Egy lágy csókot hintett vállamra az idegen, amitől kirázott a hideg. Amennyire még tudott magához húzott és szorosam a karjait testem köré fonta. Már annyira közel volt egymáshoz a testünk, hogy megéreztem azt a parfümöt amit több, mint egy és fél hónapig egyszerűen imádtam, de most hánynék tőle. Tudtam, hogy ki az. Matt. Még egy újabb csókot hintett, de most már a nyakamra. Ebbe ugyan úgy, mint egy és fél hónapja, beleborzongok. Még mindig ugyanazt tudjak kiváltani belőlem, mint régen.
- Matt, mégis mi a jó istent csinálsz? - kérdeztem hisztérikusan és közben leszedtem kezeit a derekamról.
- Loran hagyd mondjam már el, hogy nem történt semmi velem és Emmával azon a bulin! Én téged szeretlek, Loran! - közelebb lépett hozzám, de én egyett hátra léptem, de Matt a derekamnál fogva vissza húzott magához.
- Ne, Matt. Engedj már el! - kiabáltam rá, de Ő még jobban magához húzott. - Kérlek, engedj el.
- Loran én szeretlek téged! - nézett barna íriszeivel mélyen a szemembe.
- De én már nem. - próbáltam határozattan Matt szemébe mondani, de nem tudtam. Hiszen szeretem Őt, de már nem bízok benne.
- Ha már nem szeretsz, akkor nem hagynád, hogy ezt megtegyem. - még időm sem volt átgondolni, hogy mire is gondol, mert ajkait az enyémeken éreztem. Nem tudtam neki ellenállni, s így vissza csókoltam, amit nem szabadott volna.
- Matt ezt nem szabad. - toltam el magamtól.
- Ha már nem szeretsz, akkor miért csókoltál viszza? - nézett rám csillogó szemekkel. Hogy miért csillogtak a szemei? Azért mert én hülye vissza csókoltam.
- Azért,mert... - nem volt más választásom, haza szaladtam. Lehet, hogy most azt hiszi, hogy még mindig szeretem, de nekem ez most túl sok.
1 héttel később...
Egy hét telt el azóta, hogy szakítottam Mattel és, hogy aznap este megcsókolt. Azóta az este óta vagy százszor próbált magyarázkodni, de nem voltam kíváncsi a hazugságaira. Egyszer majdnem meg is bocsájtottam neki, mert vörös, felduzzadt szemekkel jött el hozzánk. Még jó, hogy akkor este már a szüleim is otthon voltak és Lukas is, mert ha nem lettek volna, biztosan megbocsájottam volna Mattnek. A szüleim közül aki a legjobban ki volt készülve, az anyum volt. Apum azt mondta, mint Kenzie, hogy Matt egy hülye seggfej.
Végre már őszi szünet van. November közepe van, itt Los Angeles-ben egyáltalán nem is lehet észrevenni, hogy már ősz van. Olyan az idő, mint nyáron. Tegnap úgy beszéltük meg Kenzie-vel, hogy ma elmegyünk moziba. Régen volt már olyan nap, hogy elmentünk volna moziba, vásárolni a plázába, csak mi ketten.
Fél kettőkor már a pláza előtt kell lennem. Most háromnegyed egy van, ezért már mentem is készülődni. Kiválasztottam mit is veszek fel, s a ruhákkal a fürdőbe mentem.
A hajamat csak egyszerűen kifésültem és felvettem a kalapot. Fogtam a táskám és bele pakoltam a fontosabb dolgokat ( telefon, házkulcs, pénztárca, iratok ).
- Indulhatunk. - kiabáltam be a nappaliba Lukasnak. Megkértem, hogy vigyen el a plázához.
- Oké, Sziasztok! - köszönt el a bátyám és a kocsikulcsal mentem is a kocsijához. November 12.-én vagyis három napja volt a 23-ik születésnapja, ezért a szüleinktől egy autót kapott.
- Szia! - köszöntem a legjobb barátnőmnek már a moziban.
- Hello! - ölelt meg szorosan. Nagyon örülök, hogy olyan barátnőm van, mint Kenzie. Mindig mellettem áll, ha bármi baj is van.
- És mit nézzünk? - kérdeztem tőle.
- Tegnap láttam, hogy ma fognak egy új vígjátékot vetíteni.
- Akkor nézzük azt. - egyesztem bele és mentünk is megvenni a jegyeket.
Elég nagy volt a sor, ezért még elmentünk a büfébe kólát és popcorn-t venni. Mikor mentünk vissza olyat láttam, amit még álmomban sem.
DU LIEST GERADE
A Szerelem Nem Könnyű [ BEFEJEZETT]
FantasyLoran Morgan. Egy átlagos 18 éves lány. Szüleivel és bátyával lakik Los Angeles-ben. Matt Turner, 20 éves. A „suli menője". Loran és Matt ki nem állhatták egymást, de ez megváltozik. Először barátok, később egy párt fognak alkotni. A kapcsolatuk o...