HASTA SAPSİRİKİNSAN

1.4K 13 0
                                    

Merhabe ben zeynep bu benim arkadışım duru kendisi biraz saktır ama onu çok seviyorum herşeyimi anlatıyorum özellikle meteyle ilgili olan herşeyi mete benim çocukluk arkadaşım ama şuan ben ona aşığım hemde '' SIRILSIKLAM ''aşığım ama metenin beni sevdiğinden pek emin değilim aslında olay şu ...

'' 2YIL ÖNCE ''

meteyle olan arkadaşlığım çok iyi gidiyordu dışarıya çoıktığımızda bizi sevgili sanaıyorlardı oysaki biz sevgili değil arkadaştık aslında meteyle beni sevgili sanmaları benim houma gidiyordu sanmam ki metenin hoşuna gitmesi mete biraz sapsirik ama olsun ben onu bu haliyle daha çok seviyorum aslında meteyle birlikte olmam arkadaşlarım hoşuna gitmiyor özellikle de selinin bu benim çok ilgimi çekiyor aslında sormak istiyorum meteyi seviyormusun ? diye fakat sormadım sordurttum çünkü onun sevgililisi var belki sevmiyor da olabilir .

selin bana göre biraz kurnaz birisi meteyi ona kaptırmamam gerekiyor ama bunu henüz nasıl başaracağımı bilmiyorum selinden şüphelendiğim için onu takip etmesi için doruğu gönderdim ...

2 SAAT SONRA .

doruk yanıma geldi ve şöyle söyledi selin hep meteyi takip etti inanamayacaksın ama metede bir kızla buluştu dedi bana ben o an yıkıldım deprosyona girdim gece odamdan dışarıya çıkmadım tam bir kilo dondurmayı bitirdim sabah gözümü açtığımda karşımda meteyi gördüm ve çok şaşırdım neden burada olduğunu sordum cevabı şu oldu seni özlediğim için buraya geldim dedi ve sana anlatmam gereken öneml bir şey var dedim neyse bahçeye çıktık kahvaltı ettik daha sonra sordum ee mete bana ne anlatacaksın dedim dün bir kızla buluştum çok güzel ve sevimli bir kız seni onunla tanıştırmak istiyorum dedi .

ben bilmiyorum dedim mete çok ısrar edince kabul ettim aslında kızı görmeyi çok istiyordum ve buluşmaya gittim .

MEYDA ZEYNEP ' İN BULUŞMAYA GİDERKEN GİYDİĞİ KOMBİN ...

HASTA SAPSİRİKİNSANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin