşmaya devam etti . Mert , Emir ve Koraydan olumsuz yanıt alınca garsonu çağırıp siparişleri verdi . 

Bir süre sonra  siparişlerimiz gelmişti .  1 tane waffle ' ı kendi önüme doğru çektim ve yemeye başladım.Korayda benim waffle dan yemeye başlayınca gülerek  '' Heyy o benim prensesim '' dedim. O da güldükten sonra '' Artık senin prensesin değil, bizim prensesimiz '' deyince önüme düşen saç tutamını kulağımın arkasına koydum . Yine düşünce  bana bakan Koray ' a güldüm . Koray benden önce davranıp saçımı kulağımın arkasına sıkıştırınca sadece onun duyabileceği bir ses tonuyla '' teşekkür ederim '' dedim. Ukalaca bakışı ve ses tonuyla '' Kuru kuruya teşekkür olmaz '' dedi.Anlamamışcasına bakışlarımı ona sergilediğimde işaret parmağıyla yanağını gösterdi .'' Eee ne olmuş yanağına ? '' diye sorunca '' Saf sevgilim , öpeceksin yani '' dedi. Bizi dikkatlice izleyen Emir ' e baktığımda ne yapacağımı bekliyormuş gibiydi . ' Koray 'ı  öpersem Emir ' i kaybeder miyim ? ' diye sorunca iç sesim ' Emir ' i nezaman kazandın ki şimdi kaybedesin ? ' diye soruya soruyla cevap verdi. İç sesim yine haklıydı . Bakışlarımı tekrar Koray ' a çevirdiğimde hiç düşünmeden yanağını öptüm . Ve sonra geri çekildim . Emir o akşam beni yanağımdan öptüğünde elim yanağımda eve girmiştim. Koray da şimdi eli yanağında gözlerime bakıyordu ...

PRENSESİM OL.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin