κεφάλαιο 36 Τελευταιος σταθμός

5.2K 417 31
                                    

Διδώ

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Διδώ

"Ρε συ Διδώ είσαι άδικη,έχει κάνει τα πάντα τόσες μέρες για να σε πλησιάσει. Φτάνει να τον τυραννάς."
Μου φώναζε ο Μάτια και εγώ κοιτούσα χαμογελαστή το εκατοστό μήνυμα στο κινητό μου από εκείνον.

"Ξέρεις τι πέρασα τέσσερα χρόνια, άσε τον να ψηθεί λίγο ακόμη." Του απάντησα και του έκλεισα το μάτι.

"Τον καρβούνιασες τον άνθρωπο μωρή,μέχρι και έξω από την πόρτα σου κοιμήθηκε. Τι να κάνει άλλο;"

Ήταν αλήθεια,μέθυσε ένα βράδυ και το πρωί τον βρήκαμε να κοιμάται έξω από την πόρτα του δωματίου. Το παλικάρι μου μωρέ,πόσο είχε μετανιώσει.

"Υπομονή Ματία μου, υπομονή. Ξέρεις τι μεγάλο αγαθό είναι;" Του απάντησα ειρωνικά.

"Γαϊδουρινή κάνει ο άνθρωπος,θα το φας το κεφάλι σου." Μου είπε και με εκνεύρισε.

"Ωωωω με έχεις ζαλίσει. Άσε με τη γυναίκα να το ευχαριστηθώ."

"Καλααα καλααα,στο δικό μου ώμο θα ξανά κλαίς μετά." Μου απάντησε και χτύπησε η πόρτα.

"Φατη γλώσσα σου μωρή." Του απάντησα και άρχισα να φτυνομαι.

Άνοιξα τη πόρτα και τον είδα να κάθεται στηριγμένος στη μία μεριά και να κρατάει ένα τριαντάφυλλο.
Το αγόρι μου,θα τον λιώσω...

"Καλημέρα νεράιδα μου." Μου είπε γλυκά και ήμουν έτοιμη να πέσω στα πατώματα. "Είσαι έτοιμη;"

"Έτοιμη είναι, πανέτοιμη." Είπε με ενθουσιασμό ο Ματία και με έσπρωξε έξω από την καμπίνα.

Γύρισα και τον κοίταξα με άγριο βλέμμα και εκείνος έκλεισε τη πόρτα στα μούτρα μου.
Το είχαν οργανώσει καλά το έγκλημα με τη Ράνια.

Εκείνη είχε πάρει την Αγάπη με τον Λαυρέντη που είχε εξελιχθεί σε τρελαμένο θείο,όσο εκείνος με φύλαγε όλο το πρωί να μην κάνω καμιά μαλακία.

Πόσο με ήξερε ο φίλος μου,αχ πόσο.

"Διδώ,ο Ματία είναι... Πώς να το πω για να μην τον προσβάλλω..."

ΒΡΟΧΗ ΜΟΥOnde histórias criam vida. Descubra agora