''Multimedia Toprağın kıyafeti :) Sizi Seviyorumm ''
Toprağın Ağzından:
Üstüme güzel bir şeyler geçirip babamın restaurantına gidicektim.Ah neden mi?? 1 Haftadır Nesem'i takip ettirtiyorum ve oraya gidiceklerini öğrendim...Niye böyle yaptığımı bilmiyorum,onda beni çeken bir şey var.
Hemen giyinip yola koyuldum.İçeriye girdiğimde Nesem'lerde daha yeni otumuşlardı.Yüzünde ağlıyacak bir ifadeyle kalkıp lavaboya doğru ilerledi.Peşinden gitmeli miyim? Ağlıyor mudur?? Ahh toprak şu soruları kenara at ve bekle...
Koridorun başında o güzel fiziğiyle Nesem'i gördüğümde koşarak lovaya girdim.Allahtan koridor uzundu,tabikide sakar Nesem yine önüne bakmıyordu.Omzuna ufacık bir dokunuş yaptım ve baamm Nesem 2 metre uçup yerle birleşti.Onun bu haline gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.Hemen yanına diz çöktüm,ukalaca bir soru olucak ama onu sinirlendirmeyi seviyordum.''Heyy ne kadar sakarsın sen böyle! Yoksa beni görüpte bilerek mi yaptın? ''
Nesem bir afalladı,gözleri sanki far görmüş tavşan gibi oldu.Bir kaç şey fısıldadı,sanırsam içinden söylediğini düşünüyordu ve sonra birden bağırmaya başladı. ''Ne diyorsun sen be!! Önüne baksan bunlar olmucaktı.Ayriyetten sen beni mi takip ediyorsun yoksaa koskaca İzmir'de aynı yerde ve aynı saatte bulunmamız bir tesadüf mü?? ''
Ahh hayır takip etmiyorum sadece takip ettiriyordum.Anlamasın diye hemen karnımı tutup gülmeye başladım.Galiba biraz fazla abartmıştım.Hemen gülmeme son verip konuştum ''Burası babamın restaurantı Bayan Sakar. Ayriyetten bir dahakine bir şey düşünürken sesli söyleme''
Hahahahahahahahaha!!!! Yüzünün aldığı şu hale bak,kıpkırmızı oldu birden,ahh utanmıştı,gerçekten utanırken bile çok sexi ol-...Yani öhöm öhöm,neyse tamam..Sonunda kendi ten rengine döndüğünde konuşmaya başladı.
''Neyse seninle uğraşamam arkadaşımın doğum günü,oraya dönmem lazım.Bir dahakine önüne bak zahmet olmazsa'' Beni itip koşar adımlarla çıktı,bende peşinden gidip köşeden Nesem'i izliyordum.Yemeklerini bitirdiklerinde Nesem gerçekten doymuşa benziyordu.Hesap işini önceden halletmiştim.Nesem garsona hesabı istediklerine dair bir şeyler söylediğinde,gülümsemesi bir anda soldu.Ahh gerçekten bu kızla uğraşmayı çok seviyorum.
Hemen onların masaya yavaş yavaş yürümeye başladım.Masaya vardığımda '' Merhaba güzel bayanlar,ismim Toprak.Bu masadan birinin doğum günü olduğunu öğrendim,gelip kendim kutlamak istedim'' dedim.Ah bu kızın mimikleri gerçekten çok acayip.Uzun bir bakışmadan sonra nihayet konuşabildi prenses.
''B-ben Mira adına teşekkür ediyim.Bizde z-zaten kalkıyoduk yani.Şey yani acelemiz var'' Hahahahaha,az önce kekeledi mi? Söylediği şeyden sonra direk dudağını ısırmaya başladı.Ahh daha fazla dayanamıcam,cebimdeki kağıdı Nesem'e verip ordan hemen uzaklaştım.Nesem'in yüz halini ve ne düşündüğünü yahmin edebiliyordum.
''Bende Toprak Yaman isem seni kendime aşık edicem Nesem Dinçer''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Tesadüf
Genç Kurgu19 yaşındaki nesem'in hayat hikayesi,bu kızımız inanılmaz uyuşuk ve sıkıcı bakalım onu neler bekliyor...