Grayson érkezése

340 22 0
                                    

   A reggeli kelés nem volt nagy kihívás, ahhoz képest, amiket akkor tájban tapasztaltam magam körül. 5:11 - virította az ébresztő óra.
Lefutottam a lépcsőn, miután felkaptam a ruháimat, persze egészen óvatosan majd a konyhában már Alfred várt rám.
– Mit szeretne reggelizni Amelia kisasszony? - kérdésére a tűzhelyhez odamentem és serpenyőt raktam a tetejére. Begyújtottam majd tojást és szalonnát vettem ki a hűtőből. Elég nehéz volt megtalálni bármit is, a logikai hűtő berendezést ugyanis nem értettem.
– Mondja, mit csinál? - furcsa nézését viszonoztam a komornyiknak.
– Miért itt nem magunknak csinálunk reggelit? - csóválta hevesen a fejét. – Nem baj. Segítsen a pirítósban - vállaimat megvonva kérleltem a csatlakozását.
   Amire készen lettünk, Tim és Bruce már asztalhoz ültek az étkezőben. Damien pedig segített a felszolgálásban. Étkezésünk után Bruce beszélni akart velem a könyvtárban.
– Majd Barbara ad neked ruhákat. Már küldött néhányat, de ha a méretedet már tudjuk, akkor veszünk mi is - adta ide a szatyrokat, amelyek súlyára elhanyatlott a kezem, de erősen tartottam, nehogy puhánynak tartson.
– 10 perc múlva a barlangban - mondatára elvigyorodtam és hosszú idő után úgy éreztem, tartozom valahova.
   Tim és Bruce persze már lent vártak rám talpig melegítő szettben. Megtanítottak aznap a védekezésre. Sokszor átvettük az egészet egészen délig majd a srác megállított.
– Gyorsan tanulsz Amelia, ha Dick megjön vele muszáj lesz edzened. A támadást majd ő megtanítja neked - ezzel indult el az emeletre vigyorogva. Én még maradtam a barlangban egy ideig, addig pedig Bruce nem sokkal mellettem a nagy képernyő mögött figyelte.
– Igaza van. Timnek. Bejössz neki - a kacsintása miatt fordult egyedül felém aztán rögtön vissza a nagy képernyő mögé.
– Tessék? - kicsit meglepődtem nyers válaszán.
– Majd megtudod - legyintett egyet, én pedig a szék e hátát bámultam.
   Délután lehetett, olyan három-négy óra körül, amikor csengettek és Alfred kinyitotta az ajtót. Huszonéves fiatal fiú lépett be, fekete haja Timére hasonlított, mégis rövidebbnek találtam.
– Szia Bruce! Hé Damien! - köszöntötte a többieket mosolyt csalva az arcukra. Tim hátán ültem nézve őt, aki felfigyelt rám.
– Dick, de jó látni téged. Ő pedig... - éppen folytatni akarta, de persze közbeszóltam lemászva a hátáról.
– Amelia - mutatkoztam be leporolva magamat.
– Dick Grayson - kézfogásunkat követően halványan kacsintott.
– Vigyázz Tim barátnője! - vágott közbe Damien eléggé pimaszan. Elpirulásom kellős közepén éreztem a legkínosabbnak a szituációt. Persze Tim se volt az eredeti színében. Mikorra végre percekkel később Bruce elindította a csapatot a barlang felé Dick ekkor kérdezte meg, hogy lehet az, hogy tudok a barlangról. Erre megmutattam neki a kezemet majdnem elájult és csak a faggatózására lettem figyelmes. Mikor pedig megérintette a vállamat elestem, a kezemen az ér viszont zölddé változott.

   Erősebbnek éreztem magamat, mindannyian engem néztek, amely miatt frusztráltnak gondoltam a helyzetet

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

   Erősebbnek éreztem magamat, mindannyian engem néztek, amely miatt frusztráltnak gondoltam a helyzetet. Hirtelen képeket rakott elém a memóriám. Anyámról, a házunkról, ahogy lassan ég, csak azt ordítja felém: Miért?
   A fejemet fogva rohantam a ház felé, amely utólag kiderült a valóságban a villa elé sikeredett. Sírásomat nem tudtam tovább tartani majd arra lettem figyelmes, ahogy a sérült anyámat a kezemben tartom.
Tálald meg a bátyádat! Menj!
   A másik percben már a Wayne Kastély udvarán találtam magamat, ahogy Tim próbált lenyugtatni.
– Amelia, kérlek! - fogtam meg a kezét majd a zöld ér eltűnt létezni a testemről. Átöleltem a fiút, olyan szorosan amennyire csak lehetett. Szemeim kisírtan és megvilágosultan figyelték a háta mögött sorakozókat. Mindent láttam, amit nem akartam. Egy valakit szerettem volna megkérdezni erről az egészről.
– Bruce!! - rohant oda hozzám a szavaimra majd segített felállni. – Richard John "Dick" Grayson sajnálom, hogy így mutatkoztam be, még nem egészen tudom kontrollálni ezt. Alfreddel majd biztos kicsomagoltok, de Brucera most szükségem van. Ahogy Timre is - kértem bocsánatot tőle vagy valami effélét.
– Bruce mi történik velem? Miért csak a rosszakat látom? - a keze a vállamat érte, ami nála a nyugtatás lett volna, de én arrébb húzódtam. Visszamentünk a barlangba, Timmel pedig leültünk két szemben álló székre.
– Erre az emberre emlékszel? - kérdezte Bruce határozottan.
– Igen.
– Ő a Joker. A bűn bohóca. Mellette az pedig Harley Quinn - ekkor emlékeztem vissza a megtörtént eseményekre.
Nyugi, Puddin' máris jön! - hallottam a szőke hangját a fejemben.
Harley?Harley nővér?
Mister J!
– Tudom, hallottam őket beszélgetni.
– Értem, hogy rövid legyek, Joker vére benned rejtőzik és egyre jobban fel fog törni. A látomásaid amik voltak... - bólintottam. – Pontosan miket ábrázoltak? Emlékeket? - kérdezett újra, bár a lelkem tudta, hogy a hazugság semmire sem vezetne.
– A szüleim meg fognak halni. Tűz égett házban, ami ráadásul a miénk. Arra kérnek találjam meg a bátyámat. Meg volt egy kép, ami gondolom a Wayne Kastély miatt képződött. Egy halott fiúról, akiről csak ti hisztek azt, valójában él - Bruce-t ekkor felkavarta ennek a mondatnak a súlya, de mivel még egy látomásom se valósult be így higgadt maradt. Ezek után felmentem a szobámba, lassú léptekkel hátha meghallom a beszélgetéseinket és reménykedtem, hogy ezek csak buta képzelgések.

Joker véreTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang