Genel yayın yönetmeninden açık bir mektup.
Savaş Enstitüsü'nden Ralston Farnsley bildiriyor.
Toplantımdaki yeni üyelerime; Ligin en yeni haber ve yorum günlüğü açılışına hoşgeldiniz. Adalet Günlükleri ile olan amacımız, Runeterra'yı doğrudan şekillendiren olaylara eşsiz bir bakış açısı getirmektir. Sihirdarlar, medeniyetin şimdiye kadar bildiği en büyük organizasyonu oluşturanlardır.
Geçmişte olduğu gibi, bu türden günlükler asil ve gerçek bir amaç olmadan kendilerini buldular. Çoğu derginin yönü ve netliği yoktu. Çok uzun bir süre boyunca, müşterimizi bölge ve şehirlerinden gelen bilgileri ayırmak için tabiri caizse buğdayı samandan ayırmak zorunda kaldık. Adalet Günlükleri ile, bilmeniz gereken büyük ve küçük olaylar hakkında doğru ve düşündürücü bilgiler alacaksınız.
En önemlisi, katılımınız ve liderliğiniz aracılığıyla, bu günlükte gideceğimiz yolda bize rehberlik edeceksiniz. Verdiğiniz bu çaba tarihte bir iz bırakacaktır. Siz sihirdarlar, Runeterra'nın adalet alanındaki tarihini şekillendirmemize yardımcı olacaksınız.
Uzun bir yolculuk için birlikte ilk adımlarımızı attık. Bu girişimde günlüğün geçeceği birçok güncelleme ve iyileştirme olacaktır. Kendi adıma; bizi nereye götüreceğinden merak duyuyorum.