14 yaşındayken Erdal abinin lokantada çalışır,yapılan yemekleri tadardım.Meğersem o
zamandan varmış gurmelik.Böyle 18 yaşına kadar devam ettim.Hayalim olan Avrupa ya gitmek için yol arıyordum.Bi engel askerlik kalmıştı.Askerliğimi de yaptıktan sonra hayalime doğru yaklaşıyordum.Yaklaşık 1 yıl sonra bana bir teklif geldi.Londrada ünlü bir Restaurant'ın gurmeliğini yapacaktım.Bende zaten gitmenin yollarını arıyordum.Ayağıma kadar gelmiş bu fırsatı kaçırmamak için hemen kabul ettim.İşte bundan sonra benim asıl işim başlıyordu.Artık daha çok çalışıp yükselmem şarttı.Her geçen gün tat alma duyum artıyordu.Yaptığım işten daha çok zevk almaya başlıyordum.Daha çok tanınmaya yeni şeyler keşfetmeye başlıyordum.Lüks bir villam ve son model bir arabam olmuştu.Çok mutluydum.Hayalim olan hayatı
yaşıyordum.Derken arkadaşım Şefket'in manevi abisi olan Kandilci kod adlı Poyraz diye mafya babasıyla tanıştım.Bana çalıştığım restorant'tan çok daha büyük bir teklif vermişti.Düşünmem içinde 2günüm vardı.Kararımı vermem lazımdı.Artık zaman dolmak üzereydi.Yapılan teklif hayır denilemeyecek kadar güzeldi.Ama benim kafamda bir soru vardı.Neden bana bu kadar güzel bir teklif yapmıştı ve beni neden istiyordu?Bu soruların cevabını bulup öle karar vermem lazımdı.Bu soruların cevabını nasıl bulacaktım?Kafam iyice karışmıştı.Ne diyeceğimi bilemiyordum.Belki hayatımın yanlışını yapacaktım.Hızlı düşünmem ve kendimce doğru kararı vermem lazımdı.O kadar malım mülküm vardı belki ama danışacak,fikir alacak bir dostum yoktu.İçim içimi yiyor bu sıkıntıya nasıl çözüm bulacağımı bilmiyordum.Artık zaman dolmak üzereydi kararımı söylemem gerekiyordu.Elim ayağım titriyordu.İçimden kendimi teselli edercesine 'nolacak ki beğenmessem çıkarım işten' diyordum.Ama hala tatmin olamıyordum.Ya evet dersem ne olacaktı?Artık dilim ve kalbim bağımsız çalışıyordu.Dilim evet kalbim hayır diyordu.Telefon çaldı.Arayan Şefketti.Ben hala kararımı vermiş değildim.Hemen sakinleşip kararımı vermek zorundaydım.Telefonu açtım.Şefket: 'Umarım kararını vermişsindir Hilmi'dedi.10 15 saniye kadar konuşamadım.Biraz kekeledim ama 'evet verdim'dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Gurme
Teen FictionHilmi adındaki karakterimizin Konya'nın varoş bir semtinde başlayıp Avrupa'da süre gelen hikayesini anlatmaktadır.Hilminin serüven dolu hayatı size ayrı bir heyecan katacak.Hiç bitmesini istemeyeceksiniz.