#1 Kui isa oleks elus..

23 2 0
                                    

"..ja siis mu ema ütles, et pean viibima tema juures seni, kuni nad naasevad reisilt" kurtsin pahuralt läbi Skype Alexandrale.

"Aga, vähemalt on ta ilus kutt," ütles ta muigega "..kuid kasutage siis kaitsevahendit"

"Tead, asi on naljast kaugel, ma lähen kodust ära, kui ta saabub" ütlesin ning siis surusin läpaka kaane kinni, et Alexandra ei naeraks mu üle rohkem.

Avasin oma arvutist youtube, otsingusse sisestasin need you now ja kuulasin muusikat nutma puhkedes.

"Kui isa oleks elus, ei peaks ma jääma siia.. kui ta oleks elus ei oleks emal uut meest.. kui ta oleks elus ei peaks mulle Max lapsehoidjat mängima.." mõtlesin endamisi ja poetasin mõne pisara.

***

"Tule alla palun nüüd, kell on juba 11:27," kuulsin kuidas ema alt karjus "..ning me peame kohe lahkuma."

Mis minul sellest, tahate mulle selgeks teha, et oleksin pai tüdruk Maxile jah..

"Juba tulen!" karjusin vastu ning tõmbasin kiirelt dressid selga ja jooksin alla.

"..ja siis raha panin Sulle lisaks veel arvele ka." mainis ema mulle enne, kui ta lahkuda jõudis.

***

Kas Sa tõesti nutad Cassie? Jälle? Ta on ju all ja kuuleb!

Kõlas koputus uksele ning läksin seda avama, kuid enne jõudis ta selle ise lahti teha.

"Tahtsin lihtsalt öelda, et kas see on okei, kui tellime pitsat? Ma tõesti pole eriline kokk." mainis Max mulle üleolevalt.

"Jah, vahet pole" ütlesin ning tõmbasin ukse ta nina ees kinni.

"Käi põrgu!" kostus ukse tagant veel vaikselt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kas Sa jääksid?Where stories live. Discover now