JiminZamanın ilmeklerine parmaklarını geçirip durdurmak istediğin oldu mu hiç?
Soluklarının dudaklarında donduğu , adeta çarpılmışçasına vücuduna yayılan elektriğin sızısında kaybolduğun?
Peki mideni okşayan o kıvılcımların yangınlarına hiç özlem duydun mu sevdiğim?
Kalbini avuçlarına bırakmak istediğin kişi karşına çıktımı daha önce?
Bunların hiç birini bilmiyorum.
Yalnızca bildiğim seni ilk gördüğüm andan beri bunları hissettiğim. Önünde ağlayan miniği susturma çabaların, onunla alışveriş merkezini dolaşıp kaybettiği annesini araman..
Herkes gelip geçerken senin kayıtsız kalmayıp yarım saat verdiğin o mücadele mi dikkatimi çekti yoksa yanaklarındaki tatlı esmerliğe dokunmuş pembelikler mi bilemedim.
Önce hangisini sevdim? Kalbini mi yoksa gözlerinde parlayan gülümseyişi mi?Kıyasıya yaşadıkları rekabetin ardından önce hangisi kalbime değdi inan emin değilim.
Ben stalker yada sapık değilim. Tek yaptığım ayın yer yüzüne yansıyan tertemiz ışıkları altında seni düşünmek.
Bilmiyorum belki bir daha seni asla göremeyeceğim. Yine de kalbimin bir yerlerinde seninle yeniden karşılaşacağımıza ait bir his besliyorum.
"Kalpten istenen her şey bir gün yerine yerleşir" derdi annem. Bir şeyi en saf şekilde istedin mi mutlaka elde edermişsin. Ben sana kadar hiçbir şeyi istediğimi hatırlamıyorum.
O yüzden sevdiğim, adını dahi bilmediğim yıldız gözlüm, geceleri yıldızların altında buluşalım istiyorum. Bir battaniye gibi sarsın bizi ay dedenin haleleri ve seni her seferinde bana getirsin. Yanaklarımı okşa, dudaklarının tadına bakayım, saçlarından kokunu çalayım .
Bir kez değil , her gece sevdiğim, Her gece seninle olayım.