BÖLÜM 24

136 6 1
                                    

Emily kapısına daha dokunmadan kapıyı açtı."Günaydın!" diye bağırarak dudağıma yapıştı. Ben de ona karşılık verdim. Ama aslında aklım Bob'taydı. Bir insan nasıl havaya yükselip patlardı ki? Bunu bugün araştıracaktım. Öpüşmeyi bırakarak salona geçtik.

- Sana kahvaltı hazırladım.

+ Ben de bunları aldım diyerek elimdekileri gösterdim. Pastayı görünce çılgına döndü. Kim sevmez ki pastayı?

Kahvaltı Yanımda duran masadaydı. Çok güzel süslenmişti.

+Bunu sen mi hazırladın?

- Evet  niye, beğenmedin mi yoksa?

+ Çok güzel olmuş. Diyerek küçük bir öpücük kondurdum. Sana anlatacak çok şeyim var...

- Bugün ölülerden bahsetmesek?

+ Ama çok önemli. Buna sevineceksin. Dedim ve olan her şeyi kahvaltı yaparken başından sonuna kadar konuştuk. Biliyorum görgü kurallarını çiğnedim ama kusura bakmayın daha araba almaya gideceğiz...

Konuşmamızla birlikte kahvaltı da bitmişti.

Emily giyinerek içeri geldiğinde ayağa kalktım ve tek elinden tutarak  dans edermişçesine etrafında döndürdüm. Her zaman olduğu gibi çok tatlıydı. Üztelik sadece kot pantolon ve  mavi bir gömlekle. Çuval giyse yakışır dedikleri bu olsa gerek...

Aşağıya indik ve Emily'e kapıyı açarak sağ elimle yumuşak bir şekilde "Buyurun" işareti yaptım. Hafif bir gülümsemeyle birlikte arabaya bindi. Yolda fazla konuşmadık.

Satıcıya vardığımızda yine Emily'in kapısını açtım ve aynı hareketi yaptım. Arabadan indi ve bana bir buse kondurdu. Kapıyı kapatarak içeriye geçtik. Satıcıya hiçbir şey demeden ;

- Giyinişinize bakılırsa spor bir araba arıyorsunuz aynı zamanda fiyat aralığınız çok yüksek olsa gerek.

+ Şöyle söyleyeyim fiyat aralığım 800.000$ ile 1 milyon$ arasında. Eğer arabayı çok beğenirsem 1,3 milyon $ a kadar çıkabilirim ama aslında spor araba aramıyordum çünkü benim evim ormanın ortasında... 

- Ancak göstereceğim arabalara aşık olacaksınız...

Birkaç arabaya baktım ve gerçekten arabalara aşık oldum sonunda;

- Çok beğeneceğiniz bir araba biliyorum. sırf bu araba için  evinizi şehire taşıyabilirsiniz... Ancak bunu şu an sadece fotoğraftan gösterebilirim çünkü özel üretim  sadece 20 tane üretildi ve fiyatı 1.1 milyon dolar. Fotoğrafı gösterdi ve çok uzun bir şekilde konuştu. Ben ise fotoğrafa bakarak donakaldım.

- Özetlicek olursam büyük ve korkunç rüzgar tanrısı Aymara HuayraTtata adını alan Pegani huayra 700 beygir gücünde ve 3 ton ağırlığında muhteşem bir araba olmakla birlikte..

+ ALIYORUM!

Siparişi verdik. Araba 1 hafta sonra ayağımıza gelicekti...

Yavaş yavaş çıkarken Emily'e "Bu adamı sevdim." dedim 1 saniye sonra biri omzuma dokundu. Bu o adamdı. "Ölüler kızdı" dedi ve Bob un attığı çığlığın aynısını attı. Gözü kırmızılaştı bu sırada kulağımı kapattım ancak bu bir işe yaramıyordu sanki ses kafamın içinden geliyordu. Gözleri her geçen saniye daha da kırmızılaşıyordu,biraz daha, ve en sonunda tamamen kırmızı olmuştu. Şimdi çığlığı kesti ve garip hırıltılar çıkarmaya başladı. Tam elimi kulağımdan çektim ki çok daha kuvvetli bir şekilde bağırdı ve gözleri patladı. Bütün kan üstüme gelmişti ve adam üstüme düştü. Gözleri tamamen yok olmuştu ve galiba adam ölmüştü.

    Artık karar verdim kimseyi sevdiğimi söylemeyeceğim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin