2 órával később
Mikor megérkeztem a roncs telepre annyira gyanúsnak ítéltem meg a terepet. Túl elhagyatott. Csapda lenne? Ezt csak egy fajta képpen tudhattam meg. Bele kellett sétálnom. Egy lakókocsit véltem felfedezni a végébe. Ajtajához közelebb léptem és bekopogtam. A hirtelenből egy növény ragadott meg és lábaimat felrántva az ég fele tartott. Megjelent Ivy. A vörös hajú nő nem éppen üdvözölt barátságosan inkább nagy mértékben ellenszenvvel.
- Miért vagy itt Denevérlány? Vagy jobb kérdés, hogyan találtál ránk? - morgott rám minden szavával egyre közelebb lépett félig fellógatott testemhez. Az indák összeszoritottak majd megjelent Harley.
- Vöröske enged el velem van! Batgirl a barinőm. - a növény ledobott. Úgy irok róla mintha élne, sőt tulajdonképpen ez igaz is. - Miért vagy itt? - kérdezte és segített felállni.
- Tulajdonképpen miattad. - kissé meglepetten nézett rám. - Segítened kell! - hátatforditottam de még annyit vissza szóltam. - Ha átgondoltad, várlak. - Timnek lenyúltam egy kis kütyüjét ami még fejlesztés alatt állt. Egy kis Bogár amivel ki tudom hallgatni az embereket. A maszkban levő hangszóró szerűséget hallgattam attól a pillanattól kezdve mikor oda ért a kis robot.
- Utána mész? - tette fel Ivy nagy ellenszenvvel kérdését.
- Miért ne Vöröske? Azt mondtam neki hogy barinők vagyunk. Én ezt úgy is gondoltam. - ezt követően pedig öltözni indult. Méregcsók tovább püffögött egy ideig aztán már nem érdekelte. Elment a növényeihez. Harley lassan, nagy mosollyal sétált felém. Fekete- piros ruhája, fehérre festett arca. Mint egy harlequinn. Jó hát gondolom ebből lett Harley Quinn. Harleen Quinzelből.Szinte alig lehet megismerni mivel szőke haját eltakarta. Mellém állt és miközben jött hallani lehetett magas sarkúja koppanását az út kövein.
- Hova is megyünk? - kéknek látott szemeivel kérdőn nézett rám.
- Nem voltál biztonságban. Velem kell jönnöd. - sétálni kezdtünk eléggé nagy csöndben.
- Miért? - igazat fogok neki mondani. Ezt határoztam el magamban.
- Azt mondtad barinők vagyunk. Ezért bízz bennem. Jokert nem szabad szeretned! Veszélyes... - hirtelen szavamba vágott ami miatt meglepődtem.
- Tudom. - lesütötte fejét és szomorkásan battyogott előre.
- Tud Lucyról?
- Nem. Te? Ah, mindegy. Batmanhez viszel? - vállát fogtam meg és magammal szembe fordítottam.
- Igen?- azzal a "megengedte? " arccal figyelte mozgulataimat, én pedig megnyugtató képpel sétáltam tovább. Igazából Bruce nem tudta hogy odaviszem de valamennyire sejteni-e kellett volna.Vagy kiszámíthatatlan lettem? Gotham utcáin végig sétáltunk a betonon addig amíg nagy forgalomba nem kerültünk. A magasabbat jobban szerettem Harley meg elviselte. Egy kis idő elteltével leültem a szélére és lenéztem a sebesen mozgó járművekre. Néha vissza pillantottam Harleyra akin az értetlenség jelent meg. Bár ez számomra világosnak tűnt. Térdeimet lelógatva egyszer az eget néztem, máskor pedig Harleyt.
Mikor letelepedett mellém éreztem hogy valamennyire meglágyult. Nyitottabb lett felém. Akkor világossá vált hogy nem szereti Jokert és tényleg mellénk állt.
- Mi a baj? - mivel barátnőmnek gondoltam ahogy ő mondta ezért levettem a maszkomat. - Ezt miért csináltad? Várj te vagy az a lány akin Joker kísérletezett én pedig segítettem. - megrémülve hátrált. - Meg fogsz ölni?
- Nem. - ismét értetlenül figyelt engem. - Téged nem foglak bántani mert benned van jóság. Joker mikor visszatér én ott leszek.
- Őt meg fogod ölni? - kicsit közelebb merészkedett.
- Amit velem és szüleimmel tett azért megérdemli. Pingvin is az Arkhamban csücsül mert jött a rendőrség. Ő vele is végeztem volna mert megölte a bátyámmal és megsebezte azt aki fontos nekem.- egy hang hirtelen hátulról közbe vágott.
- Nem is tudtam ennyit jelent neked a Vörös, én azt hittem a Nagy madár bukik rád. Esetleg mindkettő? - maszkomat újra arcomra helyezve oldalra pillantottam és ott állt Selina Kyle. Macskanőként.
Vigyorogva sétált el Harley mellett és azt mondtam neki.
- Mit keresel itt?
- Tulajdonképpen Batman küldött utánad de közben összetalálkoztam Ed fejtörőibe.
- Nygma? Hol van? - kérdeztem aggódva tudva hogy ki is Ed valójában. Skizofrén egyén.
- Fogalmam sincs. Ezt találtam.
ESTÁS LEYENDO
Joker vére
FanficAmelia normális életét csak egyetlen egy dolog borította fel. Amikor Gothambe viszi a sors. Persze csak egy dolog tartja őt ott. A bátyja. A rideg és hideg város magába szippantotta a lányt. Arra viszont nem számított, hogy a nagy Joker fogja őt elk...