Bine ai venit, Theo!
M-am ridicat in capul oaselor si am privit-o pe bruneta cum doarme intr-o pozitie foarte excitanta. M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre bucatarie unde am inceput sa fumez o tigara si sa-mi beau cafeaua. Aproape m-am inecat cu cafeaua in momentul in care am vazut-o pe Mia imbracata elegant, stand in tocul usii. Era imbracata intr-o rochie mulata neagra si incaltata cu niste tocuri, care, pentru mine, pareau destul de incomode.
- Haide, Jeff! a spus acesta si m-a indemnat sa ma duc sa ma schimb.
- Unde mergem? intreb curios si imi inchid fermuarul hanoracului.
- Doar vin-o! spune acesta si ma ia de mana.
Iesim amandoi din apartament si am luat un taxi pana in centrul orasului, rana Miei nu mai sangera ceea ce m-a linistit. Am ajuns in fata unei cladiri imense albe, am intrat elegant si am intrat intr-un birou frumos ordonat. Un barbat gras si chel statea pe un scaun din piele si fuma un trabuc, dar cand a vazut-o pe Mia si pe mine i-a cazut trabucul. Mia s-a apropiat de birou si s-a asezat pe unul din fotoliile ce se aflau in fata lui, eu asezandu-ma langa ea.
- Domnule Terry! exclama Mia si ii zambi.
- Mia, ce s-a intamplat? a intrebat barbatul si a privit-o speriat.
- Vreau sa-mi modific numele, asa cum a facut si mama! a spus rece si amandoi am privit-o socati.
- Mia, dar in cazul mamei tale a fost..., a inceput barbatul dar Mia i-a taiat-o rapid.
- Vreau sa scap de numele meu actual! a spus calma si si-a asezat rochia.
- Ce naiba vrei sa faci? am intrebat uimit.
Mia m-a privit zambind slab si mi-am dat seama ca decizia a fost luata, eu nu mai puteam sa schimb nimic. Domnul gras s-a ridicat de pe scauns i s-a apropiat de Mia.
- Mia, esti sigura? intreaba barbatul si o priveste nevinovat.
- Da! spune relaxata.
- Cum te vei numi? barbatul se aseaza la birou si incepe sa semneze o hartie.
- Theo Adams! zambeste.
- Acestea sunt actele dumneavoastra, domnisoara Adams! barbatul i-a inmanat o hartie si a trebuit sa mergem sa-i scoatem noile acte.
Dupa doua ore, ne aflam in apartamentul meu band cafea in fata televizorului.
- Theo?
- Da, Jeff?
- Esti fericita? o intreb direct si-mi las ceasca pe masa.
- De ce doare asa tare? a spus acesta si a inceput sa planga.
Ne-am asezat pe pat si am strans-o pe Theo la pieptul meu. Lacrimile ei fierbinti cadeau libere pe pieptul meu, am privit-o trist si am sarutat-o pe frunte.
- Te iubesc, am soptit incet si am continuat s-o privesc iubitor.
- Poftim? spune acesta si ma face sa tresar speriat.
- Nimic! spus timid si imi acopar zona nasului, care s-a inrosit de la emotii.
Theo mi-a luat fata in palme si m-a sarutat apasat pe buze, i-am raspuns la sarut fara sa ma gandesc de doua ori. Mi-am pus mana pe spatele ei si am lipit-o de mine, o vroiam atat de mult incat imi era groaza. Privirea ei, buzele ei, personalitatea ea, toate ma inebunesc! O prind de fese si o pun sub mine, inainte sa continui ce vroiam disperat sa incep, am privit-o ranjind.
- Bine ai venit! Theo! spun relaxat si o sarut apasat pe buze
Am coborat cu saruturile spre gatul ei care era invaluit in parfumul care, pur si simplu, ma facea sa vreau mai mult si mai mult. I-am prins pielea frageda a gatului si am muscat-o incet, Theo a tresarit si a inchis ochii satisfacuta. Mainile lui Theo erau pe spatele meu lipindu-ma de ea si aratandu-mi ca si ea ma vrea la fel de mult, cum o vreau si eu.
- Te iubesc, Theo! am spus zambind si i-am sarutat scobitura gatului,
- Si eu, Jeffy! a spus aceasta privindu-ma timid.
