Biasınla korku filmi izlediğini hayal et.
JİN~
Sen:
-Oppa, ben korkuyorum.Jin kendine güvenerek (swag gibi) elini omzuna koyarak:
-Korkma sevgilim ben burd...AAAAAAAAA!!!Korkudan çığlık atarak mutfağa koşuyor.
- Jin, nereye?!
-Şey, ben burdan izliycem!
SUGA~
Oturmuş wattpad okuyor.
-Oppa, yaa hadi bırak o telefonu, bak şimdi filmin en korkunç yeri...
Suga kıpırdamıyo bile
-Yaa hadi ama. Korkunç değil mi?
- Evet korkunç ama ben daha korkunç şey gördüm!
-Ne söylüyosun yaa sen?
-Senin wattpad profilini diyorum.
-Olamaz!
-O ne fanfiction (hayrankurgu). Suga~Rapmon yazmış, beni rezil etmişsin!
-Yalvarıyorum, yapma.
-Dur seni utanmaz, şimdi hepsini tek-tek okuyucam.
-Söz, hepsini silicem,yeter ki okuma!
JUNGKOOK~
Film izliyorsunuz, Jk mutfağa gidiyor. 15 dk geçmiş Jk hala ortada yok. Sen çağırıyosundur ama ses yok. Endişeleniyosun ve mutfağa gidiyosun:
-Huhuu, burda mısın? Jk-oppa?Jk birden korkunç maskeyle üstüne atlar ve sende korkudan çığlık atarsın. Sonra kızıb onu pataklamaya başlarsın.
-Hayvan, ödüm koptu!Sen ne kadar pataklasan da hiçbir faydası olmaz ve onun gözleri gülmekten yaşarmış haldedir.
Sonuç: Sen akşam onunla uyumadın diye mutfakda da uyuya kalır.
J-HOPE~
Film başlayanı 10 dk olmamış J-Hope kendinden geçer ama sen bunu 1 saat sonra farkedersin ve sürükleye-sürükleye yatağınıza götürürsün.
JİMİN~
-Oppa hadi ama şu korku filmini izleyelim.
-Tamam olur ama sen 5 dk bile duramazsın, kızsın, korkarsın şimdi sen!
-Yaa, nolursun...
-Tamam, tamam.
Filmden 5 dk geçmiş Jimin baya korkmaya başlıyor ama söyleyemiyor. Bazen anormel-anormel gülüyor, fırsat bulduğu anda seni korumak behanesiyle kucaklıyor ama içinde kalp krizi geçiriyor.
RM~
-Namjoon-oppa, korkdun mu?
-Hayır yaa neden korkayım?
-Oppa, bacakların titriyor.
-Hiç de bile, komşular tamir işleri yapıyolar ondandır.
-Oppa, ne tamiri senin baya rengin kaçmış?
-Söyledim ya korkmuyorum, mükemmel hissediyorum kendimi.
-Hazır ol şimdi filmin korkunç yeri ge....
-Aaaaaaaaa
RM lambayı televizyona fırlatır.
- Napdın?
-Ya sinek konmuşdu, sadece sinek...
TAE~
Filmin ilk dakikalarında eylenceli olsun diye senle birlikde bağırır sonra senin gerçekten korktuğunu görünce seni kucaklar ve der ki: "neden korkuyosun, bu sadece film."