***Levi***
Od rána venku hustě pršelo, Sashe včera zrušili výuku kvůli nehodě s kanalizací a Eren měl volno.
Ve výsledku to s nimi nebyla taková pohroma. Vlastně s nimi bylo i fajn. Až na to, že mě Eren balil pokaždé, když kamery nebyly na dohled.
Stále mi hlavou vrtal ten včerejší telefonát. Erwin zněl opravdu vystresovaně a já neměl to srdce mu říkat, že je mezi námi opravdový konec.
Tady to bylo jiné a lhal bych sám sobě, kdybych netvrdil, že to jak se mě Eren pokusil políbit, mě opravdu nezlobilo, jak by správně mělo.
Nechtěl jsem ho úplně odpálit, ale nemohl jsme s ním nic mít, ne teď, když jsem se s Erwinem rozcházel pro podvod.
Ale ty jeho štěněčí pohledy mě dostávaly do kolen. Vypadal opravdu krásně a co víc, by hrozně milý, veselý, tolik živý. Po tom telefonátu s Erwinem nedal jinak než, že mi se vším pomůže. Nakrájel ingredience, naklepal maso, všechno mi podával... takové jsem si to vždy představoval doma.
A taky jsme se políbili. Když kamery odešli a Sasha se zavřela v ložnici, Eren udělal ten první krok. Políbil mě.
To jak jsem byl natisknutý na lince, držel jsme se ho za krkem, rozkroky jsme se tiskli jeden o druhého a snad dvacet minut v kuse se prostě líbali.
Nikdy jsem nezažil lepší polibek. A ano, vážně se mi postavil jen z toho polibku. Začervenal jsem se.
" Já... omlouvám se..." zašeptal jsem do jeho rtů a odtáhl jsem se. Ještě teď jsem se při té vzpomínce začervenal.
Kameraman šel vyslechnout Sashu a Eren využil šance. Objal mě.
" Já se omlouvám... chápu, že to teď máš těžký." víc neřekl a já za to byl rád. Pohladil jsme ho po vlasech.
" Budeme muset nakoupit." mírně jsem ho odstrčil, když jsem si všiml, že kameraman šle zase k nám.
" Fajn." Eren se usmál. " Za chvilku pojede bus." culil se na mě jako sluníčko a mě to taky nutilo k úsměvu. " Sasho, jedem na nákup, zvládneš to tu sama, že?" nakoukl k ní se smíchem.
Protože pršelo byla většina lidí někde zalezlá. Kromě nás a kamery v autobuse nikdo nebyl.
" Co všechno potřebujeme?" zeptal se mě Eren zvědavě.
" Pokud nechceš obědvat led, tak úplně všechno, už tam nic není."
Znuděně jsme se díval z okna ven. Včera byla to procházka opravdu hodně fajn.
" Jak dlouho už učíš?" zeptal se mě Eren.
" Jen pět let... začal jsem hodně brzo, ještě jsem studoval." ušklíbl jsem se.
" Ty už nechceš jít dál?"
" Dost jsem o tom uvažoval, ale nevím jestli abych na to měl a Mikasa nechce, abych jel na kolej."
" Není to škoda? Nechat si to utéct?"
" Asi je... ale já na učení nikdy nebyl. " trhnul rameny na znak, že si nevěří.
" Vejška není jen o tom se neustále šprtit." mrknul jsem na něj. Zbytek cesty proběhl v příjemném tichu mezi námi. Zato štáb byl ukecaný až to nebylo hezké.
" Prej je to na druhé straně dost šílený." šeptal jeden z nich tak nahlas, jak jen to šlo.
" Už jsme tady." vyhnal nás Eren z autobusu do deště a vůbec ho nenapadlo, že deštník u sebe mám já. Zastávka byla přímo před velkým obchoďákem... to bylo příjemné zjištění. Dokonce tu bylo i kino. Naposledy jsme se v kině s Erwinem naprosto rozhádali a já přišel i o ten film. Eren si všiml, že se koukám na program kina.
" Co si nejprve zajít na film? Za deset minut budou dávat nového Predátora..."
Překvapeně jsem se na něj podíval. " A proč vlastně ne?"
Myslel jsem si, že ho nejde, aby byl víc šťastný, ale pletl jsme se. To jak se mu rozzářily oči...
Šmátl mě za ruku a odváděl mě směrem do kina.
***Eren***
Na celé dvě hodiny jsme se zbavili kamer za zadkem a užili si film. Bylo to dokonalé. Levi to sem tam okomentoval. Nezlobil se na mě za ten včerejší polibek. A myslím si, že se mu to nakonec i líbilo.
On mě přiváděl k životu a nutil do smíchu. Neutiskoval mě jako Mikasa. To, že byl trochu morous k němu rozhodně patřilo.
" Děkuju, za všechno." zašeptal jsem mu než jsme vyšli ze sálu. Ostatní byli dávno pryč. Zůstali jsem tam jen my dva.
Schylovalo se k polibku, ale do sálu vstoupil štáb. A my se vydali na slíbený nákup.
Nakupovat s Levim bylo jiné. Nehlídal, co dávám do koše, nepočítal každý haléř. Prostě bral, co jsme potřebovali, nebo na co byla chuť. Nejdéle jsme se zdrželi u čistících prostředků.
Levi s tím úklidem zřejmě nežertoval.
Pak jsme se už jen museli vrátit domů. U pokladen se nás neustále pozoroval nějaký otrava.
" Eh, omlouvám se pane profesore, ale... co tu děláte? A kde je pan starosta?" vlezle se zeptal.
" Nakupuju tu Kirchsteine, buďte v klidu, test příští hodinu platí." odpálil ...ho...? Ten kluk vypadal jak otrava od pohledu.
" Pan starosta? Ty vážně chodíš se starostou?" překvapeně jsem se podíval na Leviho, když jsme opustili krám a on mi podal deštník. Byl jsem vyšší a nemusel jsem se pod ním krčit, jako když jsme šli sem a nesl ho on.
" Nech to být ano?" jeho nálada klesla na bod mrazu. Nechtěl jsem to víc popichovat. V autobuse už bylo víc lidí, ale stále nebyl plný, za což jsme byli rádi.
V tom obchoďáku jsme potkali i většinu jeho třídy, jak se dohaduje. Skoro překřičeli svou učitelku, ale jakmile uviděli Leviho, všichni zmlkli.
" Jsi v pohodě Petro?" víc neřekl, ani nemusel.
" Jistě..." přikývla.
" Tak se uvidíme ve škole." a pak jsme prostě odešli na bus. Ještě jsem zaslechl.:" Myslel jsem, že profesor má mercedes."
Štáb tam zůstal, aby je vyslechl a my díkybohu jeli bez nich.
ČTEŠ
Výměna manželek
FanfictionVztah Erwina s Leviem prochází dost těžkým obdobím, Levi dokonce podal žádost o rozvod. Erwin se tomu snaží zabránit přihláškou do show Výměna manželek, věří, že když Levie odstřihne od jeho přátel vše se zlepší. Eren žije se svou přítelkyní Mikaso...