Ne olduğuna ne olacağına kim karışabilir evet ben ışıl karahan 17 yaşındayım 1 kardeşım var adı Burak her zaman gıcıklık yapan haylaz bi kardeş annemle babamın gözdesı gıcık falan ama bitanem o benim her ne kadar ne olursa olsun annemle babam çoğunlukla beni dinler. ve yine bir sabah burağın yaptıgı gıcıkılık ile uyandım üstüme bir bardak su dökmüştü o kadar sinirlendim ki artık gözüm dönmüştü en son annemle babam gelip bizi ayırdı burağın saçlarını öyle bi yolmuştum ki o da boş dururmu kolumu ısırmıştı o kadar çok morarmıştı ki annem ikimizede bağırmıştı ama özellikle bana büyük olduğum için sabah kavgamı ettiğime göre herşey normaldi okul için hazırlanma vaktim gelmişti saçlarımı açmış eteğimi ve gömleğimi giydikten sonra hazırdım günlük rutinlerimi yapmıştım annem her zaman ki gibi döktürmüştü en sevdiğim börekten yapmıştı. yemeğimi yedikten sonra okula gitme zamanım gelmişti ben Atahan Kolejinde okuyorum servise bindim ve herkese günaydın dedikten sonra yerime geçtim kulaklığımı taktım uykum vardı okula yetişene kadar uyumayı tercih ettim uyandığımda yanımda tanımadığım biri vardı bizim okulunun formasını giymişti bi anda bana döndü ve gülümsedi "merhaba ben berk"dedi "bende ışıl " dedim ikimizde aynı anda "tanıştığıma memnun oldum " dedik ikimizde güldük okula yetişmiştik berkle birlikte indik berk "görüşürüz" dedi ve gitti bn sınıfıma dogru giderken can'ı gördüm Can okulun en popüler çocuğu ama bence çok gıcık bi çocuk can'ın yanında her zaman ki gibi yeşim vardı yanında onları görmezlikten gelip sınıfa geçtim sırama oturdum hoca gelene kadar biraz instgram'da dolaştım ilk ders matematikti sabah sabahta matematikte hiç çekilmiyo hoca geldi ve yanında da berk bana gülümsedi ve gizem hoca konuşmaya başladı "yeni öğrencimiz berk" dedi ve ondan sonra berk kendini tanıtmaya başladı " ben berk korkmaz antalya'dan geldim " dedikten sonra gizem hoca ona boş bulduğu yere oturmasını söyledi benim yanım boştu benim yanıma oturdu ve cangil her zaman ki gibi geç girmişlerdi can ve ona sülük gibi yapışan yeşim her zaman ki gibi kapıyı bile çalmadan içeri girdiler bu arada söylemeyi unuttum can okulun sahibinin oğluydu can benim yanımda ki berki görünce yüzü değişti can en arka sırada oturuyordu yeşim ile ben onların önüde oturuyordum berk kulağıma yaklaşıp "bunlar kim " dedi bende anlattım ders bittikten sonra berkle kantine inmeye karar verdik berk çok sıcakkanlı bi çocuktu bu okuldakiler gibi havalı ve samimiyetsiz değildi berkle s kantin sırasına geçtik bize gelince can geldi "bana bi karışık tost hemen yap " dedı kantinde ki ayşe ablaya berk" görmüyormusun biz varız " dedi. Can" görmüyorum napacaksın" dedi ve yumruğu yapıştırdı berk ,can ayağa kalktı berke yumruğu yapıştırdı ve başladılar kavgaya "yeter " diye bağırdıktan sonra berk'i kolundan tutup can'a "sen ne yaptığını sanıyorsun " diye bağırdım ilk defa bağırıyordum ona o kadar çok şaşırmıştı ki ayağa kalktı ve "gorüşücez güzelim " dedi ne yapabilirdi ki berkle sınıfa çıktık can ilk defa erken girmişti derse ders edebiyat olduğu için uykum geldi hocanın sesi nini gibiydi tam kafamı sıraya koydum arka camı açtı Can, kış olduğu için hava soğuktu can o kadar ters bakıyordu ki berk ceketini çıkarıp sırtıma koydu can daha çok ters bakıyodu noluyodu bu çocuğa daha bir saat önce beni farketmeyen çocuk şimdi kıskanıyor muydu beni can yüzünden uykum da kaçmıştı bu dersten sonra eve gitme vaktimiz gelmişti berkle birlikte servislerin oraya gittik can her zaman ki gibi o inanılmaz arabasıyla hızla geçti önümüzünden ama öyle bi bakışı vardı ki berkle servise bindik eve gidene kadar berkle konuşmuştuk eve yetiştim evde annem yoktu vazonun altına bır not birde anahtar vardı notta " kızım söylemeyi. unuttum ben neriman teyzenin yanındayım, burakla babanda maçta geç geleceğiz dolapta ki yemekleri ısıt ve ye yazıyordu. Kapıyı açtım içeri girdim üstümü çıkardım ve yüzümü falan yıkadım ondan sonra yemeğimi yedim hazır annemgil yokken film keyfi yapayım dedim. En sevdiğim film olan "Suicide Squad" mısır patlattıktan sonra filmi açtım filmi açtığım an kapı çaldı kapının çalmasıyla sinirlenmem bir oldu kapıyı açınca karşımda gördüğüm kişiye çok şaşırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki aptal
Romanceİlk kitabım bi eksiğim varsa kusura bakmayın ... İki tane birbirinin tersi insan anlaşamayan veee inanılmaz bi aşk..