Küstüm Sana Hıh || 15 . Bölüm

941 63 12
                                    

Küstüm Sana Hıh || 15.Bölüm

Selamlarrrr... bu bölümün ithafı yok yine... hey siz yorum yazmayanlar... yazın ulaaa... neysa az riv riv çok iş... 1.4K için Allah hepinizden razı olsun, Amin... bölüm başlasın...

Bölüm şarkısı: Turan Şahin-Ya Ben Anlatamadum

&&&

Güzelim rahat ranzamda uyanıp kızları uyandırdım... tatlış barbieli pijamam üzerimdeydi...

(Pijaması)

kahvaltıdan sonra değiştiririm diye düşünüp mutfağa geçtim ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kahvaltıdan sonra değiştiririm diye düşünüp mutfağa geçtim ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım... kuyamk ve krep arasında kalmıştım, kısır döngüye girince ablam kuymağı bende krepi yapmaya başladım... o sırada berrak ve elif çantaları hazırlıyordu... kahvaltı sofrası hazır olduktan sonra hepsiyle samimi olduğum için kalelileri uyandırmaya ben gittim...

"Tahir! Uyan hadi kedicik!"

Tahir: ya nefeeees... 5 dk daha

"Murat kalak yavrum"

Murat: nefes sus uyuyorum görmüyormusun

"Fatih kalak kuzum"

Fatih: tamam nefes kalktım...

Hiç biri kalkmamıştı, bende yaptım tabi yapıcağımı... hepsini hassas tarafından vurdum...

"Fatih berrak elinde terlikle geleyi"

Fatih: berrak mı? Ben çoktan kalktım ki?

Berrak lafını duyar duymaz fırladı yataktan... sıra yavrumdaydı, komidin üstündeki makası alıp, ne işi varsa orda, muratın yanına gittim...

"Murat elimde makas var, kalkmazsan saçlarun gider, vallahi keserum, sonra elif yüzüne bile bakmaz"

Murat: nefes etma kalktum

Oda kalktı tabii ki... sıra canum sevgilimdeydi...

"Tahir..."

Tahir: he nefesum?

"Kalkacak mısın?"

Tahir: bakayum... baktum... hayur heç niyetum yok

"Benim için, lütfennnn..."

Tahir: hayır(!)

"Ama tahir..."

Tahir: hayır dedum sağa (!)

"Gözüme görünme tahir... hem ablamın kuyumağından da yiyemezsun"

Tahir: kalktum kalktum, asiye reisun kuymağu kaçmaz

"Benim için değil yani... küstüm sana hıh (!)"

Tahir: nefes ne bu tavırlar... ergen gibi

"Ben zaten ergenim tahir, ve sende bir ergensin, ve bu evdeki herkes ergen"

Macun || NefTahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin