Nikki is net verhuisd naar Amerika nadat haar ouders zijn gescheiden. Ze begint opnieuw in een supergrote school waar ze niemand kent. Maar meteen haar eerste dag ontmoet ze Grayson zal dit tot een vriendschap uitbloeien, of tot meer?'Nikki, Wakker worden' je had een geweldige droom maar je werd wakker gemaakt door je moeder. 'Ik wil niet naar school' zeg je in een brabbeltaal. School is al 2 maanden begonnen. Maar omdat je bent verhuisd kon je niet meteen beginnen. Ik pak mijn telefoon en check mijn berichten. Alleen maar een bericht van Lisa. Je enige vriendin.
Sophie💍:
Morning sunshine, klaar voor je eerste dag? 🌞Nikki:
Ugh, Morning. Als je mijn gezicht had gezien heb je je antwoord al.🧟♀️Sophie💍:
C'mon, it's probably not that bad.Nikki:
Well I wish, ben net pas wakker. En ik heb super erge jet lag. Maar ik moet me klaar maken. App je later xxZonder op antwoord te wachten sluit ik mijn telefoon. Ik knip mijn licht aan en bekijk mezelf in de spiegel. Ik heb alvast besloten om veel foudation op te doen vandaag.
Ik heb me aangekleed en wat make-up op gedaan. Ik kijk naar de tijd. Shit, ik moet over 10 weg.
Ik ren naar beneden en pak snel nog een appel. Ik kijk nog even naar mijn rooster en probeer het er een beetje in te stampen. Maar dat gaat lang niet lukken.
'Mam kan je me brengen' roep ik naar boven. 'Ik kom eraan, kan je nog even wachten' zegt ze terug.
Ik kijk nog even in de spiegel in de hal. In Nederland had ik nooit een kort broekje aan naar school. Het is hier ook zo warm. Ik heb een kort legerbroekje aan met een simpel zwart Nike shirtje erboven. Ik doe mijn Nikes aan en pak mijn tas.
Mijn moeder en ik komen tegelijk terug in de hal aan. Precies op tijd om te gaan. We stappen samen de auto in en ik stap een hoekje voor de school uit. Het is bloed heet buiten ik heb nu al spijt dat ik mijn haar niet in een knot heb gedaan.
Mijn Social media checkend loop ik het grote school gebouw binnen. 'Pfff, hoe vind ik ooit de administratie.' Ik voel me net de hoofdrol in een Amerikaanse film. Het nieuwe meisje op een nieuwe school die haar lokaal niet kan vinden. Ik mis alleen nog de knappe jongen waar ik tegen aan moet botsen en daarna verliefd op moet worden.
Ik loop verder door de hal. Ik moest naar de administratie waar iemand me een kleine tour door de school geeft en waar ik mijn kluissleutel krijg.
Ik loop door de hal met kluisjes. Overal staan groepjes. De geeks, de cheerleaders, de football players, enzovoort. Ver in mijn gedachten verzonken loop ik richting het einde van de hal. En ja hoor het lukt mij weer om tegen iemand aan te botsen. Alle boeken vallen uit zijn handen. Zonder op te kijken buk ik om zijn boeken op te pakken.
'Omg sorry! Ik was niet aan het opletten' zeg ik onrustig.
Hij geeft me een hand om omhoog te komen en pakt zijn boeken aan.'Maakt niet uit, Hey ben jij nieuw?' Zegt hij straight to the point.
'Ja, sterker nog ik ben net verhuist vanuit Nederland'
Hij heeft de mooiste ogen ooit.
'Hoe heet je?' Vraag ik.
'Grayson Dolan' zegt hij 'What about you?'
'Nikki Anderson' zeg ik.
'Oke, see you around!' Hij loopt al weer door. Waarschijnlijk naar zijn les. En wauw wat was hij mooi.
(A/N)
Heeyyy, ik heb nog niet zo een lang hoofdstuk geschreven. Maar ik hoop dat jullie t leuk vinden. Ik probeer zo snel mogelijk aan een nieuw hoofdstuk te beginnen. Let me know if y'all like it!
JE LEEST
Best friends? // FT. The Dolan Twins
FanfictionOp een nieuwe school beginnen is super moeilijk. En al helemaal als het in Amerika is. Het lijkt super saai totdat je Grayson ontmoet. Hij is super aardig en lief. Maar kan je ook hetzelfde zeggen van Ethan?