,,Jak dlouho..."
,, video je připraveno. Kluci dolaďují už jen detaily. Do pár hodin, bychom to měli spustit." Odpoví Eren Erwinovi.
,,Opravdu to chceš udělat? Armáda ti přece poskytla několik jednotek, jsou vycvičeny..."
,,Víš moc dobře, že na výcviku moc v horách nezáleží... Hlavní je tam počet, čím je jich více, tím je menší pravděpodobnost, že tě nějaký parchant sežere... A stejně, je musíme naučit manévrovat, formace a signály."
,,Víš moc dobře, že se přihlásí, hned jakmile dostane příležitost."
,,Nějak jsem doufal, že bys mu to mohl rozmluvit..."
,,Levi je stejně tvrdohlavý jako ty... když si něco umane, dosáhne toho a je mu jedno jak... půjde klidně i přes mrtvoly aby se přidal do Legie...ů
,,To ani nebude muset..."
Později k večeru
,,Pane... vše je připraveno, můžeme to spustit."
,,Výborně, spustě to."
Celé Tokyo bylo živé a ulice byly zaplněny lidmi. Nikdo si pomalu nevšiml, že se stalo něco nečekaného.
,,Zdravím a omlouvám se z vyrušení vaší každodenní činnosti, ale byl bych rád, kdybyste mi věnovali několik minut vašeho času." Eren na chvilku utichl, aby si získal všechny oči. Eren neobjevil jen na obrovských obrazovkách umístěné vysoko nad hlavami lidí, ale také v rádiu, mobilech a výlohách.
,,Rád bych se vám představil, jmenuji se Eren Jeager a jsem velitel bezejmenné jednotky bojující proti titánům." Nyní se lidé začali zastavovat uprostřed ulic a věnovat pozornost vysílání. ,,legie, byla vytvořena jen několik set let poté, co byla ukončena válka titány. Naším úkolem bylo, vám zajistit bezpečnost a nevědomost, ovšem dodržet to bylo velice těžké. Ne jednou se málem stalo, že lidstvo bylo ohroženo existencí titánů." Během toho co Eren mluvil, byla puštěna videa z bitev. ,,dnešní situace mi nedala na vybranou a jsem nucen vám říci pravdu. Titáni nebyli nikdy vyhlazeni, byli jen na pokraji vyhynutí. Celá léta se tak dobře ukrývali, že jsme mohli žít v nevědomosti, bez zdí a strachu ovšem nyní tomu tak bohužel není. Počet titánu vzrostlo z několika desítek na více jak jeden milion a další se jen množí." Další videa byla ze satelitů a kamerami s termovizí. Odhalila tak hroznou pravdu. ,,před několika dny, se konala každoroční konference, kde jsem vystoupil s návrhem, abychom zvedli hradby a vystoupil na veřejnost. Tato žádost byla zamítnuta, ovšem já nemohu opět sledovat, jak lidstvo vymírá kvůli titánům.
Teď mluvím k těm z vás, kteří by se rádi připojili do této války a pomoci lidstvu. Budeme přijímat každého dravého chlapce a dívku ve věku 17 až 40 let. Ve vojenské nemocnici, každé ráno, budou probíhat přijímače do legie. Pokud splníte zdravotní požadavky, budete transportování každý týden do výcvikového tábora. Kde se naučíte dovednosti legie potřebné k zabíjení titánům a udržení lidstva." Na obrazovce se přehrálo video z několika a bitev, které se podařili natočit před několika lety. ,,Musím vás ovšem varovat, válka není nic pěkného a je taky pravděpodobnost že zemřete na bitevním poli..." Eren mluvil zcela vážně. ,,Titáni jsou velice nebezpeční a zabijí vás bez mrknutí oka." A najednou se objevilo video z jatek. Stovky z masakrovaných lidí, kteří se jen snažili pomoci lidstvu. ,, Prosím, zvažte, jestli na to vůbec máte... ty které jsem neodradil a splní potřebné atributy, budou zařazeni do Legie jako právoplatní členové japonské armády... Děkuji za vaši pozornost..."
Další hodiny se televizní kanály plnily novinkami o dnešním vysílání
,, Japonská vláda oznámila, že se jednalo o pirátské satelitní vysílání."
,,Armáda právě vyhlásila stupeň obrany Delta, což je nejvyšší úroveň od září 2001"
,,Vláda právě oznámila, že nemají žádné spojení s okolními městy a podle satelitních snímků jsou města a vesnice opuštěny. Kam se poděli lidé, kteří v nich žili."
,,Bylo oznámeno, že císař ještě dnes ve 20:00 živě promluví a objasní nám, co se tu vlastně za posledních několik hodin událo"
ČTEŠ
Shingeki no kyojin- Cesty se rozcházejí a zase slučují
Fiksi PenggemarOd vyhlazení titánů ve světě, dělí časová přímka téměř tisíc let. Lidé už téměř zapomněli na svou historii, žijí beze strachu a zdí. Ovšem tohle se má brzy vše změnit. Co když titáni nebyli vyhlazeni a co když stále existuje jednotka, která s nimi b...