Mi-am lipit buzele de ale ei si am sarutat-o, limbile noastre se luptau pentru dominatie, in timp ce mainile mele erau ratacite pe corpul ei firav. Mana mea stanga era pe spatele ei, sub tricou, iar cealalta la bata tricoului. Cu prima ocazie, i-am dat tricoul jos admirandu-i sanii si sutienul negru, dantelat. Theo mi-a prins hanoracul si tricoul si le-a aruncat prin camera, lasandu-ma la bustul gol. Mi-am trecut mainile spre bata pantalonilor sai si ii-am indepartat rapid, aceasta facand la fel cu ai mei. Am ramas amandoi in lenjeria inmita ce ne despartea corpurile infierbatate. Ininte sa ma apropi din nou de ea, am privit-o nesigur.
- Esti sigura?
- Da! Theo m-a privit zambind.
M-am apropiat de ea si am sarutat-o apasat, aceasta si-a pus picioarele pe soldurile mele si am simtit cum unghiile ei imi zgarie pielea spatelui. Am pus-o pe pat si i-am aratat cat de frumoasa poate fi viata. In momentul in care amandoi am ajuns la climax, am cazut langa ea obosit. Theo si-a pus capul pe pieptul meu si a inceput sa se joace cu o suvita din parul meu. O mangaiam zambind si profitand din plin de faptul ca am langa mine cea mai frumoasa femeie de pe pamant. A adormit foarte rapid, ceea ce nu m-a uimit absolut deloc, la felul in care ne-am petrecut noaptea, nici nu ma mira ca e atat de obosita. Am sarutat-o pe crestetul capului si am dat drumul la televizor, uitandu-ma toata noaptea la Animal Planet.
Ora cinci dimineata a venit pe nesimtite, m-am ridicat din bratele lui Theo si m-am indreptat spre dus. Acum ca ea va locui cu mine, trebuie sa fiu amtinal si sa ucid inainte ca oamenii sa constientizeze ca e dimineata. Ies din cabina de dus si incep sa ma imbrac in nemuritoarea mea tinuta: blugii negrim hanoracul alb si cutitul din buzunar. Am sarutat-o pe Theo si am iesit din casa, indreptandu-ma spre doua doamne care ma asteptau nerabdatoare. Folosind o scurtatura din padure, am ajuns rapid in fata cladirii rosii, plina cu flori multicolore si cu doamne in calduri. Un panou urias te informa ca ai ajuns la " Red and White ", un bordel celebru de la marginea orasului.
- Roscato, ce ai pentru mine? intru in cladire si ma asez pe prima canapea din hol.
- Ce doresti? intreaba aceasta privindu-ma senzual.
- Doua, spun rece si aceasta cauta ceva intr-un calculator.
- Doua blonde, de nouasprezece si douazeci de ani. Le vrei pentru o tura sau ti le pastrez? intreaba serioasa si ma priveste "fermecator".
- O tura in cabana! spun zambind si aceasta se lumineaza la fata.
- Bine atunci! spune roscata si vad cum doua blonde gretoase se apropie de mine.
- E atat de dragut! spune una din blonde si isi linge buzele.
- Acum sau cand? intreaba din nou roscata.
- Acum! spun calm si o aud spunand:
- Fetelor, treceti la treaba! Dragule, te costa douasute cincizeci de dolari! spune aceasta si isi intinde mana.
- E bine asa? spun plictisit si ii arunc doar douasute pe masa.
- Cam putin, dar bun pentru prima oara! spune aceasta si-mi face cu ochiul.
- Si ultima, spun in soapta si le iau pe cele doua blonde de mijloc, indreptandu-ne spre cabana.
N/A
Imi cer mii de scuze ca nu m-am tinut de promisiune si nu il voi posta maine, sper ca nu va deranjeaza ca l-am postat azi :) Lectura placuta!
P.S. Cum vi s-a parut acest capitol?
CITEȘTI
Jeffy ( Jeff the killer - Sentimentul care te ucide )
FanfictionSingurele cuvinte care pot descrie aceasta carte sunt: crima si complicatii. Sper sa va placa aceasta carte! Lectura placuta!