Arkadaşlar öncelikle merhaba.Bölümlere ara vermeme bahane olarak hiç bir şey göstermeyeceğim.Vaktim yoktu.Üniversite birinci sınıfım ve zor geliyor bu tempoya alışmak çok zor.İlk olarak size söyleyeyim ki ben Türkiye de doğup büyümedim.Yazım yanlışlarının olması bunun için normal ki bir çok milyonlarca okuyucusu olan kitaplarda bile yazım yanlışları var.
İkinci olarak da ben yorumları pek okuyamıyorum çünkü vaktim yok olsaydı bölüm yazardım yorum okumazdım.ama vakit bulup okumaya çalışıyorum.Şimdi biliyorsunuz ki Alparslanın o Rus kızla neden evlenmek istemedi.Bir iki kişinin değil onlarca adamın altına yatmış birini karım deyip koluna takıp insan içine çıkarmak istemiyor.Bu onun karakteri görüş açısı.Belki başka hikayemde aşırı rahat bir kızla sevgili ola bilir baş rol.Bu tamamen ayrı bir konu.O kendisini bilmez okuyucu Alparslanın Rus kızla evlenmeyip Aslıyla evlenmesini bir nevi anlayamıyormuş.Kapasitesi o zaten anlayamaz.
TECAVÜZ hiç bir kadının günahı suçu değil.Açık da giyer kuyrukta sallar ama erkekler bize kadınlara tecavüz edemez.Bu onlara hak kazandırmaz.O arkadaş Alparslanın o Rus kızla erkeklerle yattığı için evlenmek istemediğini söylüyor ve Aslı hamile ola ola onunla neden evleniyormuş saçmaymış ne bileyim ne. yani onu kabul etmeyen bunu da kabul etmesi saçmaymış.Öncelikle Alparslan Aslının öz geçmişini araştırıyor.Onun hakkında olan her şeyi biliyor.Tecavüze uğradığını da.Zaten Aslı tecavüze uğramasaydı normal hamile kalsaydı da Alparslan onu kabul ederdi.Çünkü o her gün bir erkeğin altına yatan biri değil.Alparslan çocuk değil.Her şeyi en ince ayrıntısına kadar biliyor ve planlıyordu.
Sözüm ona ki eğer hikayemi beğenmiyorsanız bir tuş ve bitti.Tuşa basın ve sonsuza kadar gidin,Sizin yüzünüzden ben sinirlerimi bozamam.Sizin yaptıklarınız hakaret eleştiri değil.Eleştiri ve hakaretin arasında ince bir çizgi var.Bir arkadaş var onun yorumunu çok ama çok beğenmiştim @0dilaara .O kadar güzel bir eleştiri yapmış eleştiriden daha çok nasihat vermişti ki.
Keyifli okumalar.Sık sık görüşme dileğiyle.
"Mete kalk yengem,hadi sarı kuşum kalk evde git dinlen bir az"Mete zorla araladığı gözleriyle bayık bayık bana bakıp iç çekti.Gözlerinin içinde gördüğüm pişmanlık yenilmişlik beni yakıp kül ediyordu.Alparslanın durumu bir yandan içimi yakıyordu Metenin kendisini parçalaması da bir yandan.Ona onun suçu olmadığını söylesem de beni dilemiyor kendisini suçluyordu.Her seferinde aynı kavganı etmeyi bıkmıştım.Ben her seferinde savaşmaktan bıkmıştım.
"Benim yüzümden yenge bakma bana öyle.benim yüzümden ben ben olmasaydım abim burada yatmayacaktı"sinirle Mete'ye baktım.Yetmişti bu kadarı da.Anlıyordum vicdan azabı çekiyordu ama kaç kere söylememiz gerekiyordu ki onun hiç bir suçu yoktu tabi benim tas kafalı kardeşim bunu kabul etmiyordu.Durmadan benim suçum diye söyleniyordu."Yeter Metehan Karaman.Yeter.Senin telefon konuşmanı dinleyip her şeyi yanlış anlayan benim geri zekalı kocamdı.Aklı olaydı da şoka düşmezdi şoka düşmeseydi de beyine oksijen gidecekti ve burada yatmayacaktı.ama tabi aklı olsaydı.Hepiniz bir birinizden tas kafalısınız.Benim aptal kocam dünyada tek Aslının ben olduğunu zannettiği için bu durumda.Kaçırılanın kendi karısı değil de senin arkadaşın olduğunu öğrenmeden şoka düşmesi senin suçun değil Mete.Anladın mı?İçeride yatması kendi suçu senin değil.Şimdi kalkıp doğruca eve gidiyorsun"karnıma giren sancıyla yüzümü buruşturdum.Metehan'a baktığımda şaşkın şaşkın bana bakıyordu.Ben pek fazla sinirlenmez ve kızmazdım hayliyle de böyle söylenmem onu şaşırtıyordu.
"Bakma bana alık alık yürü git eve.Üçok burada zaten.Hadi git eve"kaşlarını kaldırıp indirdi.Sonra"Alparslan Karaman'ın karısı olduğun ne kadar da belli"diyerek ceketini alıp anlıma kısa bir öpücük kondurup kendime iyi bakmamı söyleyip gitti.O gittiğinde uyuyan Üçok'u uyandırmak içimden gelmediği için bana ayrılan odaya gidip yatağa uzandım.Bir süre tavana öylece bakıp durdum.Dünden bugüne olan her şeyi düşünmeye başladım.Ben bir kaç ay bundan önce yemeğe bir parça ekmeği zor bulan,yırtık ve ya rengi solmuş bir aç elbiseye sahip ,tecavüze uğramış yıkık bir kızdım.Sarı saçlarım ölü gibi bakan yeşil gözlerim solgun tenim.Annemin döverek eve attığı sürünerek kapının ağzına kadar gelip yardım dilenen bebeğini kurtarmak isteyen o kızdım.ama şimdi?Şimdi tamamen başka biriyim.Eski evimin aksine büyük ve görkemli bir evde yaşıyor,paraya para demiyor,yediğim önümde yemediğim arkamda,saçlarımın rengi daha parlak gözleri ışıl ışıl bakan bir kaç haftaya bebeğini doğuracak olan kızım.Bir aç ay önceki benle yakından uzaktan alakam yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Babası-Şah Mat-
Romanceİnatçı,Sert,Acımasız,Gözü kara olan Alparslan her kesin korkulu rüyasıydı.İsmi bile yeterdi Alparslan'ın. Herkes önünde diz çöker korkuyla bakardı ona.Karaman soyadı'nı hakkıyla tanışmıştı Alparslan.Ancak küçük bir sorun vardı.Canından çok sevdiği b...