8.

19 3 0
                                    

Pov Sus

Het concert is afgelopen en nu staat iedereen in de rij om naar de afterparty te gaan. Zo noemen ze dat toch? Ach ja gelukkig mogen wij gewoon door. "Waar moeten wij onze pasjes hier laten zien eigenlijk?" Vraagt Noa. Jacob wijst een man aan die aan de deur staat. "Ik denk aan hem daar." We lopen naar hem toe en ik vraag vriendelijk: " hallo meneer, wij hebben speciale pasjes gekregen die we moesten tonen om naar binnen te gaan omdat wij vrienden zijn van Cameron." De man neemt de pasjes aan en scant ze met een scanner die plots tevoorschijn kwam en zegt dat we mogen doorgaan. 

Er zijn al heel wat mensen binnen die staan te dansen en te eten, mee te zingen op liedjes en te praten. Cam is er nog niet. Die zal zo wel komen waarschijnlijk moet hij nu snel een douche nemen en omkleden. Jacob en ik gaan aan een tafeltje zitten voor 4. Noa haalt wat muffins en komt ook bij ons zitten. We eten de muffins op maar toch is het heel stil. En toch ook niet. De luide muziek is er ook alleen lijkt dat niet zo want er wordt niet gepraat aan tafel, niet gelachen, niet gespeeld. Helemaal niets. "Ben benieuwd hoeveel fans het is gelukt om nog een ticket te kopen voor dit feest." Zeg ik zomaar om de muziekstilte te verbreken. "Waarschijnlijk heel veel want dit is ook een enorme zaal." Antwoord Noa met een volle mond. "Ik ga even kijken waar Cam blijft, blijven jullie plaatshouden?" Vraagt Jacob. Ik knik aangezien we bijna niks van elkaar horen door de muziek. 

Zodra Jacob weg is vraag ik meteen aan Noa:" en hoe is het met jou en Cam?" Ze kijkt me verschrikt aan en vraagt al lachend:" Wat!?" "Je weet dat ik gewoon een van die duizende fans ben voor hem he." Zegt ze. "Ja want een van die duizende fans gaat echt een gratis VIP kaartje krijgen en een kaartje voor de afterparty." Antwoord ik haar. "Jij en Jacob kregen er toch ook een." Zegt ze alsof ze niets waard is. Dit is dus typisch Noa. Ze vind haar zelf niet goed genoeg en vind andere altijd beter. Of ze ziet alleen maar het goede in een persoon. En dan wordt ze gekwetst. "Noa hij zei op het podium dat zijn vrienden belangrijk zijn voor hem en ik ben er bijna 100 procent zeker van dat zijn vrienden belangrijker zijn dan al die fans bij elkaar." Vertel ik haar. "Thx maar toch, denk je dat hij me leuk zal vinden?" Vraagt ze onzeker waarop ik antwoord:" ik denk eerder waarom hij je niet zal leuk vinden maar daar vind ik geen antwoord op sorry" zeg ik lachend. Noa moet ook lachen en dan komt Jacob aan.

Pov Jacob

Ik ben net Cam gaan zoeken en hij is net aan het omkleden dus hij kan echt ieder moment terug zijn. Ik ga terug binnen en ik zie Noa van een droevig gezicht naar lachend gezicht gaan dus nu moet ik iets vinden om Noa even alleen te laten tot Cam komt want hij wilt haar iets vragen maar ik moest zorgen dat Sus en ik uit de buurt waren. Ik tik Sus aan op haar schouder. "Kan je even meekomen ik moet je iets laten zien?" Riep ik tegen haar boven de muziek. "Mag ik ook mee?!" Roept Noa waarop ik meteen antwoord:" Nee sorry maar geen zorgen Cam komt zo en wij zijn niet zo lang weg." Noa trekt weer een overdreven droevig gezicht maar dan zie ik Cam in de verte afkomen. Ik trek Sus aan haar arm mee naar een plekje verderop terwijl ik zeg:" je moet nu meekomen want Cam wilt Noa iets vragen maar we mochten er niet bij zijn." Sus lacht en zegt:" Noa vind Cam leuk en ik denk omgekeerd ook dus ik denk dat ik al weer welk nieuws we straks gaan krijgen." Ik knik en kijk naar de twee.

Pov Noa

Ik zit hier dus alleen. Jacob en Sus zijn net weg gegaan maar Jacob zei dat Cam komt dus dat is goed! Cam is eigenlijk best wel nog een leuke jongen maar ja veel kans maak ik niet echt bij hem. Oh daar is hij al.  Cam is aan de drankjes tafel en neemt twee drankjes aan zie ik. Hij komt naar mij toe en zegt simpel wanneer hij zijn drankje geeft:" hy hoe gaat ie?" Waarop ik best nog wel simpel antwoord:" goed met jou?" Hij neemt een slok van zijn drankje en zegt:" alleen een beetje stress want ik ga zometeen iemand iets belangrijk vragen." Ik ben een beetje benieuwd en antwoord hem met:" oeehh en aan wieee?"



Hallo mensen....

Ik bied me excuses omdat ik zelf niet schreef en mn schrijfster ook niet😂🙏zij heeft het weer geschreven dus alle credits naaar haar🎉ik ben meer van checken en verbeteren als het moet❤😂

Comment

Vote

XxxSus

He wants me❤Ft Cameron DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu