CHAPTET 10

12 1 0
                                    

           Saya pun kesian pada jihoon dan saya bagi jihoon peluk dan cium saya.Jihoon berasa gembira kerana boleh peluk dan cium saya.Pada malam terakhir di france saya dan jihoon buat perkara yang orang baru kahwin buat.esok saya dan jihoon terus balik ke korea balik untuk sambung kerja.Bila sampai di seoul kami balik ke rumah baru di seoul yang nenek belikan.rumah yang dekat kondo tu kami sewakan kepada orang.
Saya tak nak jual kondo sebab banyak kenangan dekat kondo tu.Kadang2 saya dam jihoon akan pergi tengok kondo tersebut.

          Semasa berjalan2 di mall,saya dan jihoon masuk satu kedai ni.Kedai
tu banyak jual barang bulan sehaja.
Saya dan jihoon mula sukakan bulan
dan bercadang untuk pergi ke bulan bila cuti nanti.kami pun mula tetapkan tarikh untuk pergi bulan tapi mahal harga nak pergi bulan.
Saya dan jihoon terpaksa simpan diduit untuk pergi ke bulan nanti.
Kami pun balik ke rumah parents jihoon dan bagi tahu yang kita orang
nak pergi bulan.Dan nak tinggal dekat sana selama 1minggu sahaja.Parents jihoon pun pelik tengok perangai anak dia dan menantunya.Tiba2 nak pergi bulan.

        
      Harganya mencecah 10 bilion tapi saya dan jihoon tak kesah berapa harga dia.Saya dan jihoon tetap nak pergi.kami bekerja keras dan nenek ada bagi kami sedikit duit untuk pergi sana.Saya fikir bila ada anak saya kulit dia putih macam orang inglish, hidung mancung macam orang arab dan tinggi macam model.Saya harap anak kita perangai macam kita.Nak jadi penyanyi kpop.Saya pun tak sabar nak ada anak nanti.Minta2 selepas kita balik daripada bulan.
Akhirnya duit kita cukup untuk pergi ke bulan.

     

MY LOVE DIE AT THE MOON Where stories live. Discover now